- chiciuc
- OP
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
Desi e o operatie relativ simpla sa fie ca nu strica.
1 Ce ne trebuie:
- termostat nou;
- garnitura noua (daca cea veche nu poate fi refolosita) sau se poate folosi silicon rezistent la apa si temperatura;
- un tub de carton - folosit pt a se scoate cu usurinta termostatul vechi;
- antigel + apa distilata (in functie de cantitatea pierduta, per total ~ 3l), se poate refolosi cel care curge;
- inbus de 4 (aici scuze daca gresesc) sau patent;
- chei tubulara si normala parca de 8 (aici scuze daca gresesc).
2 Operatia in sine:
a) se opreste masina , de preferat in rampa (cu botul in sus) si se deschide capota;
b) se desface capacul de protectie de la 3 suruburi de la capac (incercuite in poza);
c) se desfac colierele de la sistemul de racire (marcate cu sageti in poza), se colecteaza lichidul de racire (pt aruncare sau refolosire) si se desfac suruburile incercuite;
d) se foloseste tubul de carton (1) pt a scoate termostatul (2);
e) termostatul nou (2) deja montat si termostatul vechi (1);
f) eventual se testeaza noul termostat daca tine apa, la mine curgea putin, dar l-am lasat asa.
g) daca nu exista noua garnitura si cea veche s-a distrus se poate folosi silicon.
h) se monteaza la loc suruburile si colierele, si se porneste masina pt a verifica etanseitatea sistemului de racire.
i) se completeaza cu antigel+apa distilata si se pune la loc capacul ECOTEC .
Si sa speram ca noul termostat tine mai mult decat cel vechi.
1 Ce ne trebuie:
- termostat nou;
- garnitura noua (daca cea veche nu poate fi refolosita) sau se poate folosi silicon rezistent la apa si temperatura;
- un tub de carton - folosit pt a se scoate cu usurinta termostatul vechi;
- antigel + apa distilata (in functie de cantitatea pierduta, per total ~ 3l), se poate refolosi cel care curge;
- inbus de 4 (aici scuze daca gresesc) sau patent;
- chei tubulara si normala parca de 8 (aici scuze daca gresesc).
2 Operatia in sine:
a) se opreste masina , de preferat in rampa (cu botul in sus) si se deschide capota;
b) se desface capacul de protectie de la 3 suruburi de la capac (incercuite in poza);
c) se desfac colierele de la sistemul de racire (marcate cu sageti in poza), se colecteaza lichidul de racire (pt aruncare sau refolosire) si se desfac suruburile incercuite;
d) se foloseste tubul de carton (1) pt a scoate termostatul (2);
e) termostatul nou (2) deja montat si termostatul vechi (1);
f) eventual se testeaza noul termostat daca tine apa, la mine curgea putin, dar l-am lasat asa.
g) daca nu exista noua garnitura si cea veche s-a distrus se poate folosi silicon.
h) se monteaza la loc suruburile si colierele, si se porneste masina pt a verifica etanseitatea sistemului de racire.
i) se completeaza cu antigel+apa distilata si se pune la loc capacul ECOTEC .
Si sa speram ca noul termostat tine mai mult decat cel vechi.
- zero
- **
- 307 mesaje
- din 03 Jul 2005
zero
- Mesaje scrise: 307
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2005
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- zero
- **
- 307 mesaje
- din 03 Jul 2005
zero
- Mesaje scrise: 307
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2005
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
- horheus
- **
- 115 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Astra 2004 Z17DTH
- Iasi
horheus
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
- virgil
- **
- 273 mesaje
- din 12 Mar 2005
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
virgil
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2005
- Mesaj Privat
zero a scris:
eu am o gura de canal FIX in fatza usii garajului. Numai bine sa pot lasa orice sa curga acolo.
Ma pot hazarda si la un schimb de ulei acolo
eu am o gura de canal FIX in fatza usii garajului. Numai bine sa pot lasa orice sa curga acolo.
Ma pot hazarda si la un schimb de ulei acolo
ce bine ar fi daca nu ai sta in bucuresti....
de ce nu cobori si tu in canal sa faci o baie dupa ce schimbi uleiul???
Ultima modificare făcută de virgil la Joi 25 Aug, 2005 2:10 pm
- Thanatos
- ****
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
- Jacks
- **
- 175 mesaje
- din 21 Mai 2005
- Oradea
Jacks
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Oradea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2005
- Mesaj Privat
- zero
- **
- 307 mesaje
- din 03 Jul 2005
zero
- Mesaje scrise: 307
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2005
- Mesaj Privat
virgil ... nu stau in Bucuresti
Acuma la modul serios ... inca nu am abuzat de canal de loc.
Este o rampa la 100 de metrii de garaj, pot sta in picioare sub masina, am access aproape oricand acolo.
Va dati seama ca prefer intimitatea unei curti, decat sa se uite tot tzaranu la mine.
Si asa ... de 2-3 ori am ridicat capota in fatza blocului si deja o venit cate un bagator in seama
Era sa scap odata ceva in canal ... si ca in desene animate, s-o oprit asa in fir de par intre barele gurii de canal
Acuma la modul serios ... inca nu am abuzat de canal de loc.
Este o rampa la 100 de metrii de garaj, pot sta in picioare sub masina, am access aproape oricand acolo.
Va dati seama ca prefer intimitatea unei curti, decat sa se uite tot tzaranu la mine.
Si asa ... de 2-3 ori am ridicat capota in fatza blocului si deja o venit cate un bagator in seama
Era sa scap odata ceva in canal ... si ca in desene animate, s-o oprit asa in fir de par intre barele gurii de canal
- arson
- **
- 162 mesaje
- din 27 Aug 2005
- Astra 2001 Y 2.0 DTH
arson
- Mesaje scrise: 162
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Y 2.0 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2005
- Mesaj Privat
- chiciuc
- OP
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- arson
- **
- 162 mesaje
- din 27 Aug 2005
- Astra 2001 Y 2.0 DTH
arson
- Mesaje scrise: 162
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Y 2.0 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2005
- Mesaj Privat
- chiciuc
- OP
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
kata- Suspendat
- 586 mesaje
- din 06 Jul 2004
kata- Mesaje scrise: 586
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2004
- Mesaj Privat
- arson
- **
- 162 mesaje
- din 27 Aug 2005
- Astra 2001 Y 2.0 DTH
arson
- Mesaje scrise: 162
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Y 2.0 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2005
- Mesaj Privat
francisco
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina: Vectra 1996 Ecotec
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2006
- Mesaj Privat
- deleted-3329
- *
- 4 mesaje
- din 26 Sep 2006
deleted-3329
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2006
- Mesaj Privat
- chiciuc
- OP
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- G.i.M.
- **
- 377 mesaje
- din 07 Oct 2006
- Corsa 2006 1.2XEP
- Constanta
G.i.M.
- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2006 1.2XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2006
- Mesaj Privat
Toate bune si frumoase! Am incercat si eu sa schimb astazi termostatul si la ce credeti ca m-am incurcat? La scoaterea colierelor de otel de la furtune! M-am chinuit cu patent, cu spit, cu surubelnita, nici o sansa! Cum faceti fratilor ca nu mi-a reusit in nici fel! Exista vreun cleste special sau vreo smecherie, ceva?