- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- Blebeanu Lorin
- ****
- 1,077 mesaje
- din 04 Aug 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Constanta
Blebeanu Lorin
- Mesaje scrise: 1,077
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2010
- Mesaj Privat
marian_sro a scris:sau mai simplu il apesi pe la motor si cade pe pres la sofer.
valabil 100% la astra g si h.
probabil si la vectra b.
valabil 100% la astra g si h.
probabil si la vectra b.
Si eu sustin varianta impingerii acelui dop dinspre compartimentul motor spre habitaclu. ( Cel putin la H! )
Pe la pedalier impingi de el de- ti sar ochii ca la melc, pe cand pe la motor impingi doar cu un deget ( vorbesc in cunostinta de cauza de cand am tras fire pe acolo) .
- deleted-5946
- ****
- 1,737 mesaje
- din 13 Mai 2007
deleted-5946
- Mesaje scrise: 1,737
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2007
- Mesaj Privat
Dopul e aici:
http://img849.imageshack.us/f/dop.jpg/
Se poate trage afara dinspre motor sau poate fi impins si cade la pedalier.
Recomand gaurirea lui si fortarea cablului prin gaura, orificiul e foarte mare(aprox. 3cm diametru).
http://img849.imageshack.us/f/dop.jpg/
Se poate trage afara dinspre motor sau poate fi impins si cade la pedalier.
Recomand gaurirea lui si fortarea cablului prin gaura, orificiul e foarte mare(aprox. 3cm diametru).
- Bunicu
- ****
- 2,192 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,192
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
- Blebeanu Lorin
- ****
- 1,077 mesaje
- din 04 Aug 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Constanta
Blebeanu Lorin
- Mesaje scrise: 1,077
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2010
- Mesaj Privat
- ddf
- ****
- 1,343 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,343
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
- Bunicu
- ****
- 2,192 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,192
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
probabil ca are temporizare dar daca dupa o ora se opreste, nu am altceva de facut decat sa inchid statia si sa o deschid din nou. Pana acum nu s-a intamplat sa se opreasca statia, poate nici nu am tinut-o eu pornita o ora. Oricum, nu m-ar deranja sa ii fac un restart.
O alta cale de a aduce un cablu in habitaclu, ar fi pe langa furtunul de evacuare a condensului de la aerul conditionat. Este un furtun din cauciuc si nu se supara daca pe langa el face loc si pentru doua fire.
O alta cale de a aduce un cablu in habitaclu, ar fi pe langa furtunul de evacuare a condensului de la aerul conditionat. Este un furtun din cauciuc si nu se supara daca pe langa el face loc si pentru doua fire.
- ddf
- ****
- 1,343 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,343
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
Dopul de cauciuc de care pomeneam in prima pagina poate fi scos total si in locul lui introdusa o cupla de plastic cu surub.Exista la magazinele de electrice asa ceva de diferite marimi- diametre. Se pot trage mai multe fire de diferite sectiuni -grosimi din care unele sa ramana nefolosite , urmand ca pe parcurs sa capete diferite functii. Ca un sfat : firele sa fie neaparat de culori diferite si eventual etichetate pentru ca dupa un an de zile nu mai ai cum sa stii unde duce cutare si cutare fir.
Cupla este de plastic si elimina astfel eventualele scurt-circuite ce pot sa apara.
De asemenea cuplarea direct la baterie a noilor consumatori (statii radio , amplitunere , alarme auto etc) elimina o serie de probleme : interferente electrice sau radio in electronica originala a masinii.
Cuplarea la baterie neaparat sa treaca printr-o siguranta fuzibila.
Dupa ce s-a montat cupla si s-au tras firele etansarea se poate face cu silicon negru sanitar rezistent la apa si temperaturi.
Cupla este de plastic si elimina astfel eventualele scurt-circuite ce pot sa apara.
De asemenea cuplarea direct la baterie a noilor consumatori (statii radio , amplitunere , alarme auto etc) elimina o serie de probleme : interferente electrice sau radio in electronica originala a masinii.
Cuplarea la baterie neaparat sa treaca printr-o siguranta fuzibila.
Dupa ce s-a montat cupla si s-au tras firele etansarea se poate face cu silicon negru sanitar rezistent la apa si temperaturi.
- w0rmblaster
- *
- 26 mesaje
- din 20 Aug 2011
- Astra 2002 DTL
- Constanta
w0rmblaster
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2011
- Mesaj Privat
observ o multime de solutii, din care eu nu am reusit sa pun in practica nici macar una, pe langa motorul meu de 2.0 nu se vede nimic, 2 zile am tot incercat si nu am reusit sa gasesc nici un dop, o gaura ceva, prin care sa pot baga cablul de la amplificator, asa ca, rog cine e binevoitor si are 10 minute timp, si este din constanta, sa imi bage si mie cablul de la motor, in masina, dau o bere.
Precizez ca 2 zile am incercat cam toate solutiile, deci nu vin la mana intinsa. Ms.
Precizez ca 2 zile am incercat cam toate solutiile, deci nu vin la mana intinsa. Ms.
- Blebeanu Lorin
- ****
- 1,077 mesaje
- din 04 Aug 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Constanta
Blebeanu Lorin
- Mesaje scrise: 1,077
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2010
- Mesaj Privat
Salut! La Astra H gaura aceea speciala pentru cabluri suplimentare e situata in spatele filtrului de motorina, in stanga pompei de servofrana, pe peretele despartitor dintre compartimentul motor si habitaclu. "Trecerea" nu se vede pentru ca e astupata cu un dop negru de cauciuc de vreo 3- 4 cm.
Si la Astra G am inteles ca e tot la fel pozitionata ( filtrul de motorina...pompa servo... )
Anunta- ne daca ai gasit- o!
Si la Astra G am inteles ca e tot la fel pozitionata ( filtrul de motorina...pompa servo... )
Anunta- ne daca ai gasit- o!
- AAlberto299
- *
- 8 mesaje
- din 20 Nov 2020
AAlberto299
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2020
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Din atat de putine detalii, am doua pareri si un sfat.
Pareri:
- amplificator defect;
- amplificator montat gresit (cablare/conexiuni).
Sfat: mergi la cineva care stie sa execute o astfel de operatiune.
P.S. pentru ajutor, prezinta si tu detalii despre ce si cum ai facut, despre modelul de amplificator, eventual si o poza cu lucrarea.
Pareri:
- amplificator defect;
- amplificator montat gresit (cablare/conexiuni).
Sfat: mergi la cineva care stie sa execute o astfel de operatiune.
P.S. pentru ajutor, prezinta si tu detalii despre ce si cum ai facut, despre modelul de amplificator, eventual si o poza cu lucrarea.
- AAlberto299
- *
- 8 mesaje
- din 20 Nov 2020
AAlberto299
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2020
- Mesaj Privat
- AAlberto299
- *
- 8 mesaje
- din 20 Nov 2020
AAlberto299
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2020
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Pe amplificator pare ok, din ceea ce vad. Pe partea de HU, nu se poate intelege.
Poti sa dezlegi acel fir dinspre "casetofon: si pe amplificator sa dai direct +12V pe firul de "Remote". Ar trebui sa porneasca.
Vad ca ai montata doar una dintre sigurante pe amplif, ai verificat sa nu fie si aceea arsa?
Poti sa dezlegi acel fir dinspre "casetofon: si pe amplificator sa dai direct +12V pe firul de "Remote". Ar trebui sa porneasca.
Vad ca ai montata doar una dintre sigurante pe amplif, ai verificat sa nu fie si aceea arsa?
- AAlberto299
- *
- 8 mesaje
- din 20 Nov 2020
AAlberto299
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2020
- Mesaj Privat
- AAlberto299
- *
- 8 mesaje
- din 20 Nov 2020
AAlberto299
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2020
- Mesaj Privat
[quote="sebage"]Pe amplificator pare ok, din ceea ce vad. Pe partea de HU, nu se poate intelege.
Poti sa dezlegi acel fir dinspre "casetofon: si pe amplificator sa dai direct +12V pe firul de "Remote". Ar trebui sa porneasca.
Vad ca ai montata doar una dintre sigurante pe amplif, ai verificat sa nu fie si aceea arsa?[/quote
Am verificat si nu e arsa
Asa am luat amplif , doar o sig avea pusa
Poti sa dezlegi acel fir dinspre "casetofon: si pe amplificator sa dai direct +12V pe firul de "Remote". Ar trebui sa porneasca.
Vad ca ai montata doar una dintre sigurante pe amplif, ai verificat sa nu fie si aceea arsa?[/quote
Am verificat si nu e arsa
Asa am luat amplif , doar o sig avea pusa
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
- AAlberto299
- *
- 8 mesaje
- din 20 Nov 2020
AAlberto299
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2020
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat