Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 758
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
boditza a scris:intrebam doar... nu iti cunosc situatia financiara
glumeam la faza cu fata mare la maritat, in fine acum o sa verific bateria si o sa vad daca porneste si cum se va auzi directia...
Skip ads

  • boditza

  • Mesaje scrise: 765
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Otomega25 a scris:
boditza a scris:intrebam doar... nu iti cunosc situatia financiara
glumeam la faza cu fata mare la maritat, in fine acum o sa verific bateria si o sa vad daca porneste si cum se va auzi directia...


nu m-am suparat Smile.. ideea e ca si eu sunt curios de rezultate caci daca se mai maresc impozitele trec si eu la un 2.0, eventual ii iau doar seria si o repansonez pe al meu..

p.s. sa nu ma injuri daca se strica pompa de servo.. eu te-am rugat sa mi-o vinzi Smile)). a mea rontzaie in cursa maxima, mai tare la rece si mai incet la cald
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 758
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
pai sa stii ca la un mers de 15-20k km pe an , in 2 ani iti scoti investitia . nu am reusit sa o pornesc dar nu s.a incarcat destul de mult bateria. o sa mai vad maine poimaine...
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Smile evrica! cand vin saptamana viitoare vreau sa ne intalnim Wink
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 758
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
ai nr meu, ma anunti cu 1-2 zile inainte... intre timp am vazut ca speedy mi.a montat un furtun pe conducta de motorina insa ceea ce nu a prevazut iar eu nu i.am spus cand am luat.o de la service,nedindu.mi seama atunci, este ca acel furtun la cald, fiind si indoit dupa traiectoria conductei de motorina s-a strangulat iar acum fiind foarte rece a ramas asa, nu stiu daca asta e cauza pt care nu porneste insa furtunul e din ce in ce mai gol ( e incolor ) semn ca prinde aer, o sa mai incerc in dupa amiaza asta sa o pornesc, intre timp care vrea piese distributie noi ma poate contacta pe privat.
  • boditza

  • Mesaje scrise: 765
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
vre-un semn ceva? porneste? ai schimbat furtunul?
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 758
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Salut ! da am pornito... trasa ! i.am scos si acel furtun pus de speedy si supapa unisens, acum fiind alt motor sunt f. curios cum va porni, desi pompa de inj. e aceeasi , o sa vad azi cand voi ajunge acasa, in afara de directie si ca imi trebuie o alta baterie totul e ok ! ahhh... mi.a urcat si mie consumul la 8%... Embarassed in conditiile in care cel vechi nu scadea sub 9% oras dar si starea lui lasa de dorit !
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 758
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Salut ! mi.am dat seama de ce nu porneste din prima mai ales dupa 12 ore de stationat... si deja am vb la service la maiandrei pt schimbarea ganiturilor capacului pompei de injectie... cum stiu ca este de acolo ? deoarece si cu vechiul motor facea la fel, mai ales inainte de montajul supapei unisens, iar dupa montaj pornea din prima, acum ca am scos.o face la fel, pompa de injectie fiind aceeasi,cat despre dezamorsare nu se mai dezamorseaza ( se vede numai motorina pe furtunul de tur, fara pic de aer )
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Otomega25 a scris:Salut ! mi.am dat seama de ce nu porneste din prima mai ales dupa 12 ore de stationat... si deja am vb la service la maiandrei pt schimbarea ganiturilor capacului pompei de injectie... cum stiu ca este de acolo ? deoarece si cu vechiul motor facea la fel, mai ales inainte de montajul supapei unisens, iar dupa montaj pornea din prima, acum ca am scos.o face la fel, pompa de injectie fiind aceeasi,cat despre dezamorsare nu se mai dezamorseaza ( se vede numai motorina pe furtunul de tur, fara pic de aer )

Nu am mai auzit de problem la garntura capaculoui pompei de injectie, dar poate documentul asta iti va fi de folos
ghid desfacere pompa injectie
  • boditza

  • Mesaje scrise: 765
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
asteptam update-uri la situatie Smile
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 758
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
colegul @iulian1970 a avut probleme exact ca a mea, cu oringuri capac pompa injectie, ceva e sigur ca mai apoi nu a mai avut probleme cu pornirea !
  • boditza

  • Mesaje scrise: 765
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
ai scos-o in lume?
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 758
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
numai am plimbat.o un pic prin cartier, trebuie sa ii iau discuri frana fata si placute, asigurare 6 luni, pompa servo directie, parbrizul schimbat, datorie service maiandrei, omologare noul motor x20dth, frina spate, amortizoare... Sad Sad Sad stiu ! cam multe dar daca acum am ,,deschis" ochii...
  • boditza

  • Mesaje scrise: 765
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
incearca p la dezmembrari.. te mai scutesti de niste bani pe moment Smile.. ingaraj.ro au preturi mai mici si autokarma
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 758
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
hoho... am devenit expert pe preturi mici si piese de omega... oricum pana la vara sper sa fie gata... toate ! nu.i asa ca am vointa ?
  • nashu_lucian

  • Mesaje scrise: 423
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega FOREVER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2008

  • Mesaj Privat
sa ne anuntzi cum este cu omologarea motorului
am vb la rar la deva si mi-a spus ca s-ar putea sa-mi ceara testul dinamic la bucale unde dak nu esti "pregatit" ai lucrat degeaba la scimbarea motorului Sad
acuma ptr tine nu este o problema finnd din bucuresti insa un drum de bucuresti aiurea nu ma incanta
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 758
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
nashu_lucian a scris:sa ne anuntzi cum este cu omologarea motorului
am vb la rar la deva si mi-a spus ca s-ar putea sa-mi ceara testul dinamic la bucale unde dak nu esti "pregatit" ai lucrat degeaba la scimbarea motorului Sad
acuma pt. tine nu este o problema find din bucuresti insa un drum de bucuresti aiurea nu ma incanta
iti va cere test dinamic numai daca puterea actualului motor depaseste cu mai mult de 40% puterea vechiului motor.. din ce am citit pe net si e posibil sa ma insel , oricum am gasit pe net urmatoarele lamuriri:
CITESTE MAI MULT DESPRE:

Conform Ordinului ministrului transporturilor, constructiilor si turismului nr.2132/2005 pentru aprobarea Reglementarilor privind omologarea individuala, eliberarea cartii de identitate si certificarea autenticitatii vehiculelor rutiere - RNTR 7- prin schimbarea motorului trebuie sa se mentina cel putin acelasi nivel al emisiilor poluante.

Sunt mijloace de convingere prin care se stabileste existenta unor acte sau fapte juridice si, automat, a unor drepturi si obligatii ce rezulta din acestea.
1. Indicatie pe scrisori, colete, etc., ce contine numele si domiciliul destinatarului.
1. Din punct de vedere economic, o cantitate dorita dintr-un anumit bun economic, care poate fi cumparata, intr-o perioada determinata, la anumite niveluri ale pretului.
Dovada scrisa prin care
Daca se inlocuieste motorul unui autovehicul, este necesara prezentarea la Registrul Auto Roman pentru efectuarea modificarii cartii de identitate. Cel mai simplu este sa se monteze un motor identic cu cel anterior, adica unul care are acelasi cod motor cu cel mentionat in cartea de identitate. In acest caz la R.A.R. se verifica doar aspecte legate de fixarea noului motor, daca au fost pastrate elementele pentru reducerea poluarii (catalizator, sonda lambda etc.) si se realizeaza testul de poluare specific unei inspectii tehnice. Daca se monteaza un motor diferit, autovehiculul va fi reomologat, iar in cazurile in care noul motor are performante mult diferite fata de cel initial (putere mai mare, configuratie diferita care presupune reamplasarea suportilor motorului etc.) se efectueaza probe specifice in cadrul Laboratorului de incercari pentru securitate rutiera al R.A.R., inclusiv cele legate de stabilirea normei de poluare a vehiculului, in noua configuratie.

Mentionam ca modificarile vehiculelor inmatriculate in Romania ce determina omologarea acestora se pot efectua numai in ateliere specializate, autorizate conform legislatiei in vigoare.
Actele necesare sunt:
- act identitate detinator vehicul;
- cerere activitate RAR;
- carte de identitate vehicul;
- adeverinta din partea atelierului autorizat care a efectuat inlocuirea motorului. cat despre mine nu ar fi deloc o problema omologarea motorului cat timp motorul a fost montat intr.un service autorizat RAR ( Maiandrei ) iar omega B din 1999 si 2000 au avut motoare X20DTH montate pe ele, singurul posibil dezavantaj ar fi norma de poluare, x fiind euro 2 iar Y euro 3, o sa va tin la curent cu toate operatiunile.
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 758
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
intre timp am primit pt teste( pana ma lamuresc ca nu sunt probleme pe viitor) o baterie varta...atentie ! de 110 Ah si 850 curent la pornire ! cei 850 nu ar fi problema insa cei 110 Ah m.am cam temut... insa am vazut ca nu e nici.o problema, doar autonomie mai mare in caz de... nu porneste. Alternatorul e de 110 si poate de aici compatibilitatea lui cu bateria, am uitat sa mentionez bateria e fol. deci nu e noua ! era o problema daca puneam bateria la alternator de 100 A sau 90.. atunci ori ceda de prea multa munca sa o incarce ori nu se incarca sau foarte greu bateria... a trebuit sa modific un pic locul bateriei, insa intra perfect si nici nu freaca de ceva, sau sa se miste in fata sau spate( e a naibii de grea...) voi reveni cu poze maine.
  • boditza

  • Mesaje scrise: 765
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
poi daca ai pastrat alternatorul de 2,2 este de 120A Smile
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 758
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
boditza a scris:poi daca ai pastrat alternatorul de 2,2 este de 120A Smile
al e de 110 l.am vazut cand am schimbat bendixul de la electromotor. scrie pe el 110 A.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR