Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 466
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Buna ziua, am si eu o nelamurire cu privire la randamentul acestui motor....ce ma preocupa mai mult e functionarea electrovalvei ce comanda voletii din admisie. M.am informat si am gasit pareri care mai de care mai diferite....la mn odata cu pornirea motorului voletii stau pe pozitia deschis deci capsula vacuumatica nu i actioneaza problema e ca si atunci cand accelerez nu se misca acesti voleti...rog pe cei care stiu cum functioneaza toata chestia asta sa ma lumineze. Presupun ca din cauza asta accelereaza asa greu mai ales in trepte superioare. Probleme de vacuum nu am deoarece tija de la turbo e trasa la maxim ....am mai incerkt sa schimb electrovalvele intre ele cea de la turbo cu asta(la mn e EGR electronic) si tot asa se manifesta..astept toate parerile celor care au 2000dti si nu numai! multumesc
Skip ads

  • stefanb_80

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2006

  • Mesaj Privat
la fel si la mine....am mai discutat asta...
lasa-mi un mesaj cu un tel de contact...sunt din Deva
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 466
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
poi eu sunt de langa hateg da e k....nr meu e 0760840627...sergiu
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 466
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Un raspuns la aceasta intrebare vine tot de la mine care am si adresat.o Wink

Swirl flap control
The adjustable swirl flaps are located in the tangential channels of the intake system and are opened and
closed according to the operating status of the engine. The swirl flaps are closed under the following
conditions:
# at low engine speeds and low injection volumes (map-controlled)
The swirl flaps generally remain open when
# the coolant temperature < 15°C OR
# the intake air temperature < 15°C
Function
The pressure converter connects the vacuum unit with the vacuum supply by means of hoses. When
activated by the DDE control unit, the changeover valve switches vacuum to the vacuum unit. The vacuum
unit actuates the control rod and the swirl flaps close. The control rod is up against the rear stop when the
swirl flaps are open.
Troubleshooting
If a fault is detected in the control of the pressure converter, the following faults may be detected:
# 4130, Activation short circuit to B+
# 4141, Activation short circuit to B-
# 4152, Activation circuit break
# 4153, Excess temperature output stage
Effects of faults
If the swirl flaps stick in open position: Deterioration in exhaust gas characteristics in lower speed ranges
otherwise no effect.
If the swirl flaps stick in closed position: Power loss of approx. 10% at higher engine speeds.
  • raku21

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
nici la mine nu se misca ... am testat cu alt senzor de boost pressure (tot ptr y20dth dar cu alt cod) , si acum functioneaza numai ca nu se mai egaleaza boost command cu boost pressure , bine nici inainte nu prea se egala , dar cu cel vechi la relanti boost commnad 1.8 si boost pressure 1.1 , cu cel nou boost command 1.8 si boost pressure oscileaza intre 0.8 si 0.9.
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 466
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
poti sa descrii mai exact cum functioneaza....la relanti si la turatie eu nu i.am facut testul ink dar suspectez turbina ,cam are joc axul si da si ulei...senzorul de boost l.am tot curatat dar nustiu ce influenta ar avea asupra voletilor care sunt actionati de electrovalva....precizez ca e cam puturoasa mai ales in trepte superioare si la de pe la 2500 in sus nu se mai tureaza asa bine...nust cum ar trebui sa fie pt ca nu mai mers cu o masina identica. astept pareri!
  • raku21

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Acea capsula vacumatica esti actionata la impulsuri(accelerari) , dar si ptr mine e inca o enigma , cu senzorul (posst pressure) meu nu se misca acea tija la accelerari , dar pe alta masina care are alta serie de sasiu (sunt 2 modele de senzori... pana la Y2999999 , Y5999999 ... si dupa 1xxxxxx) functioneaza se misca acea tija , deci comanda voletii. Am luat senzorul de la el si acum se misca si la mine dar totusi nu imi plac valorile la boost bressure. Precizez ca eu am serie sasiu Yxxxxxx si el 1xxxxxx. In concluzie la el functioneaza capsula vac. cu amandoi senzorii si la mine functioneaza doar cu senzor ptr 1xxxxxx. Sper ca s-a inteles ce am vrut sa spun Smile
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 466
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
poti sa precizezi cum e miscarea? trebuie sa fie destul de sesizabila in sensul ca tija sa faca o cursa completa deci inchis ? la mn se misca dar insesizabil. Am mai auzit o varianta comform careia doar in sarcina se poate vedea cum se misca, cu adevarat tija aia. Cum merge masina cand ai senzorul bun(deci cel care permite si miscarea voletilor) si cum merge cu celalalt? poate senzorul care nu merge e setat pentru alti parametrii....sau sa aiba si egr.ul electronic sau vacuumatic vreun rol aici?
  • raku21

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
pai cand accelerezi brusc atunci trage tija pana la capat si apoi ii da drumul rapid , egr-ul nu cred ca are treaba la mine e curat, nu am erori.
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 466
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Deci la mine cand accelerez brusc aproape ca nu se intampla nimic....foarte putin se simte tija deci insesizabil! Sa fie oare din cauza electrovalvei ? am inlocuit.o cu cea de la turbo si tot asa se intampla....nu mai stiu ce sa cred...ms oricum!
  • raku21

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
daca ai schimbat-o cu cea de la turbo nu e de vina electrovalva
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 466
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Nu o fi ea de vina dar vacuum are, si furtunele de vacuum le.am verificat si sunt ok la intrarea in electrovalva e vacuum si la iesire e foarte slab si la accelerari bruste nu se schimba valoarea depresiunii...capsula deasemenea tine aerul nu e sparta membrana....nu mi.ai raspuns cum iti trage masina cand lucreaza capsula ? Stima
  • raku21

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
la fel nu am simtit nimic deosebit
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR