Mdaaa... D'aia filtrele GM is manufactured by MANN. Da, MANN is cele mai bune si-i musai sa fie d'astea, nu GM
- alex_mihalciuc
- **
- 77 mesaje
- din 17 Mai 2008
- Astra 2005 Z17DTH
- Arges
alex_mihalciuc
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2008
- Mesaj Privat
piolet a scris:asa s-a intamplat si la mine, dar, dupa o perioada de timp, a revenit la vechile metehne. oricum, filtrul de motorina trebuie sa fie musai GM. cica filtreaza mult mai bine decat alte filtre similare.
Mdaaa... D'aia filtrele GM is manufactured by MANN. Da, MANN is cele mai bune si-i musai sa fie d'astea, nu GM
- john_velicu
- OP
- 31 mesaje
- din 05 Mar 2011
- Astra 2006
- Prahova
john_velicu
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2011
- Mesaj Privat
- piolet
- **
- 165 mesaje
- din 16 Mar 2010
- Corsa 2005 Z13DTH
- Bucuresti
piolet
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2010
- Mesaj Privat
@alex_mihalciuc: treaba cu filtrul de motorina nu am scos-o eu de capul meu. Mi-a spus-o patronul firmei Endor Diesel, unde mi-am reglat injectoarele. Daca nici el nu stie cate ceva despre filtre, injectoare si pompe de injectie, atunci da-mi voie ca eu sa folosesc filtrele GM. Toata lumea este libera sa faca ce doreste. Numai atata pot sa-ti mai spun: eu am vazut la la ei in service pompa de injectie demontata care a primit motorina filtrata prost. Jurai ca a folosit cineva smirghel pt piesele ei care erau supuse la presiuni de peste 400 atmosfere.
Spor.
Spor.
- john_velicu
- OP
- 31 mesaje
- din 05 Mar 2011
- Astra 2006
- Prahova
john_velicu
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2011
- Mesaj Privat
- piolet
- **
- 165 mesaje
- din 16 Mar 2010
- Corsa 2005 Z13DTH
- Bucuresti
piolet
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2010
- Mesaj Privat
- john_velicu
- OP
- 31 mesaje
- din 05 Mar 2011
- Astra 2006
- Prahova
john_velicu
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2011
- Mesaj Privat
Acum m-am intors din Buzau de la Endor Diesel. Masina mananca asfaltul.
Oamenii de acolo sunt adevarati profesionisti. Am inteles ca se ocupa de foarte mult timp cu tot ce inseamna sisteme de injectie.
Mi-au schimbat duza la un injector plus curatare si calibrare la toate = 650 RON. A meritat. masina fuge acum ca niciodata.
Recomand cu incredere oricui doar ca e necesar sa sunati in prealabil si sa faceti programare. daca mergeti la fata locului nu va pot ajuta pentru ca au comenzi pe banda rulanta. Ce e de calitate se vinde bine .
Multumesc Piolet pentru recomandare.
Oamenii de acolo sunt adevarati profesionisti. Am inteles ca se ocupa de foarte mult timp cu tot ce inseamna sisteme de injectie.
Mi-au schimbat duza la un injector plus curatare si calibrare la toate = 650 RON. A meritat. masina fuge acum ca niciodata.
Recomand cu incredere oricui doar ca e necesar sa sunati in prealabil si sa faceti programare. daca mergeti la fata locului nu va pot ajuta pentru ca au comenzi pe banda rulanta. Ce e de calitate se vinde bine .
Multumesc Piolet pentru recomandare.
- piolet
- **
- 165 mesaje
- din 16 Mar 2010
- Corsa 2005 Z13DTH
- Bucuresti
piolet
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2010
- Mesaj Privat
- john_velicu
- OP
- 31 mesaje
- din 05 Mar 2011
- Astra 2006
- Prahova
john_velicu
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2011
- Mesaj Privat
Mai mentionez faptul ca mi-au facut urmatoarele recomandari, valabile pentru toti opel-istii cred:
- filtru de motorina doar original (GM-granulatie 2 microni) - eu am pus Mann(granulatie 5 microni) dar il voi schimba in cel mai scurt timp
- folosirea de carburanti cu compozitie mica de BIO-DIESEL(OMV, Petrom) - mareste durata de viata a injectorului.
- filtru de motorina doar original (GM-granulatie 2 microni) - eu am pus Mann(granulatie 5 microni) dar il voi schimba in cel mai scurt timp
- folosirea de carburanti cu compozitie mica de BIO-DIESEL(OMV, Petrom) - mareste durata de viata a injectorului.
- piolet
- **
- 165 mesaje
- din 16 Mar 2010
- Corsa 2005 Z13DTH
- Bucuresti
piolet
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2010
- Mesaj Privat
- john_velicu
- OP
- 31 mesaje
- din 05 Mar 2011
- Astra 2006
- Prahova
john_velicu
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2011
- Mesaj Privat
Da. Oricum scopul nu era sa dau cuiva dreptate sau nu , ci doar sa share-uiesc sfaturile primite de la meseriasi, argumentate cu detalii tehnice de ei.
Baietii de acolo mai spuneau ca in Franta spre exemplu unde motorina are in general cam 13-15% compozitie Bio-diesel (adica foarte mult) masinile au probleme frecvente cu injectia. Asta o confirm si eu pt ca am prieteni care aduc masini din Franta si le vand la noi. S-au lovit de multe ori de aceste probleme. Bine ca a mea e3 din Spania .
Baietii de acolo mai spuneau ca in Franta spre exemplu unde motorina are in general cam 13-15% compozitie Bio-diesel (adica foarte mult) masinile au probleme frecvente cu injectia. Asta o confirm si eu pt ca am prieteni care aduc masini din Franta si le vand la noi. S-au lovit de multe ori de aceste probleme. Bine ca a mea e3 din Spania .
- piolet
- **
- 165 mesaje
- din 16 Mar 2010
- Corsa 2005 Z13DTH
- Bucuresti
piolet
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2010
- Mesaj Privat
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
alex_mihalciuc a scris:
Mdaaa... D'aia filtrele GM is manufactured by MANN. Da, MANN is cele mai bune si-i musai sa fie d'astea, nu GM
piolet a scris:asa s-a intamplat si la mine, dar, dupa o perioada de timp, a revenit la vechile metehne. oricum, filtrul de motorina trebuie sa fie musai GM. cica filtreaza mult mai bine decat alte filtre similare.
Mdaaa... D'aia filtrele GM is manufactured by MANN. Da, MANN is cele mai bune si-i musai sa fie d'astea, nu GM
La motorul de 1.3 si 1.9 filtrul de motorina originalul GM este defapt UFI!
- piolet
- **
- 165 mesaje
- din 16 Mar 2010
- Corsa 2005 Z13DTH
- Bucuresti
piolet
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2010
- Mesaj Privat
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
- alex_mihalciuc
- **
- 77 mesaje
- din 17 Mai 2008
- Astra 2005 Z17DTH
- Arges
alex_mihalciuc
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2008
- Mesaj Privat
Korleone
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2007 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2008
- Mesaj Privat
Buna, reinvii topicul acesta deoarece ma confrunt oarecum cu acceasi problema, si anume : intreruperi in acceleratie ("dat in nas") la un motor 1.9 DT (101 cai), toate aceste intreruperi au aparut dupa ce am schimbat EGR-ul ( cu acesta nou nu am nici 100 km), si facuta si diagnoza imediat dupa, pe toata masina si nu era nicio eroare, de altfel nu mi se aprinde niciun bec in bord, ci doar la unele accelerari imi "da in nas" (deci nu mereu mi se intrerupe!). Mentionez ca s-a curatat galeria, s-au schimbat si bujiile incadescente si filtrele au cam 2000 km, iar motorina e din acceasi pompa. Care ar mai putea fi cauza acestor intreruperi ?
- piolet
- **
- 165 mesaje
- din 16 Mar 2010
- Corsa 2005 Z13DTH
- Bucuresti
piolet
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2010
- Mesaj Privat
Korleone
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2007 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2008
- Mesaj Privat
Korleone a scris:Buna, reinvii topicul acesta deoarece ma confrunt oarecum cu acceasi problema, si anume : intreruperi in acceleratie ("dat in nas") la un motor 1.9 DT (101 cai), toate aceste intreruperi au aparut dupa ce am schimbat EGR-ul ( cu acesta nou nu am nici 100 km), si facuta si diagnoza imediat dupa, pe toata masina si nu era nicio eroare, de altfel nu mi se aprinde niciun bec in bord, ci doar la unele accelerari imi "da in nas" (deci nu mereu mi se intrerupe!). Mentionez ca s-a curatat galeria, s-au schimbat si bujiile incadescente si filtrele au cam 2000 km, iar motorina e din acceasi pompa. Care ar mai putea fi cauza acestor intreruperi ?
.. mda, astazi dupa o noua testare mi s-a confirmat un lucru, cica turbina incepe sa lucreze cam pe la 2500.. adica se egaleaza presiunea in circuit ; pana la 2500 de turatii,e sub presiune... credeti ca e vreo sansa curat turbina la turatii mai mari ca din cate am cititi aici, valva de presiune tine presiunea mai mare in turbina, deci n ar fi de aici !?
cristihass- Suspendat
- 27 mesaje
- din 12 Aug 2012
- Vectra OPC 2008 Z28NET
- Bucuresti
cristihass- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra OPC 2008 Z28NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2012
- Mesaj Privat
- FBogdan
- **
- 488 mesaje
- din 28 Jul 2010
- Zafira 2006 Z20LER
- Bucuresti
FBogdan
- Mesaje scrise: 488
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2006 Z20LER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2010
- Mesaj Privat
@korleone
Ca sa scapi de niste investigatii costisitoare verifica intai furtunul de la intercooler sa nu fie fisurat si sa prinda aer fals pe acolo. Asa am patit eu, masina mergea intrerupt pana pe la 2500 ture si scotea fum mult cand o turam tare ca sa scap de intreruperi, ma speriasem, am crezut ca e gata turbina sau un injector - doua.
Daca ai noroc sa fie furtunul de la intercooler, te costa aprox 50-60 ron daca-mi aduc bine aminte si motajul ti-l faci singur ca e super usor de schimbat. Scoate-l si verifica-l minutios sa n-aiba fisuri, gaurele etc.
Bafta!
Ca sa scapi de niste investigatii costisitoare verifica intai furtunul de la intercooler sa nu fie fisurat si sa prinda aer fals pe acolo. Asa am patit eu, masina mergea intrerupt pana pe la 2500 ture si scotea fum mult cand o turam tare ca sa scap de intreruperi, ma speriasem, am crezut ca e gata turbina sau un injector - doua.
Daca ai noroc sa fie furtunul de la intercooler, te costa aprox 50-60 ron daca-mi aduc bine aminte si motajul ti-l faci singur ca e super usor de schimbat. Scoate-l si verifica-l minutios sa n-aiba fisuri, gaurele etc.
Bafta!