- LDivora
- OP
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
Deschid acest subiect aici, deoarece priveste motorul Y20DTH, nu neaparat Astra G. Pentru cei care au motoare Y20DTH adresez urmatoarea intrebare: la acest tip de motor, pompa de injectie se amorseaza singura dupa schimbarea filtrului de motorina? sau trebuie ajutata? Vreau sa schimb filtrul si sa stiu la ce sa ma astept. Am cautat in subiecte si nu sunt edificat asupra raspunsului. Multumiri anticipate.
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
raspuns simplu : unele da, unele nu (la mine nu se amorseaza singura)
Daca vrei sa schimbi filtrul singur faci in felul urmator :
1) Pregatesti dinainte o sticla de 2L de motorina
2) Iti trebuie un asistent cu un patent
3) Pui asistentul sa tina strans cu patentul furtunul care vine spre filtrul de motorina (sa nu se scurga motorina inapoi)
4) Desfaci surubul ce tine filtrul
5) Scoti filtrul, bagi pe cel nou
6) Torni motorina din sticla in borcanul filtrului pana se umple
7) Strangi la loc filtrul
Spui asistentului sa dea drumu la patent
9) Pornesti masina si o turezi la 4000 ture imediat cum a pornit si o ti acolo 10-20 secunde sa treaca tot aerul care a mai ramas acolo si motorul sa fie destul de turat sa nu moara cand prinde bule de aer.
Daca vrei sa schimbi filtrul singur faci in felul urmator :
1) Pregatesti dinainte o sticla de 2L de motorina
2) Iti trebuie un asistent cu un patent
3) Pui asistentul sa tina strans cu patentul furtunul care vine spre filtrul de motorina (sa nu se scurga motorina inapoi)
4) Desfaci surubul ce tine filtrul
5) Scoti filtrul, bagi pe cel nou
6) Torni motorina din sticla in borcanul filtrului pana se umple
7) Strangi la loc filtrul
Spui asistentului sa dea drumu la patent
9) Pornesti masina si o turezi la 4000 ture imediat cum a pornit si o ti acolo 10-20 secunde sa treaca tot aerul care a mai ramas acolo si motorul sa fie destul de turat sa nu moara cand prinde bule de aer.
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- BAC
- **
- 255 mesaje
- din 19 Mai 2005
- Vectra 2006 Z19DT
- Mures
BAC
- Mesaje scrise: 255
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2005
- Mesaj Privat
- denilson2160
- **
- 155 mesaje
- din 07 Jan 2005
- Astra 2001 Y 20 DTH
- Constanta
denilson2160
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2005
- Mesaj Privat
In luna mai cand am schimbat filtru de motorina am parcurs pasii 1,4,5,6,7 descrisi de Slick.
Totul a decurs perfect, motorul a pornit imediat si nu l-am turat deloc.
In noiembrie cand l-am schimbat la 10k odata cu uleiul a pornit din prima dar s-a oprit dupa 10 ''. Am dat la automat de 3-4 ori mai lung si a luat-o.
A prins aer pe conducta si se dezamorsase pompa de injectie. Am desfacut numai surubul de la filtru nu si conductele.
__________________________
Opel astra G caravan, Y20DTH,2001
Totul a decurs perfect, motorul a pornit imediat si nu l-am turat deloc.
In noiembrie cand l-am schimbat la 10k odata cu uleiul a pornit din prima dar s-a oprit dupa 10 ''. Am dat la automat de 3-4 ori mai lung si a luat-o.
A prins aer pe conducta si se dezamorsase pompa de injectie. Am desfacut numai surubul de la filtru nu si conductele.
__________________________
Opel astra G caravan, Y20DTH,2001
- GabiB77
- ****
- 2,358 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
- LDivora
- OP
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- LDivora
- OP
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- G.i.M.
- **
- 377 mesaje
- din 07 Oct 2006
- Corsa 2006 1.2XEP
- Constanta
G.i.M.
- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2006 1.2XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2006
- Mesaj Privat
Maine cred ca am sa schimb si eu filtrul de motorina. O sa vad ce o sa iasa, dar ma gandesc cu groaza la operatiune pentru ca acum un an cand a fost schimbat, baietii de la service au facut exact cum ziceti voi, cu umplut de pahar cu motorina, cu toate cele, dar a naibii masina nu a vrut sa porneasca nici dupa a 15-a cheie, cred. Si s-au chinuit ei in toate felurile, aveau un dispozitiv care se infileta in locul busonului de la rezervor si au presurizat rezervorul cu compresorul pana a venit motorina pe tevusca de tur in pahar si tot degeaba. Pana nu i-au dat cu spray "in nas" n-a pornit! O sa vad eu maine, dar la bune nu ma prea astept! Pana la urma o s-o trag putin prin cartier, dar asta ajuta oare?
adigolf2003- Suspendat
- 14 mesaje
- din 20 Sep 2006
- Astra 2002 17dti
- Bucuresti
adigolf2003- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2006
- Mesaj Privat