Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • adrian80

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Salutari
Am si eu o problema ciudata cel putin.
Azi, dupa ce am venit de lucru, am dat zapada jos de pe masina si am vrut sa o pornesc putin.
A pornit pentru 10 secunde , apoi motorul s-a oprit.
Am incercat iar sa o pornesc dar nu mai porneste. Sad
Ieri a pornit fara nici o problema si a mers la relanti cel putin jumatate de ora.
Motorina am 30 litri in rezervor, dar simptomele sunt de parca nu as avea motorina.
Electromotorul invarte, dar nu mai porneste motorul.
Masina sta putin in panta, spatele e cu 15cm mai jos.

Ma puteti ajuta va rog?

multumesc anticipat
Skip ads

  • marius007zo2

  • Mesaje scrise: 734
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2007

  • Mesaj Privat
posibil dezamorsare ! verifca furtunasele de retur de injectoare in primul rand si apoi celelalte! posibil sa fi crapat vreun furtunas din acela!
bafta!
  • adrian80

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Vreau sa mai adaug ca atunci cand dau la automat, acul de la rezervor cade la 0 si acele de la turometru si kilometraj trepideaza.
Eu n-am auzit nici un zgomot deosebit, toate acele indica corect cand bag cheia in contact, nici un martor aprins....

Ce poate sa fie?
Sad
  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
sigurante arse sau oxidate nu ai?Bateria sta bine ?
  • marius007zo2

  • Mesaje scrise: 734
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2007

  • Mesaj Privat
adrian80 a scris:Vreau sa mai adaug ca atunci cand dau la automat, acul de la rezervor cade la 0 si acele de la turometru si kilometraj trepideaza.
Eu n-am auzit nici un zgomot deosebit, toate acele indica corect cand bag cheia in contact, nici un martor aprins....

Ce poate sa fie?
Sad

astea sunt semne de baterie ...
cred ca ar trebui sa o pui si pe asta pe lista de cumparaturi
sau macar incarcata ... dar asta dupa ce rezolvi cu pornirea!
  • lyv

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Kadett 1991
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2008

  • Mesaj Privat
verifica pt ca e posibil sa fi avut apa pe conducte sau in filtru si a inghetat
  • adrian80

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2007

  • Mesaj Privat
nu a fost asa frig afara incat sa inghete.
o sa verific pompa de motorina sa vad daca functioneaza.
pompa asta e sub bancheta din spate si tre sa aiba vreun zgomot fin atunci cand functioneaza?
eu nu aud nici un zgomot acolo.
  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
da sigurantele sunt ok ?Ca la vectra a e una pt pompa.
  • edgstyle

  • Mesaje scrise: 371
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
tu nu ai sub bancheta nimic!
la tine pompa de motorina face tot!
nu ai pompa in rezervor,asa ca cel mai bine vezi furtunasele de retur(inlocuire) si apoi dai la automat cu pauze de 10 secunde!
de verificat mai este filtrul de motorina
  • adrian80

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Problema e ca eu nu ma prea pricep asa de bine la masini si sunt plecat acuma din tara, si nu pot sa merg cu masina la service ca e foarte scump aici si nu prea am bani si nici nu m-as intelege cu ei ca nu vorbesc norvegiana.
va rog frumos sa ma ajutati
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
umple (cu motorina) filtrul de motorina, verifica si garnitura, strange bine capacul la loc, da-i iar la automat si spune-ne ce se intampla.
  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
da bateria cum sta?
ca doar nu pica masina asa simplu in schimb baterii cazute din senin am vazut .Daca bateria e gata nu ai cum sa pornesti.
  • adrian80

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2007

  • Mesaj Privat
O sa incerc maine sa metoda lui maiandrei
In baterie mai este curent, ca mai invarte inca electromotorul, dar simt ca incepe sa dea semne de oboseala.

merci
  • badeaalexx

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2009

  • Mesaj Privat
pe langa metoda lui "maiandrei" mai schimba si furtunasele de retur de la injectoare,intampini problema avuta de mine,dupa ce am schimbat acele furtunase amorsat pompa a pornit la sfert...de atunci nicio problema,merge k
  • radu lucian

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2008

  • Mesaj Privat
aceeasi problema am avut o si eu in dimineata asta! a pornit , s a oprit si nici gand sa o mai ia. umple filtrul cu motorina, apoi conducta de la tur dintre pompa si filtru la fel si slabeste conductele de la injectoare! sa iti dea cineva la automat.cand vezi ca iti arunca motorina la un injector strangi conducta respectiva! asa procedezi cu toate patru pe rand! dupa ce le ai strans dai de cateva ori la automat pana porneste asta in caz ca te mai tine bateria! multa bafta!
  • grasu_x20dth

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2008

  • Mesaj Privat
am si eu o poblema asemanatoare. Luni am desfacut galeria de admisie si am curatat-o plus celelalte operatiuni si a trebuit sa desfac si conductele de la injectoare si furtunele de retur. De doua zile ma chinui sa o pornesc dar nu reusesc. Am omorat vreo 3 baterii si nimic am incercat si varianta lui radu lucian tot nimic. Maine am sa incerc sa o tractez numai k masina e in garaj si garaju in fundu' curtii si cum zapada la noi e de 1 metru e cam greu.
Daca aveti o idee va rog ajutati-ma. Ce alta varianta de amorsare a pompei mai stiti?
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,664
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Tracteaz-o,baga in vit. 3-a,si da-i asa usurel cu 20-30..Porneste in cateva sute de metri.Las-o sa mearga la relanti dupa aia,cateva minute.Sau o fi dat inghetul intre timp si ai apa pe undeva..
  • adrian80

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2007

  • Mesaj Privat
merci pentru sfaturi
am tot incercat si azi si nu am reusit nimica
si cu baterie de 100Ah, am si verificat filtrul si l-am umplut cu motorina.....
degeaba Sad

imi spune si mie cineva unde e pompa de motorina (aia care pompeaza motorina din rezervor catre motor)?
o sa incerc maine faza cu trasul in treapta a 3-a
dar vreau sa verific si pompa aia ca mie mi se pare ca nu baga motorina
  • vali zak

  • Mesaje scrise: 378
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Nu vrei sa intelegi ca nu ai asa ceva?la tine pompa de injectie face totul ,sub bancheta ai doar sorbul si plutitorul pt. ceas.Anuleaza filtrul scotand conductele care intra in el si unindu-le printr-un furtun apoi verifici furtunele de retur ale injectoarelor si daca sunt umede le schimbi dupa care tragi motorina prin furtunul de retur de la pistonul 4(de langa volanta ) pana nu mai vine aer ,il clipsezi cu un patent pt. a nu trage aer si il conectezi injectorului dupa care eliberezi clipsul- faci asta cu celelalte furtune conectate la tur si injectoare doar ultimul fiind liber.Astfel aduci motorina pe tur cel putin la intrarea in injectie care,corelat cu o baterie incarcata sau tractata nu are cum sa nu porneasca.Acele o iau inapoi datorita bateriei slabe dar nu e o cauza (semn)sa nu porneasca.Daca nu stii ce se face gasesti pe forum citind destul de mult dar daca nu ai inclinatii mecanice nu te baga,mai bine plateste un mecanic ,vei iesi mai ieftin .
  • alin_afronie

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2016 1400cm
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Am si eu o mare dilema si mai ales cape 3 am programare la RAR..am tinut maisna vreo cateva zile oprita pt c anu mai aveam nr rosii si am incercat sa o porensc intr-o zi...nimic..benza era...am pus la curent bateria..merg lumini ,porneste motorul dar cumscot bornele de la curent si cu maisnia..merg 2m se opresc luminile si motorul dintr-o data..ce sa fie ..baterie ..alternator...cum sa fac ..maia elsc a am RAR de facut..?!am pus si aparatul de tensiune,..nu incarca...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR