- LGS
- OP
- 156 mesaje
- din 29 Jun 2011
- Kadett 1988
- Buzau
LGS
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Buzau
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2011
- Mesaj Privat
Nici nu stiu cu ce sa incep.. am sa fac o lista cu ce probleme am asa in mare...
1. In momentul in care aprind faza scurta sau faza lunga nu mai imi merge semnalizarea, mai exat semnal stanga merge dar cu o cadenta foarte mica, iar dreapta nu merge deloc, se aprinde martorul in bord dar afara... nimic.
2. Ieri am pornit stergatoarele si au mers de 2 ori au coborat si nu s-au mai ridicat sub nici un chip, si nici nu se aude nimic cand ridic de maneta.
3. Imi picura apa pe pedale mai precis intre frana si ambreaj si imi picura pe stalpul din dreapta fata apa se umezeste mocheta incepand de la bord in jos.
4. As dori daca se poate o poza sau o schema cu sigurantele pentru ca eu acel panou nu il am(asa am cumparato) si a umbat acolo un Nea' ca nici panoul nu sta cum trebuie sa stea sta sprijinit de bord, am incercat sa ma uit la releul de la stergator si cand am tras de releu a iesit capacul de plastic si restul a rams inauntru.
5. Geamul din dreapta fata la coborare merge foarte usor insa la urcare jumate merge brici iar jumatatea cealalta trebuie sa ai putina forta sa il ridici.
6. Parghia din consola centrala de la aer (cald-rece) in sus (rece) imi sta, imi sta si la jumatate dar daca o las in jos spre cald usor usor se ridica singura.
7. Am un buton in bord pt a porni electroventilatorul de la radiator iar aeroterma este pe direct, este normal sa fie pe direct ma gandesc logic si la electroventilator cel putin ar trebui sa fie o termocupla.
8. Uneori se intampla sa intre in a 3-a in loc sa intre in a 1-a si inloc de a 2-a intra a 4-a.
9. Cand o pornesc scoate fum negru 1 minut, iar dupa aia vro 3 minute fum albastru si dupa aia scoate fum normal.
10. Claxson nefunctional, in volan firele sunt scoase din contacte si stau pe piulita volanului, iar claxonul nu il gasesc pe caroserie si nici fire nu gasesc.
Cam atat cu probleme, mai urmeaza sa mai descopar. Va rog sa imi raspundeti in cunostinta de cauza si numerotati raspunsul dupa intrebare. Va multumesc foarte mult si ma scuzati pentru timul rapit!
1. In momentul in care aprind faza scurta sau faza lunga nu mai imi merge semnalizarea, mai exat semnal stanga merge dar cu o cadenta foarte mica, iar dreapta nu merge deloc, se aprinde martorul in bord dar afara... nimic.
2. Ieri am pornit stergatoarele si au mers de 2 ori au coborat si nu s-au mai ridicat sub nici un chip, si nici nu se aude nimic cand ridic de maneta.
3. Imi picura apa pe pedale mai precis intre frana si ambreaj si imi picura pe stalpul din dreapta fata apa se umezeste mocheta incepand de la bord in jos.
4. As dori daca se poate o poza sau o schema cu sigurantele pentru ca eu acel panou nu il am(asa am cumparato) si a umbat acolo un Nea' ca nici panoul nu sta cum trebuie sa stea sta sprijinit de bord, am incercat sa ma uit la releul de la stergator si cand am tras de releu a iesit capacul de plastic si restul a rams inauntru.
5. Geamul din dreapta fata la coborare merge foarte usor insa la urcare jumate merge brici iar jumatatea cealalta trebuie sa ai putina forta sa il ridici.
6. Parghia din consola centrala de la aer (cald-rece) in sus (rece) imi sta, imi sta si la jumatate dar daca o las in jos spre cald usor usor se ridica singura.
7. Am un buton in bord pt a porni electroventilatorul de la radiator iar aeroterma este pe direct, este normal sa fie pe direct ma gandesc logic si la electroventilator cel putin ar trebui sa fie o termocupla.
8. Uneori se intampla sa intre in a 3-a in loc sa intre in a 1-a si inloc de a 2-a intra a 4-a.
9. Cand o pornesc scoate fum negru 1 minut, iar dupa aia vro 3 minute fum albastru si dupa aia scoate fum normal.
10. Claxson nefunctional, in volan firele sunt scoase din contacte si stau pe piulita volanului, iar claxonul nu il gasesc pe caroserie si nici fire nu gasesc.
Cam atat cu probleme, mai urmeaza sa mai descopar. Va rog sa imi raspundeti in cunostinta de cauza si numerotati raspunsul dupa intrebare. Va multumesc foarte mult si ma scuzati pentru timul rapit!
- gmc78
- **
- 489 mesaje
- din 16 Aug 2007
- Kadett 1986 13s
- Hunedoara
gmc78
- Mesaje scrise: 489
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Kadett 1986 13s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2007
- Mesaj Privat
2. - verifica siguranta, mufa de la intrerupator si mufa in care se cupleaza firele de alimentare de la motoras
3. - probabil parbrizul a fost schimbat si nu e etansat bine
4. - miine o sa pozez capacul de la sigurante. Pina atunci :
5. - garnitura uzata sau cablul de la macara incalecat
7. - electroventilatorul trebuie sa fie pornit de catre termocontactul (termocupla) de pe radiator. Nu e normal sa-l pornesti tu din buton. Functioneaza doar pe contact.
8. - trebuie reglata tija de la schimbatorul de viteze.
10. - firele trebuie sa fie puse pe contactele de la capacul volanului. Claxonul functioneaza doar pe contact. El este situat in mod normal intre masca si radiator.
3. - probabil parbrizul a fost schimbat si nu e etansat bine
4. - miine o sa pozez capacul de la sigurante. Pina atunci :
5. - garnitura uzata sau cablul de la macara incalecat
7. - electroventilatorul trebuie sa fie pornit de catre termocontactul (termocupla) de pe radiator. Nu e normal sa-l pornesti tu din buton. Functioneaza doar pe contact.
8. - trebuie reglata tija de la schimbatorul de viteze.
10. - firele trebuie sa fie puse pe contactele de la capacul volanului. Claxonul functioneaza doar pe contact. El este situat in mod normal intre masca si radiator.
- LGS
- OP
- 156 mesaje
- din 29 Jun 2011
- Kadett 1988
- Buzau
LGS
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Buzau
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2011
- Mesaj Privat
Nu am cuvinete sa va multumesc pt sfaturi!
3. Cum pot rezolva problema cu etansarea, Parbrizl este cu cheder sau din ala care se lipeste?
7. Omul mi-a explicat ca porneste si singur cand se supraincalzeste motorul dar eu sa fiu sigur cand am plecat cu ea de la Buzau la Brasov(unde sunt student ) unde am avut serpentine am pornit din buton sa nu am surprize .
3. Cum pot rezolva problema cu etansarea, Parbrizl este cu cheder sau din ala care se lipeste?
7. Omul mi-a explicat ca porneste si singur cand se supraincalzeste motorul dar eu sa fiu sigur cand am plecat cu ea de la Buzau la Brasov(unde sunt student ) unde am avut serpentine am pornit din buton sa nu am surprize .
- gmc78
- **
- 489 mesaje
- din 16 Aug 2007
- Kadett 1986 13s
- Hunedoara
gmc78
- Mesaje scrise: 489
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Kadett 1986 13s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2007
- Mesaj Privat
Parbrizul este lipit. Are si o mica garnitura care este mai mult pentru aspect decit pentru etansare. Poti incerca sa o dai jos si sa bagi niste mastic sau silicon sanitar sub ea. Daca nu se etanseaza asa trebuie sa mergi la un service si rezolva ei problema.
Uite si un link care te ajuta sa rezolvi problema : http://www.parbrize.ro/network.php.
Uite si un link care te ajuta sa rezolvi problema : http://www.parbrize.ro/network.php.
- LGS
- OP
- 156 mesaje
- din 29 Jun 2011
- Kadett 1988
- Buzau
LGS
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Buzau
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2011
- Mesaj Privat
- gmc78
- **
- 489 mesaje
- din 16 Aug 2007
- Kadett 1986 13s
- Hunedoara
gmc78
- Mesaje scrise: 489
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Kadett 1986 13s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2007
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
LGS a scris:
3. Imi picura apa pe pedale mai precis intre frana si ambreaj si imi picura pe stalpul din dreapta fata apa se umezeste mocheta incepand de la bord in jos.
3. Imi picura apa pe pedale mai precis intre frana si ambreaj si imi picura pe stalpul din dreapta fata apa se umezeste mocheta incepand de la bord in jos.
Sal,din cate stiu pe acolo iti pica apa cand e scurgerea de la aeroterma/stergatoare infundata.Este o bucata de furtun,care de regula se infunda cu praf si frunze.Il gasesti pe la compartimentul motor,in spatele galeriei de admisie.
Daca ti se uda la pasager la picioare,inseamna ca pe stalpul din dreapta fata ai o problema..
Pe respectivul stalp,in functie de model,ai o gaura,astupata sau nu de un capacel de plastic.Pe acolo ar trebui sa treaca firul de la antena,daca ai antena pe aripa dr.fata,sau sa fie astupat complet daca e pozitionata in alta parte.La mine intra apa nestingherita pe acolo,prelingandu-se chiar pe firul de antena.Se vede cel mai bine daca dai la o parte carena de plastic de la roata,prin dreptul stalpului.Ideal ar fi sa-i dai cu silicon si daca ai capac,si daca ai firul antenei prin acel locas.De-a lungul anilor se face loc de apa..
- LGS
- OP
- 156 mesaje
- din 29 Jun 2011
- Kadett 1988
- Buzau
LGS
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Buzau
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2011
- Mesaj Privat
- LGS
- OP
- 156 mesaje
- din 29 Jun 2011
- Kadett 1988
- Buzau
LGS
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Buzau
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2011
- Mesaj Privat
- Mihaly Laszlo
- **
- 127 mesaje
- din 04 Oct 2007
- Kadett 1990
- Timis
Mihaly Laszlo
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Timis
- Masina: Kadett 1990
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat
- LGS
- OP
- 156 mesaje
- din 29 Jun 2011
- Kadett 1988
- Buzau
LGS
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Buzau
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2011
- Mesaj Privat
Mersi daca intampin probleme te contactez.
Am rezolvat problema cu partea electrica,aveam ceva cabluri puscate si faceau scurt, am schimbat si merge perfect. Acum mari probleme nu ar mai fi dar totusi, trecbuie sa imi gasesc o macara dreapta fata, si sa vad cand am timp sa dou interiorul jos si sa curat podeaua de rugina, inlocuiesc cancerul si sa vopsesc.
Am rezolvat problema cu partea electrica,aveam ceva cabluri puscate si faceau scurt, am schimbat si merge perfect. Acum mari probleme nu ar mai fi dar totusi, trecbuie sa imi gasesc o macara dreapta fata, si sa vad cand am timp sa dou interiorul jos si sa curat podeaua de rugina, inlocuiesc cancerul si sa vopsesc.
- LGS
- OP
- 156 mesaje
- din 29 Jun 2011
- Kadett 1988
- Buzau
LGS
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Buzau
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2011
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
LGS a scris:Ma poate ajuta si pe mine cineva cu o macara dreapta fata? si cu o oglinda tot dreapta fata oglinda cu totul, pentru ca mi s-o rupt maneta de reglaj exact din sitetemul ala din oglinda am dat jos dar nu am putut sa fac nimic la ea!
Vezi ca se potriveste de Cielo,poate gasesti mai usor decat de Kadett.
- LGS
- OP
- 156 mesaje
- din 29 Jun 2011
- Kadett 1988
- Buzau
LGS
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Buzau
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2011
- Mesaj Privat
- LGS
- OP
- 156 mesaje
- din 29 Jun 2011
- Kadett 1988
- Buzau
LGS
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Buzau
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2011
- Mesaj Privat
Au mai intervenit cateva mici/mari probleme...
11. In mers se aude ca si cum ar freca sabotul de tambur pe spate dreapta... se aude un frecat in reprize asa, cu cat maresc viteza cu atat creste cadenta. Taburi si sabotii merg numai de kadett sau se pot pune si de la alte modele de masini daca da ce modelee (in cazul in care o sa schimb saborti sau/si tamburi)
12. Cand am venit cu ea de la Brasov acum 1 sap mi s-au cam incins rotile pe fata si eu cu desteptatciunea mea nativa am turnat apa rece pe ele, cam am impresia ca sau cam ovalizat... (merg puse numai de kadett sau si de cielo, astra sau mai stiu eu ce model)
13. Capul de planetara dreapta merge pusa dupa opel astra-vectra? pentru ca a cam inceput sa imi bata.
14. Mai nou imi plua si in porbagaj si nu stiu pe unde vi s-a intamplat asa cv?
11. In mers se aude ca si cum ar freca sabotul de tambur pe spate dreapta... se aude un frecat in reprize asa, cu cat maresc viteza cu atat creste cadenta. Taburi si sabotii merg numai de kadett sau se pot pune si de la alte modele de masini daca da ce modelee (in cazul in care o sa schimb saborti sau/si tamburi)
12. Cand am venit cu ea de la Brasov acum 1 sap mi s-au cam incins rotile pe fata si eu cu desteptatciunea mea nativa am turnat apa rece pe ele, cam am impresia ca sau cam ovalizat... (merg puse numai de kadett sau si de cielo, astra sau mai stiu eu ce model)
13. Capul de planetara dreapta merge pusa dupa opel astra-vectra? pentru ca a cam inceput sa imi bata.
14. Mai nou imi plua si in porbagaj si nu stiu pe unde vi s-a intamplat asa cv?
- White Tzuly
- ***
- 628 mesaje
- din 21 Nov 2008
- Kadett 1981 13S
- Bucuresti
White Tzuly
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1981 13S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2008
- Mesaj Privat
pe spate ai probleme din cauza sabotilor. da-i jos si vezi in ce stare sunt. e posibil sa fie uzati inegal sau pozitie nasoala. ia un spray de frane cu acetona, smirghel fin si curata-i.
daca pe fata ti se incinge, poti avea un etrier blocat. partea cu apa n-a fost o idee buna, daca ai ovalizat discurile.
cu planetarele e simplu. vezi ce cutie de viteze ai si iei ceva care merge. probabil ai un f16 sau f20. din cate stiu eu, sunt compatibile.
in portbagaj iti poate intra apa pe la cheder daca e intarit pe undeva sau furtunasele de la stergator. eu am avut unu spart si picura.
vezi piese la Unix, autokarma, ingaraj.ro etc.
daca pe fata ti se incinge, poti avea un etrier blocat. partea cu apa n-a fost o idee buna, daca ai ovalizat discurile.
cu planetarele e simplu. vezi ce cutie de viteze ai si iei ceva care merge. probabil ai un f16 sau f20. din cate stiu eu, sunt compatibile.
in portbagaj iti poate intra apa pe la cheder daca e intarit pe undeva sau furtunasele de la stergator. eu am avut unu spart si picura.
vezi piese la Unix, autokarma, ingaraj.ro etc.
- LGS
- OP
- 156 mesaje
- din 29 Jun 2011
- Kadett 1988
- Buzau
LGS
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Buzau
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2011
- Mesaj Privat
Problema cu zgomotul dreapta spate am rezolvat, un sabot nu era prins nu avea tija respectiva si arcul, am us si acum nu se mai aude.
Am cumparat cap de planetara nou (foarte scump o_O), amortizoare noi.
Pentru frana de pe fata am cumparat chit reparatie etrieri si placute noi iar cu discurile vedem daca sunt ovalizate... inca nu stiu.
Cu apa tot intra chederul pare a fi in stare buna, sa ma uit pe la lampi prin spate si ce o mai fi pe acolo sa vedem. Ori cum pana acum am bagat 11 mil cu tot cu inmatriculat deja ma doare capul!
Am cumparat cap de planetara nou (foarte scump o_O), amortizoare noi.
Pentru frana de pe fata am cumparat chit reparatie etrieri si placute noi iar cu discurile vedem daca sunt ovalizate... inca nu stiu.
Cu apa tot intra chederul pare a fi in stare buna, sa ma uit pe la lampi prin spate si ce o mai fi pe acolo sa vedem. Ori cum pana acum am bagat 11 mil cu tot cu inmatriculat deja ma doare capul!
- White Tzuly
- ***
- 628 mesaje
- din 21 Nov 2008
- Kadett 1981 13S
- Bucuresti
White Tzuly
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1981 13S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2008
- Mesaj Privat
putyin88
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Covasna
- Masina: Kadett 1990 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2009
- Mesaj Privat
- White Tzuly
- ***
- 628 mesaje
- din 21 Nov 2008
- Kadett 1981 13S
- Bucuresti
White Tzuly
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1981 13S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2008
- Mesaj Privat