- Spire
- ***
- 707 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Vectra 1989 c20ne
- Bucuresti
Spire
- Mesaje scrise: 707
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1989 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
BOASKA- Suspendat
- 173 mesaje
- din 15 Dec 2008
- Astra 1992 c20ne
- Constanta
BOASKA- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2008
- Mesaj Privat
- Spire
- ***
- 707 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Vectra 1989 c20ne
- Bucuresti
Spire
- Mesaje scrise: 707
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1989 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
BOASKA- Suspendat
- 173 mesaje
- din 15 Dec 2008
- Astra 1992 c20ne
- Constanta
BOASKA- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2008
- Mesaj Privat
- Spire
- ***
- 707 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Vectra 1989 c20ne
- Bucuresti
Spire
- Mesaje scrise: 707
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1989 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
- Spire
- ***
- 707 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Vectra 1989 c20ne
- Bucuresti
Spire
- Mesaje scrise: 707
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1989 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
BOASKA- Suspendat
- 173 mesaje
- din 15 Dec 2008
- Astra 1992 c20ne
- Constanta
BOASKA- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2008
- Mesaj Privat
3tek1122
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1991 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2010
- Mesaj Privat
BOASKA- Suspendat
- 173 mesaje
- din 15 Dec 2008
- Astra 1992 c20ne
- Constanta
BOASKA- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2008
- Mesaj Privat
- lucian17crw
- **
- 151 mesaje
- din 26 Mai 2009
- Vectra 1994 x20xev
- Bucuresti
lucian17crw
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1994 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2009
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,792 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,792
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
kovikahe
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Harghita
- Masina: Vectra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2010
- Mesaj Privat
Buna!
Am si eu o problema cu un vectra A 2.0 8v.
Se porneste greu, trebuie apasat pedala de acceleratie putin cand o pornest. Iar in relant tremura motorul, si se opreste de cateva ori pe zi in relant.Dar mai ales cand afara este cald sau motul s-a incalzit. Iar daca accelerezi merge/trage bine.
Am fost la un service si au pus-o la un tester, si a aratat ca e ok motorul.
Nu mai stiu ce sa mai fac
Daca puteti ajutati-ma.
Am si eu o problema cu un vectra A 2.0 8v.
Se porneste greu, trebuie apasat pedala de acceleratie putin cand o pornest. Iar in relant tremura motorul, si se opreste de cateva ori pe zi in relant.Dar mai ales cand afara este cald sau motul s-a incalzit. Iar daca accelerezi merge/trage bine.
Am fost la un service si au pus-o la un tester, si a aratat ca e ok motorul.
Nu mai stiu ce sa mai fac
Daca puteti ajutati-ma.
BOASKA- Suspendat
- 173 mesaje
- din 15 Dec 2008
- Astra 1992 c20ne
- Constanta
BOASKA- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2008
- Mesaj Privat
incearca sa cureti iac-ul, fise, bujii, reseteaza ecu, posibil sa fie si din injectoare sa pise si sa se blocheze la cald , a-r mai putea fi si senzorul de temperatura de langa alternator; eu am schimbat regulatorul de relanti, bujii iridium, fise noi originale, am regulator presiune , si alte minuni si tot face fite din cand in cand, asta e motorul c20ne
kovikahe
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Harghita
- Masina: Vectra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2010
- Mesaj Privat
Vlad_slatina- Suspendat
- 63 mesaje
- din 04 Aug 2010
- Calibra 1993 C20NE
- Olt
Vlad_slatina- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Olt
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2010
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,792 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,792
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
BOASKA a scris:incearca sa cureti iac-ul, fise, bujii, reseteaza ecu, posibil sa fie si din injectoare sa pise si sa se blocheze la cald , a-r mai putea fi si senzorul de temperatura de langa alternator; eu am schimbat regulatorul de relanti, bujii iridium, fise noi originale, am regulator presiune , si alte minuni si tot face fite din cand in cand, asta e motorul c20ne
al meu , al lui mctoto,octav_bz si altii nu porneste greu nicicum, nu se opreste, deci merge perfect! da noi avem debitmetre originale.
BOASKA- Suspendat
- 173 mesaje
- din 15 Dec 2008
- Astra 1992 c20ne
- Constanta
BOASKA- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2008
- Mesaj Privat
st cam originale cu totul ale voastre
si difera tipul de debitmetru si de de injectie
daca simt ca motorul nu da 100% asta nu inseamna ca nu merge,a mancat 35 de litri din arad pana dupa viena
oricum este foarte pretentios pentru varsta lui,merg cu benzina shell de 95, daca-i pui 98 sau benzina proasta nu mai trage si intrerupe
singurul lucru care ma deranjeaza este ca in curand o dau la fier vechi si nu am deslusit dilema, la genul asta de motor e posibil sa faca figuri din orice punct
si mi se pare normal sa faca figuri atata timp cat nu refaci tot inclusiv set motor,supape,senzori noi, relee,si altele
si difera tipul de debitmetru si de de injectie
daca simt ca motorul nu da 100% asta nu inseamna ca nu merge,a mancat 35 de litri din arad pana dupa viena
oricum este foarte pretentios pentru varsta lui,merg cu benzina shell de 95, daca-i pui 98 sau benzina proasta nu mai trage si intrerupe
singurul lucru care ma deranjeaza este ca in curand o dau la fier vechi si nu am deslusit dilema, la genul asta de motor e posibil sa faca figuri din orice punct
si mi se pare normal sa faca figuri atata timp cat nu refaci tot inclusiv set motor,supape,senzori noi, relee,si altele
- marian_sro
- *****
- 3,792 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,792
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
mie nu mi se pare normal sa faca figuri.si sa iti spun de ce.
azi dimineata la pornirea( la prima cheie si foarte usor) am simtit miros de benzina.cand ma uit sub masina imi curgea benzina pe la un colier.deci porneste usor si cu aer in circuit de aici rezulta ca pica faza cu dezamorsarea.
motorul meu papa 2 l ulei la 10 000 km si tot porneste usor si merge bine drept dovada ca am atins viteza maxima din carte( pe gps ca bordul nu e o dovada).deci pica si faza cu segmentarea.
al meu si al colegilor metionati mai sus merge la fel de bine si cu luk,petrom, mol,rompetrol, fie ca e de 95 sau de 98.deci pica si faza cu benzina.
doar aia de petrom iarna parca o simt mai lenesa.
am scos consum de 6,2 pe 150 km la medie de 72km/ora.aici ne potrivim.
ce am facut eu la masina: lambda noua, debitmetru nedesfacut( sau daca e desfacut reglat la meserias), senzor ect nou, iac si clapeta curatate periodic.
asa e la tine e alta injectie(motronic 1.5.2 pusa numai pe astra f c20ne) si alt debitmetru dar pricipiul de functionare,nr de senzori sunt aceiasi.
deci pica si diferentele.
ne-ul motor pretentios? da tu peste un sfi cu figuri (@dabota stie) si vezi tu atunci cati nervi, timp si bani iti mananca pana il pui la punct. sa mai vorbim si de x20xev?
orice motor e posibil sa fac figuri din orice, e valabil la orice marca.
eu zic ca ne-ul e printre cele mai bune de la opel din toate timpurile.si nu sunt subiectiv.am vb cu oameni care nu au ne si la fel spun.
azi dimineata la pornirea( la prima cheie si foarte usor) am simtit miros de benzina.cand ma uit sub masina imi curgea benzina pe la un colier.deci porneste usor si cu aer in circuit de aici rezulta ca pica faza cu dezamorsarea.
motorul meu papa 2 l ulei la 10 000 km si tot porneste usor si merge bine drept dovada ca am atins viteza maxima din carte( pe gps ca bordul nu e o dovada).deci pica si faza cu segmentarea.
al meu si al colegilor metionati mai sus merge la fel de bine si cu luk,petrom, mol,rompetrol, fie ca e de 95 sau de 98.deci pica si faza cu benzina.
doar aia de petrom iarna parca o simt mai lenesa.
am scos consum de 6,2 pe 150 km la medie de 72km/ora.aici ne potrivim.
ce am facut eu la masina: lambda noua, debitmetru nedesfacut( sau daca e desfacut reglat la meserias), senzor ect nou, iac si clapeta curatate periodic.
asa e la tine e alta injectie(motronic 1.5.2 pusa numai pe astra f c20ne) si alt debitmetru dar pricipiul de functionare,nr de senzori sunt aceiasi.
deci pica si diferentele.
ne-ul motor pretentios? da tu peste un sfi cu figuri (@dabota stie) si vezi tu atunci cati nervi, timp si bani iti mananca pana il pui la punct. sa mai vorbim si de x20xev?
orice motor e posibil sa fac figuri din orice, e valabil la orice marca.
eu zic ca ne-ul e printre cele mai bune de la opel din toate timpurile.si nu sunt subiectiv.am vb cu oameni care nu au ne si la fel spun.
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
BOASKA- Suspendat
- 173 mesaje
- din 15 Dec 2008
- Astra 1992 c20ne
- Constanta
BOASKA- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2008
- Mesaj Privat