cip0623
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2005
- Mesaj Privat
- Kappy
- **
- 300 mesaje
- din 23 Feb 2005
- Vectra 1993 C20NE
- Bucuresti
Kappy
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2005
- Mesaj Privat
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
rolul: se folosesc numai la motoarele TURBO PE BENZINA si au rolul de a proteja turbina, a pastra turatia constanta in turbina la scimbari de viteze si de a prelungi viatza furtunelor de admisie.
mod de functionare: cand se ia piciorul de pe acceleratie, clapeta de acceleratie se inchide, motorul facand vid, acest vid deschide, prin intermediul unui furtun care face legatura intre galeria de admisie si BOV, aceasta supapa, eliberand surplusul de aer generat de inertia turbinei.
fara aceasta valva s-ar crea presiuni in furtune si in turbina, fortand-o sa se opreasca brusc, lucru care genereaza o uzura exponential prematura 😉
cip0623
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2005
- Mesaj Privat
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- john_taff
- **
- 248 mesaje
- din 10 Apr 2005
- Timisoara
john_taff
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Timisoara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2005
- Mesaj Privat
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
chiar vrei sa-ti demonstrez?? cu mare placere! eu inteleg ca tu esti frustrat ca te aflii intr-un loc in care nimeni nu te baga in seama(or fi ei rasisti, sau oi fi tu de vina... 🙄 ), iar asta te face sa incerci sa te bagi in seama cu orice pret, chiar daca esti penibil...
m-am saturat de "curve" care vorbesc mult, aiurea si nu spun nimic..
p.s. esti off-topic grav, ca de obicei!!!
moderatorii....
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
PS: daca cauti "curve" , incepe cu cercul de amici intimi, eu nu iti permit astfel de caracterizari (pe. se.doi. sorry celorlalti)
cip0623
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2005
- Mesaj Privat
- Maverick
- ****
- 1,185 mesaje
- din 11 Mai 2006
- Astra 2003 Y20DTH
- Bucuresti
Maverick
- Mesaje scrise: 1,185
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2006
- Mesaj Privat
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Tzepozzz
- ***
- 795 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2001 Y 17DT
- Prahova
Tzepozzz
- Mesaje scrise: 795
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y 17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Maverick
- ****
- 1,185 mesaje
- din 11 Mai 2006
- Astra 2003 Y20DTH
- Bucuresti
Maverick
- Mesaje scrise: 1,185
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2006
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,425 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,425
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Maverick
- ****
- 1,185 mesaje
- din 11 Mai 2006
- Astra 2003 Y20DTH
- Bucuresti
Maverick
- Mesaje scrise: 1,185
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2006
- Mesaj Privat
- Y-GreK
- ****
- 1,258 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Insignia 2019 B15LFV
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,258
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019 B15LFV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
- Georges Astra G
- *
- 46 mesaje
- din 25 Jan 2008
- Astra 1999 X20XEV
- Alta tara
Georges Astra G
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1999 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2008
- Mesaj Privat
- andrei0481
- **
- 126 mesaje
- din 24 Jan 2008
- Astra 2011 a17dtr
- Bucuresti
andrei0481
- Mesaje scrise: 126
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2008
- Mesaj Privat
- Dragon Warrior
- **
- 159 mesaje
- din 25 Jul 2007
- Corsa 1995 C12NZ
- Alta tara
Dragon Warrior
- Mesaje scrise: 159
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 1995 C12NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2007
- Mesaj Privat
Hai nu serios, asta inseamna ca motoarele diesel nu au nevoie de aer pentru combustie sau cum?
Clapeta de acceleratie este de fapt admisia de aer si la motoarele diesel si la alea pe benzina. Iar turbina are acleasi rol si aceeasi pozitie si la benzina si la diesel. Diferenta consta in combustibil si in modul de aprindere al acestuia. Pe parte turbo insa nu sunt diferente in ceea ce priveste principiul de functionare. Si turbo dieselul are blow off valve. Altfel, vorba cuiva, iti opreste turbina fortat in loc sa ii permita sa se roteasca in intertie, iar la urmatoarea apasare a pedalei de acceleratie dupa ce ai schimbat viteza ai un turbo lag de toata frumusetea numai bun sa iti bati copii.