oniciuc
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: viseu de sus
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2006
- Mesaj Privat
salutare.
nu prea ma stiu cum engleza. la tester mi-a iesit acest cod P0400. (Exhaust gas recirculation (EGR) system - flow malfunction) nu prea a stiu ca sa-mi zica domnu mecanic.
probable cause: hose leak/blockage, basic setting not carried out, (if applicable), wirring, EGR valve, EGR solenoid, ECM.
poate imi traduceti sau imi spuneti ca sa ii spun la mecanic, ca saracu nici el nu stie english
multumesc
nu prea ma stiu cum engleza. la tester mi-a iesit acest cod P0400. (Exhaust gas recirculation (EGR) system - flow malfunction) nu prea a stiu ca sa-mi zica domnu mecanic.
probable cause: hose leak/blockage, basic setting not carried out, (if applicable), wirring, EGR valve, EGR solenoid, ECM.
poate imi traduceti sau imi spuneti ca sa ii spun la mecanic, ca saracu nici el nu stie english
multumesc
- Corsafuhrer
- ***
- 869 mesaje
- din 26 Mai 2006
- Corsa 2003 Y17DT
- Bucuresti
Corsafuhrer
- Mesaje scrise: 869
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2006
- Mesaj Privat
Exhaust gas recirculation (EGR) system - flow malfunction = Defectiune la sistemul EGR, problema la "curgerea" (gazelor probabil)
probable cause: hose leak/blockage, basic setting not carried out, (if applicable), wirring, EGR valve, EGR solenoid, ECM = cauza probabila: blocaj/scurgere furtun, setari defetuoase, cablaje, valva EGR, solenoid EGR, ECM
Asta e o traducere aproximativa, facuta de unu' (adica io) care nu se prea pricepe la termeni tehnici
Oricum ideea e ca ai o buba la EGR
probable cause: hose leak/blockage, basic setting not carried out, (if applicable), wirring, EGR valve, EGR solenoid, ECM = cauza probabila: blocaj/scurgere furtun, setari defetuoase, cablaje, valva EGR, solenoid EGR, ECM
Asta e o traducere aproximativa, facuta de unu' (adica io) care nu se prea pricepe la termeni tehnici
Oricum ideea e ca ai o buba la EGR
- derisbogdan
- *
- 17 mesaje
- din 06 Dec 2005
derisbogdan
- Mesaje scrise: 17
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2005
- Mesaj Privat
nick
- Mesaje scrise: 85
- Locatie:
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2006
- Mesaj Privat
boboflo
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2006
- Mesaj Privat
- Operabilus
- ***
- 786 mesaje
- din 20 Sep 2006
- Cluj
Operabilus
- Mesaje scrise: 786
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2006
- Mesaj Privat
dummy_n60
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2007
- Mesaj Privat
am un opel astra g, combi, din 2001, motor de 2000 cm, diesel, 16 valve, 101 cp, model: Y20DTH, am fost sa-i fac un test motor si mi-a dat eroare P0400, EGR. simtome: pana la 50 km/h nu trage, oricata-si baga picioru-n ea , urla motoru dar nimic, dupa 50 km/h nu numai ca merge normal (simti ca te baga oarecum in scaun) dar se stinge si martorul de pe bord, (o masina cu o cheie de culoare galbena)! Mi-ar prinde foarte bine cateva sfaturi, am auzit ca s-ar putea curata, numai ce am scos-o din service, am schimbat senzor turatie arbore cotit, si nu ma scot banii din casa. cine-mi poate da cateva detalii unde se afla acel EGR cum sa ajung la el si cum sau cu ce a-si putea sa-l curat mi-ar fi de mare ajutor. numa pricep deloc in domeniu asa ca informatile cu cat mai detaliate cu atat mai bine, poate si cateva poze? multumesc anticipat! id: dummy_n60 , e-mail dummy_n60@yahoo.com
- Ridick
- **
- 238 mesaje
- din 13 Jun 2005
- Astra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
Ridick
- Mesaje scrise: 238
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
dummy_n60@ aici gasesti informatii despre EGR-ul motorului tau: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10253
Succes!
Succes!
- dannek
- **
- 297 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Astra 2002 Y20DTH
- Braila
dannek
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
- dannek
- **
- 297 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Astra 2002 Y20DTH
- Braila
dannek
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
dummy_n60 a scris:am un opel astra g, combi, din 2001, motor de 2000 cm, diesel, 16 valve, 101 cp, model: Y20DTH, am fost sa-i fac un test motor si mi-a dat eroare P0400, EGR. simtome: pana la 50 km/h nu trage, oricata-si baga picioru-n ea , urla motoru dar nimic, dupa 50 km/h nu numai ca merge normal (simti ca te baga oarecum in scaun) dar se stinge si martorul de pe bord, (o masina cu o cheie de culoare galbena)! Mi-ar prinde foarte bine cateva sfaturi, am auzit ca s-ar putea curata, numai ce am scos-o din service, am schimbat senzor turatie arbore cotit, si nu ma scot banii din casa. cine-mi poate da cateva detalii unde se afla acel EGR cum sa ajung la el si cum sau cu ce a-si putea sa-l curat mi-ar fi de mare ajutor. numa pricep deloc in domeniu asa ca informatile cu cat mai detaliate cu atat mai bine, poate si cateva poze? multumesc anticipat! id: dummy_n60 , e-mail dummy_n60@yahoo.com
Asa am patit si eu membrana de la valva EGR este sparta(decapsata) scoate furtunul de vacum care vine de la supapa si trage sa vezi daca este etans daca nu este etans atunci trebuie sa schimbi valva EGR sau sa o lipesti!
robert IV
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2007
- Mesaj Privat
Va rog sa ma ajutati si pe mine cu o problema !
Am un opel vectra cu motor Y20DTH din 2001. Cu cateva luni in urma mi-a facut probleme prima data, respectiv s-a aprins la bord martorul cu cheita si brusc motorul nu se mai accelera, apasam degeaba acceleratia, ca si cum ar fi fost rupt cablul de acceleratie, mergea numai la o limta de 2000 de ture.
Dupa putin timp a revenit la normal fara sa-i fac nimic.
La catva timp problema a reaparut si apoi din ce in ce mai des. Am fost atunci cu ea la tester dar fiindca becul nu era aprins continuu, nu aparea nici o problema.
Acum vreo doua saptamani a ramas aprins continuu si am mers la tester. Coduri : 0400 (defectiune la EGR) si 1220 (defectiune grava la sistemul de alimentare, probabil pompa de injectie).
De pornit porneste usor, mai ales cand e rece nu face probleme si pe urma apare brusc martorul cu cheita si masina merge doar din inertie, schimb vitezele si ea trage din puterea motorului, pana in 2000 de ture.
Uneori dispare la fel de brusc problema si motorul trage de rupe.
Chestia e ca nu are decat vreo 145.000 la bord si nu ma prea bate gandul sa schimb pompe de injectii sau mai stiu eu ce scumpeturi...
Are cineva vreo idee ce ar putea fi ? Si cum as putea sa incerc sa rezolv problema cat mai simplu
Am un opel vectra cu motor Y20DTH din 2001. Cu cateva luni in urma mi-a facut probleme prima data, respectiv s-a aprins la bord martorul cu cheita si brusc motorul nu se mai accelera, apasam degeaba acceleratia, ca si cum ar fi fost rupt cablul de acceleratie, mergea numai la o limta de 2000 de ture.
Dupa putin timp a revenit la normal fara sa-i fac nimic.
La catva timp problema a reaparut si apoi din ce in ce mai des. Am fost atunci cu ea la tester dar fiindca becul nu era aprins continuu, nu aparea nici o problema.
Acum vreo doua saptamani a ramas aprins continuu si am mers la tester. Coduri : 0400 (defectiune la EGR) si 1220 (defectiune grava la sistemul de alimentare, probabil pompa de injectie).
De pornit porneste usor, mai ales cand e rece nu face probleme si pe urma apare brusc martorul cu cheita si masina merge doar din inertie, schimb vitezele si ea trage din puterea motorului, pana in 2000 de ture.
Uneori dispare la fel de brusc problema si motorul trage de rupe.
Chestia e ca nu are decat vreo 145.000 la bord si nu ma prea bate gandul sa schimb pompe de injectii sau mai stiu eu ce scumpeturi...
Are cineva vreo idee ce ar putea fi ? Si cum as putea sa incerc sa rezolv problema cat mai simplu
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Salut. Verificã toate furtunaºele de vacum, sã fie întregi ºi la locul lor.
Poate n-ar strica sã schimbi filtrul de motorinã ºi cel de aer, sunt ieftine.
Scoate mufa de la debitmetru (cu motorul oprit) ºi vezi dacã trage la fel, apoi monteaz-o la loc.
Curãþã supapa EGR. Verificã sã nu fie spartã membrana.
Poate n-ar strica sã schimbi filtrul de motorinã ºi cel de aer, sunt ieftine.
Scoate mufa de la debitmetru (cu motorul oprit) ºi vezi dacã trage la fel, apoi monteaz-o la loc.
Curãþã supapa EGR. Verificã sã nu fie spartã membrana.
robert IV
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2007
- Mesaj Privat
Mersi pentru sfaturi.
Masina o am cam de 2 ani jumate, nu mi-a facut nici un fel de probleme.
Am schimbat periodic filtrul de motorina, odata cu uleiul de motor.
Am gasit acum un meserias de la mine din bacau dar zice ca codul 0400 e ceva cu egr, e mai simplu dar cel de 1220 e ceva grav, e din pompa si trebuie sa desfaca sa vada ce e, si mi-a zis ca e minim 4-500 euro sa o faca, daca nu o fi mai mult, nu se poate exprima .
Nu stiu ce sa zic, omul e pe felie, are tester si pare priceput in ce face, dar -----
Masina o am cam de 2 ani jumate, nu mi-a facut nici un fel de probleme.
Am schimbat periodic filtrul de motorina, odata cu uleiul de motor.
Am gasit acum un meserias de la mine din bacau dar zice ca codul 0400 e ceva cu egr, e mai simplu dar cel de 1220 e ceva grav, e din pompa si trebuie sa desfaca sa vada ce e, si mi-a zis ca e minim 4-500 euro sa o faca, daca nu o fi mai mult, nu se poate exprima .
Nu stiu ce sa zic, omul e pe felie, are tester si pare priceput in ce face, dar -----
robert IV
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2007
- Mesaj Privat
Am fost cu masina la un meserias, mi-a desfacut omul motorul, mi-a curatat pompa in speranta ca o repara, a verificat-o si era chiar multumit cum arata. A montat tot inapoi si cand a pornit motorul se manifesta exact la fel ca inainte de a-l disface. El zice ca are parametrii slabi, pe tester la relanti calculatorul ii cere la pompa 4000 iar proasta ii da numai vreo 1300.
Culmea ca in mers are momente cand merge perfect si cand ti-e lumea mai draga, chiar in cate o depasire parca ii ia cineva brusc aerul si nu se mai accelereaza si continua sa mearga asa, fara vlaga, nu se tureaza mai mult de 1500 - 2000 de ture.
Omul mi-a recomandat sa iau o pampa de injectie noua dar as vrea sa fiu sigur daca asta e problema.
Un prieten mi-a spus ca softurile care le au "baietii" nu sunt asa bune si ca la reprezentanta mi-ar putea spune cu exactitate care e piesa defecta ?
Ma poate cineva ajuta ?
A avut cineva probleme asemanatoare ?
Culmea ca in mers are momente cand merge perfect si cand ti-e lumea mai draga, chiar in cate o depasire parca ii ia cineva brusc aerul si nu se mai accelereaza si continua sa mearga asa, fara vlaga, nu se tureaza mai mult de 1500 - 2000 de ture.
Omul mi-a recomandat sa iau o pampa de injectie noua dar as vrea sa fiu sigur daca asta e problema.
Un prieten mi-a spus ca softurile care le au "baietii" nu sunt asa bune si ca la reprezentanta mi-ar putea spune cu exactitate care e piesa defecta ?
Ma poate cineva ajuta ?
A avut cineva probleme asemanatoare ?
- deleted-5277
- **
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
mda, cheitza iti apare de la egr cu siguranta in depasiri sau ocazional la exterioare, daca ai po400 cu siguranta tre sa schimbi egr ul, dar problema cu pompa pare mai grava oricum ia-le pe rand si incepe cu cea mai ieftina, egr ul e cam 1100-1500 ron, poate ai noroc ca al tau sa fie mecanic fara electromagnet si alte tampenii, cred ca scapi mai ieftin.
Nu am gasit decat P1222 la erori - Mechanical fault in high-pressure section of injection pump
1.
Mechanical fault in high-pressure section of injection pump
(leakage, blockage, compression loss)
2.
Verify mechanical system functions/components
Check engine vibration damper
Check engine and gearbox mountings
3.
The fuel system is very sensitive. Work should be done with high cleanliness and care. Air in the fuel system can cause damage to the injection pump. That's why the vehicle must never be driven till the fuel tank is empty.
Check the concerned system for leaks
Check connected hoses and tubes for kinks, damage etc.
Point of breaks / scuff marks at the fuel or injection lines
Check for pressure decrease in the high pressure section.
(leakage, blockage)
4.
Check for pressure decrease at the crossrails.
Connect vacuum pump MKM-667 (component side) to:
Crossrail injection valve
Leak-oil line
Use vacuum pump MKM-667 to create a vacuum in the range between -30 kPa ( -0.3 bar ) and -70 kPa ( -0.7 bar ).
Perform measurement at all crossrails.
Is pressure decrease detectable?
5.
Verify mechanical and/or hydraulic components:
Check injection lines for breakage.
Crossrail injection valve
Check injection nozzles
(leakage, blockage)
Nu am gasit decat P1222 la erori - Mechanical fault in high-pressure section of injection pump
1.
Mechanical fault in high-pressure section of injection pump
(leakage, blockage, compression loss)
2.
Verify mechanical system functions/components
Check engine vibration damper
Check engine and gearbox mountings
3.
The fuel system is very sensitive. Work should be done with high cleanliness and care. Air in the fuel system can cause damage to the injection pump. That's why the vehicle must never be driven till the fuel tank is empty.
Check the concerned system for leaks
Check connected hoses and tubes for kinks, damage etc.
Point of breaks / scuff marks at the fuel or injection lines
Check for pressure decrease in the high pressure section.
(leakage, blockage)
4.
Check for pressure decrease at the crossrails.
Connect vacuum pump MKM-667 (component side) to:
Crossrail injection valve
Leak-oil line
Use vacuum pump MKM-667 to create a vacuum in the range between -30 kPa ( -0.3 bar ) and -70 kPa ( -0.7 bar ).
Perform measurement at all crossrails.
Is pressure decrease detectable?
5.
Verify mechanical and/or hydraulic components:
Check injection lines for breakage.
Crossrail injection valve
Check injection nozzles
(leakage, blockage)
- senatorC30SE
- **
- 99 mesaje
- din 01 Jan 2006
- Omega 2002 y32se
- ARAD
senatorC30SE
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: ARAD
- Masina: Omega 2002 y32se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2006
- Mesaj Privat
Salut.Codul de eroare P0400 nu se refera numai la EGR. Problema apare cind exista un furtunas de vacum spart, debitmetrul de aer nu mai calculeaza bine masa de aer admisa, capsula EGR are membrana sparta, capsula vacumatica care actioneaza clapetele din admisie este sparta, sau supapele electro-magnetice care comanda ce am scris la inceput sint defecte.
Codul P1220 se refera la problema mecanica, adica filtru combustibil murdar, sorb rezervor murdar si in final pompa de injectie dar numai partea mecanica, sau supapa ce regleaza avansul, este montata sub capul hidraulic al pompei. Daca masina in momentul in care se aprinde becul check si apare P1220 scoate fum albastru atunci pistonasul care regleza avansul in pompa de injectie este blocat iar daca nu scoate fum si defectul persista este supapa electrica pt avans. Iti recomand daca problema este mecanica in pompa schimba numai corpul pompei si monteaza electronica ta pe ea nu fa altceva pt ca este timp pierdut si bani aruncati
BAFTA.
Codul P1220 se refera la problema mecanica, adica filtru combustibil murdar, sorb rezervor murdar si in final pompa de injectie dar numai partea mecanica, sau supapa ce regleaza avansul, este montata sub capul hidraulic al pompei. Daca masina in momentul in care se aprinde becul check si apare P1220 scoate fum albastru atunci pistonasul care regleza avansul in pompa de injectie este blocat iar daca nu scoate fum si defectul persista este supapa electrica pt avans. Iti recomand daca problema este mecanica in pompa schimba numai corpul pompei si monteaza electronica ta pe ea nu fa altceva pt ca este timp pierdut si bani aruncati
BAFTA.
robert IV
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2007
- Mesaj Privat
Multumesc mult pentru ajutor. S-ar parea ca am reusit sa-i dau de cap. Am curatat sorbul la rezervor. Cu ceva timp in urma am avut lipsa capacul de la rezervor si am mers asa o vreme la care s-a adaugat si motorina destul de proasta folosita.
Apoi baietii buni de la service imi pusesera un filtru de motorina care nu era potrivit si care nu numai ca nu filtra nimic dar probabil mai tragea si aer...
Asa se pare ca am scapat de bacsisul de a schimba pompa de injectie, care oricum cred ca nu ar fi rezolvat problema.
Inca o data MULTUMIRI D-LUI SENATOR !
Apoi baietii buni de la service imi pusesera un filtru de motorina care nu era potrivit si care nu numai ca nu filtra nimic dar probabil mai tragea si aer...
Asa se pare ca am scapat de bacsisul de a schimba pompa de injectie, care oricum cred ca nu ar fi rezolvat problema.
Inca o data MULTUMIRI D-LUI SENATOR !
adrian07
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2007
- Mesaj Privat
Aveam apins becul check si masina (vectra b 2,2 ) nu mai tragea. Am fost la tester si mi-a gasit eorare 0400. Mecanicul mi-a recomandat sa schimb valva EGR. Am plecat la alt service. Al doilea mecanic mi-a recomandat sa schimb debitmetrul cu numai 700 lei. M-am enervat, am plecat acasa si mi-am bagat nasul sub capota. Am constatat ca o imbinare de la furtunasele de vacum era crapat, l-am schimbat si am rezolvat problema. Asa ca ....atentie la marii mecanici.
- G.i.M.
- **
- 377 mesaje
- din 07 Oct 2006
- Corsa 2006 1.2XEP
- Constanta
G.i.M.
- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2006 1.2XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2006
- Mesaj Privat
Intrebare grea, de nepriceput: voi cand vorbiti de "furtunase de vacum" va referiti la furtunasele alea subtirele care fac legetura intre diferite solenoid valve? Daca gasesc vreunul crapat, fisurat, cum il inlocuiesc? gasesc pe la piese auto? Dar daca vreun solenoid valve este defect cum imi dau seama? Nu radeti de mine, va rog, Opelul asta m-a invins din prima clipa atunci cand mai nimic din sculele pe care le detineam nu se potriveau lui si ma invinge in continuare prin sumedenia de dispozitive electrice si electronice pe care le gasesc la el. Si n-as fi atat de invins daca cei de la service s-ar pricepe. Dar trebuie sa ma documentez eu inaintea lor ca sa n-o patesc si sa dau bani multi pentru munca putina, proasta si fara simt de raspundere!
- deleted-5277
- **
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
mda, alea subtirele sunt, ceva mai groase decat o pasta de pix iar culoarea la ale mele este alba, in principiu trebuie sa stii grosimea lor si cumperi la metru eventual si imbinarile cu probleme, n-ar strica sa iei o mostra la tine (comandate pe original cu tot cu imbinari costa cam 220 ron asa ca n-are rost).
Dupa inspectia ochiometrica ce include si furtunele de la debitmetru as zice ca urmatorul pas este testerul si nu alea facute pe genunchi bagate in laptop ci macar un tech 2 gm.
O trusa frumusica de torxuri si nu numai, marime mica spre medie am luat din praktiker, una rosie tot nemteasca titanium dar cam scumpa aproape 300 ron
Dupa inspectia ochiometrica ce include si furtunele de la debitmetru as zice ca urmatorul pas este testerul si nu alea facute pe genunchi bagate in laptop ci macar un tech 2 gm.
O trusa frumusica de torxuri si nu numai, marime mica spre medie am luat din praktiker, una rosie tot nemteasca titanium dar cam scumpa aproape 300 ron