Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  3. Mașina Nouă
  • ALINLICSOR

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Salutare.Vreu sa-mi iau un OPEL INSIGNIA de 1,6 115 cp,aveti vre-o idee,merita sau e prea mic motorul....?Astept lamuriri de la oricine.Multumesc!
Skip ads

  • jE

  • Mesaje scrise: 8,416
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
E mic. Functie de numarul de la pantofi vei obtine mai multe sau mai putine frustrari (ca nu fuge masina) si un consum mare spre astronomic (ca e mic motorul si se chinuie)
Prima motorizare decenta e Z18XER-ul de 140 CP.
  • ALINLICSOR

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc de informatii...
  • axxelboy

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 y16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
da pt asemenea bijuterie iti trebuie cel putin un 1.8 sa fie treaba treaba
  • nmihai

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Reinviu acest topic, spunand ca depinde ce vrei sa faci cu acest motor. O fi el mic, dar cutia este mai scurt etajata decat la 1.8 sau 2.0. Asa ca masina va avea energie, e totusi un motor de 115 cp. Totusi, cuplul unui TurboDiesel ar misca mult mai bine aceasta caroserie.

Motiv editare: schimbat din however in totusi, la avertizarea (corecta) a colegului. Smile


Ultima modificare făcută de nmihai la Lun 11 Jul, 2011 7:20 pm
  • hora

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
nmihai a scris: However, cuplul unui TurboDiesel ar misca mult mai bine aceasta caroserie.


Ah, stii si engleza.....ce s-o fi intamplat totusi cu "totusi"? Rolling Eyes
  • Mihai Oprinoiu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Eu am un Insignia 1.8 140 CP si tot se chinuie....abia pe la 4500 rpm parca iti creste adrenalina ( si consumul direct proportional Smile) )
Am mers si cu un 2.0 160 cp..... diferenta este evidenta
Apropos....cenzurat. pentru anunturi comerciale avem sectiune dedicata
  • andrei86g

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2011

  • Mesaj Privat
asa sunt toate twinporturile,1,4/1,6xep/1,6xer,trag bine 3000+,asa e conceput motorul,nu sunt motoare slabe dar ai sa schimbi mult din a trepta a 5 in a 4 sau chiar a treia la drum intins,oricum mai bun motorul de 1,6 xep/r decat 1,6 fsi de la vag care trage liniar 1000-6000
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
1,6 si 1,8 xer nu au twinport. Sunt reglate prost din fabrica, de asta trag slab sub 3000 rpm. Cu remapare se misca foarte bine la turatii mici, ca si cand motorul ar avea 1000 rpm in plus.
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale
  3. Mașina Nouă

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR