- bertone
- OP
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
In primul rand rog moderatorii sa mute subiectul daca nu li se pare potrivita incadrarea la PROBLEME TEHNICE
In al doilea rand este o problema reala care se poate verifica cu acte si orice ate dovezi si n-as vrea sa va indoiti sau s-o considerati fictiune .
Sa incep : Am un Astra Bertone Z18 XE .
A mers bine , m-am distrat , s-au distrat si altii prin Germania pana la un moment dat cand am ajuns sa-i sparg segmentii ...Nu stiu cum am reusit , poate nu se mai fac masini cum trebuie .
Stau in Buzau , drept care m-am adresat unui dealer reprezentant al unei marci de prestigiu . Nefiind masina lor ( era Opel ) nu s-au aruncat cu capul inainte s-o desfaca , mai ales ca oamenii sunt relativ la inceput si au considerat sa lase reprezentanta Opel sa se bage .
Precizez ca masina cu segmentul spart merge bine ( parerea mea ) , trage OK , nu papa ulei , singura diferenta fiind o bataie la motor de diesel .
Nu stiu cum am ajuns la Gold & Platin Galati ( de fapt mai fusesem la ei pt. un fir si un bec ) , insa am ajuns... Seful de service mi-a pus diagnosticul de tacheti + pompa de ulei . Zis si facut , stat 2 sapt. sa vina piesele , platit 31.000.000 ( tacheti 21 + pompa 10 ) ..cand stupoare...aceeasi bataie plus becul de ulei aprins.
Ramane sa las masina in service sa-i desfaca motorul. Peste 3 zile dau telefon si baietii imi spun ca am de schimbat urmatoarele : segmenti , supape , cuzineti de biela , nu stiu ce garnituri , rectificat arbore cotit , pe langa tacheti si pompa de ulei care cica fusesera stricati
Astept eu o luna de zile ca gresise fabrica comanda si alte amanunte de rahat cu care nu va mai incarc memoria si ...telefon ..masina e gata.
Ajung la Galati cu 50.000.000 in buzunar + 10.000.000 lasati avans initial , masina spalata , iar astia cam trasi la fata .
Intreb : Merge bine ? O sa mai am probleme ? S-o vand ?
Ei : Merge bine dar acu' tre' sa te gandesti ca-i un motor facut si nu unul nou .
Iau masina , plec la mare in aceeasi zi , fac 500 de km si a doua zi .....bataia exact ca inainte sa dau 60.000.000.
Sun seful de service , imi stric concediu la mare si ma duc la reprezentanta . Se mai balbaie astia si delibereaza : trebuie schimbate si pistoanele ..Ajungem la o intelegere : dau 30.000.000 pe pistoane si le dau segmentii inapoi pt. ca pistoanele vin echipate cu segmenti. Satu si ma intreb la cine o fi pus segmentii mei cu care am mers cateva zile
Mai astept eu vreo 3 saptamani si vin si pistoanele . Iau masina din service si intr-adevar masina mergea mai bine . Baietii eraui fericiti , urari din astea " sa ne vedem numai la schimburi de ulei " . Deja vreau sa va spun ca ma cunosteam si cu portarul , dupa ce masina mea statuse mascota aproape 2 luni in curte la galati .
Am facut iar rodajul de 3000 de km la motor , glumite din astea..
Dupa 2 luni si 8.000 de km , dupa ce masina mersese neschimbat , ii dadeam spre bucuresti cu 160 - 170 . Aproape de urziceni , la 160 in cap cu muzica tare de rigoare , da masina putin in bot ( ca dacia cand avea gunoaie ) si in urmatoarea secunda se aude o explozie puternica si incepe sa iasa fum gros in spatele meu . Am crezut ca mi-au picat tobele ca asa de tare a bufnit...
Trag pe dreapta , motorul mergea in 3 , batea si erau aprinse toate becurile pe bord..dar mergea .
Ajung la service in Buzau cu platforma , se face o constatare externa pt. ca aveam garantie de la opel 2 ani si ..surpriza : gaura de 4 cm in bloc in dreptul pistonului 1 , crapatura vis-a-vis de gaura aia ( p[e partea cealalta a blocului ) + baie de ulei crapata de sus in jos + capacul de biela sarit pe gaura aia si aterizat pe un suport motor .
Sun la Galati si seful de service ma acuza ca " cata forja ai putut sa-i dai domle' de a sarit capacul de la biela " . Adica eu puteam sa mor pt. ca tot uleiul a sarit la cativa cm de cauciucuri pe gaura aia , toata burta masinii fiind inecata si el imi spune ca i-am dat forja .
Primul lucru pe care l-am facut a fost sa-i dau in judecata de urgenta. S-a dispus expertiza si i-am anuntat ca i-am dat in judecata . S-au panicat , au inceput sa-mi vorbeasca frumos , ca sa-mi trimita masina ca ne intelegem noi , etc. Le-am zis ca o sa-mi plateasca inclusiv pantofii pe care ii tocesc ca merg pe jos ..
Imediat m-a sunat un reprezentant al GM Southeast europe , un baiat tanar si aerisit fata de flacaii de la Galati . M-a rugat sa-l chem la expertiza .
S-a tinut expertiza de fata cu GM si directorul de la Galati . S-au facut poze , s-au luat probe de ulei si s-a constatat ca mecanicii de la Galati n-au respectat normativele si anume : surubl de la capacul de biela era retezat de la jumate' iar celelat era scos fortat si indoit . Obligatia service-urilor este sa schimbe acele suruburi ori de cate ori intervin asupora lor pt. ca-s de unica folsinta fiind autofiletante si sa stranga suruburile la cupluri prevazute de producator ceea ce nu s-a intamplat .
urmarea : M-au intrebat ce pretentii am si am stabilit sa-mi cumpere motor ( short block ) ambielat , nou de la fabrica + tacheti , supape si tot in afara de chiulasa ( blocul chiulasei ) care n-avea nimic .
Am asteptat pana a intrat pe stoc in germania motorul si pe 4 ian anul asta ( dupa 1 luna jumate ) am intrat in posesia masinii .
partea buna e ca dupa ce am dat atatia bani macar merg cu un motor care are 2500 dse km si ca n-am avut de facut rodaj decat 500 de km pana-n 4000 de ture .
Partea proasta e ca mi-am petrecut toata vara suportand niste incompetenti si credeti-ma ca am fost cu nervii la pamant cand m-am trezit in posesia unei caroserii si ca din cauza acestui eveniment 2 mecanici+ un sef de service au ramas fara munca si cred ca imi platesc motorul..
Asta este intamplarea mea . Partea cea mai buna este ca am scapat cu viata pt. ca dupa cum v-am zis motorul mergea in trei , fara ulei , cu o gaura de 4 cm si ca nu s-au blocat la 160 rotile ca o puneam sau ca nu mi-a sarit ulei pe cauciucuri ca o puneam din nou..
In al doilea rand este o problema reala care se poate verifica cu acte si orice ate dovezi si n-as vrea sa va indoiti sau s-o considerati fictiune .
Sa incep : Am un Astra Bertone Z18 XE .
A mers bine , m-am distrat , s-au distrat si altii prin Germania pana la un moment dat cand am ajuns sa-i sparg segmentii ...Nu stiu cum am reusit , poate nu se mai fac masini cum trebuie .
Stau in Buzau , drept care m-am adresat unui dealer reprezentant al unei marci de prestigiu . Nefiind masina lor ( era Opel ) nu s-au aruncat cu capul inainte s-o desfaca , mai ales ca oamenii sunt relativ la inceput si au considerat sa lase reprezentanta Opel sa se bage .
Precizez ca masina cu segmentul spart merge bine ( parerea mea ) , trage OK , nu papa ulei , singura diferenta fiind o bataie la motor de diesel .
Nu stiu cum am ajuns la Gold & Platin Galati ( de fapt mai fusesem la ei pt. un fir si un bec ) , insa am ajuns... Seful de service mi-a pus diagnosticul de tacheti + pompa de ulei . Zis si facut , stat 2 sapt. sa vina piesele , platit 31.000.000 ( tacheti 21 + pompa 10 ) ..cand stupoare...aceeasi bataie plus becul de ulei aprins.
Ramane sa las masina in service sa-i desfaca motorul. Peste 3 zile dau telefon si baietii imi spun ca am de schimbat urmatoarele : segmenti , supape , cuzineti de biela , nu stiu ce garnituri , rectificat arbore cotit , pe langa tacheti si pompa de ulei care cica fusesera stricati
Astept eu o luna de zile ca gresise fabrica comanda si alte amanunte de rahat cu care nu va mai incarc memoria si ...telefon ..masina e gata.
Ajung la Galati cu 50.000.000 in buzunar + 10.000.000 lasati avans initial , masina spalata , iar astia cam trasi la fata .
Intreb : Merge bine ? O sa mai am probleme ? S-o vand ?
Ei : Merge bine dar acu' tre' sa te gandesti ca-i un motor facut si nu unul nou .
Iau masina , plec la mare in aceeasi zi , fac 500 de km si a doua zi .....bataia exact ca inainte sa dau 60.000.000.
Sun seful de service , imi stric concediu la mare si ma duc la reprezentanta . Se mai balbaie astia si delibereaza : trebuie schimbate si pistoanele ..Ajungem la o intelegere : dau 30.000.000 pe pistoane si le dau segmentii inapoi pt. ca pistoanele vin echipate cu segmenti. Satu si ma intreb la cine o fi pus segmentii mei cu care am mers cateva zile
Mai astept eu vreo 3 saptamani si vin si pistoanele . Iau masina din service si intr-adevar masina mergea mai bine . Baietii eraui fericiti , urari din astea " sa ne vedem numai la schimburi de ulei " . Deja vreau sa va spun ca ma cunosteam si cu portarul , dupa ce masina mea statuse mascota aproape 2 luni in curte la galati .
Am facut iar rodajul de 3000 de km la motor , glumite din astea..
Dupa 2 luni si 8.000 de km , dupa ce masina mersese neschimbat , ii dadeam spre bucuresti cu 160 - 170 . Aproape de urziceni , la 160 in cap cu muzica tare de rigoare , da masina putin in bot ( ca dacia cand avea gunoaie ) si in urmatoarea secunda se aude o explozie puternica si incepe sa iasa fum gros in spatele meu . Am crezut ca mi-au picat tobele ca asa de tare a bufnit...
Trag pe dreapta , motorul mergea in 3 , batea si erau aprinse toate becurile pe bord..dar mergea .
Ajung la service in Buzau cu platforma , se face o constatare externa pt. ca aveam garantie de la opel 2 ani si ..surpriza : gaura de 4 cm in bloc in dreptul pistonului 1 , crapatura vis-a-vis de gaura aia ( p[e partea cealalta a blocului ) + baie de ulei crapata de sus in jos + capacul de biela sarit pe gaura aia si aterizat pe un suport motor .
Sun la Galati si seful de service ma acuza ca " cata forja ai putut sa-i dai domle' de a sarit capacul de la biela " . Adica eu puteam sa mor pt. ca tot uleiul a sarit la cativa cm de cauciucuri pe gaura aia , toata burta masinii fiind inecata si el imi spune ca i-am dat forja .
Primul lucru pe care l-am facut a fost sa-i dau in judecata de urgenta. S-a dispus expertiza si i-am anuntat ca i-am dat in judecata . S-au panicat , au inceput sa-mi vorbeasca frumos , ca sa-mi trimita masina ca ne intelegem noi , etc. Le-am zis ca o sa-mi plateasca inclusiv pantofii pe care ii tocesc ca merg pe jos ..
Imediat m-a sunat un reprezentant al GM Southeast europe , un baiat tanar si aerisit fata de flacaii de la Galati . M-a rugat sa-l chem la expertiza .
S-a tinut expertiza de fata cu GM si directorul de la Galati . S-au facut poze , s-au luat probe de ulei si s-a constatat ca mecanicii de la Galati n-au respectat normativele si anume : surubl de la capacul de biela era retezat de la jumate' iar celelat era scos fortat si indoit . Obligatia service-urilor este sa schimbe acele suruburi ori de cate ori intervin asupora lor pt. ca-s de unica folsinta fiind autofiletante si sa stranga suruburile la cupluri prevazute de producator ceea ce nu s-a intamplat .
urmarea : M-au intrebat ce pretentii am si am stabilit sa-mi cumpere motor ( short block ) ambielat , nou de la fabrica + tacheti , supape si tot in afara de chiulasa ( blocul chiulasei ) care n-avea nimic .
Am asteptat pana a intrat pe stoc in germania motorul si pe 4 ian anul asta ( dupa 1 luna jumate ) am intrat in posesia masinii .
partea buna e ca dupa ce am dat atatia bani macar merg cu un motor care are 2500 dse km si ca n-am avut de facut rodaj decat 500 de km pana-n 4000 de ture .
Partea proasta e ca mi-am petrecut toata vara suportand niste incompetenti si credeti-ma ca am fost cu nervii la pamant cand m-am trezit in posesia unei caroserii si ca din cauza acestui eveniment 2 mecanici+ un sef de service au ramas fara munca si cred ca imi platesc motorul..
Asta este intamplarea mea . Partea cea mai buna este ca am scapat cu viata pt. ca dupa cum v-am zis motorul mergea in trei , fara ulei , cu o gaura de 4 cm si ca nu s-au blocat la 160 rotile ca o puneam sau ca nu mi-a sarit ulei pe cauciucuri ca o puneam din nou..
- octav_bz
- ****
- 1,047 mesaje
- din 17 Jun 2005
- Astra 2009 A17DTR
- Buzau
octav_bz
- Mesaje scrise: 1,047
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2009 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2005
- Mesaj Privat
Imi pare foarte rau pentru ce ti s-a intamplat.Si eu sunt tot din Buzau,e nasol ca nu avem reprezentanta GM la noi in oras.Poate daca auzeai mai devreme de reprezentanta din Galati nu mia mergeai acolo,pentru ca eu numai lucruri rele am citit de ei pe forum la noi.E cumva vorba de Opelul acela caramiziu?Cred ca e singurul Bertone din Buzau.Daca da,frumoasa masina.Sper sa nu mai ai necazuri.
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
... intr'adevar ai avut mare noroc ca n'ai facut accident . bine ca te'ai ales cu un motor nou la toata afacerea asta .
Daca or s'o tina tot asa astia de la Gold&Platin Galati nu cred ca mai rezista un an , deja s'a dus vestea de nepriceputi .
Interesant ca mecanicii si foarte mare parte din personal nu sint galateni ci sint din ..... Braila , fac naveta zi de zi .
Daca or s'o tina tot asa astia de la Gold&Platin Galati nu cred ca mai rezista un an , deja s'a dus vestea de nepriceputi .
Interesant ca mecanicii si foarte mare parte din personal nu sint galateni ci sint din ..... Braila , fac naveta zi de zi .
- steff
- **
- 144 mesaje
- din 23 Mai 2005
- Vectra 2005 2.2DTI
- IASI
steff
- Mesaje scrise: 144
- Locatie: IASI
- Masina: Vectra 2005 2.2DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2005
- Mesaj Privat
din pacate multe service-uri au fatzada care iti da incredere (ei isi spun reprezentanti OPEL ..ca sa vezi) , sunt reprezentanti doar in acte si la preturi pt ca din cei 20 de mecanici doar 2-3 o mai bâjbaie, restul terminând liceul cu atestat de mecanic sau ceva de genul asta si apoi lucrând pe dacii la tinichigeria din coltz vreo 2 ani inainte sa devina mecanici experimentati cu salopeta"Opel". E dezastru....... Solutia, nu o vad inca...
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- steff
- **
- 144 mesaje
- din 23 Mai 2005
- Vectra 2005 2.2DTI
- IASI
steff
- Mesaje scrise: 144
- Locatie: IASI
- Masina: Vectra 2005 2.2DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2005
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
steff a scris:sorin666, cu alte cuvinte nu avem ce cauta in serviceurile din romania? la noi mecanicii intai dau un ciocan...poate se repara ...inainte sa gandeasca
*
Iti spun in modul cel mai profesional cu putinta... sunt rari, extrem de rari, personal, decat sa am surprize neplacute, preferam sa-mi fac masina singur (asistat de cate unul mai rasarit, sau, in cel mai rau caz, stind in spatele meseriasului, de exemplu la suduri, stiu sa sudez electric-autogen, dar nu sunt maestru...) decat sa le dau masina pe mana...
Si, similar, sa dau arborele motor la rectificat de un alt coleg, TCM-ist Inutil sa precizez ca ATUNCI nu asi fi platit nimic
Dar... erau alte timpuri... Probabil ca intre timp s-a produs o evolutie, nu sunt insa convins in ce sens, bun sau rau...
- DnI
- **
- 236 mesaje
- din 01 Aug 2004
- Astra 2009 z19dth
- Bucuresti
DnI
- Mesaje scrise: 236
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2004
- Mesaj Privat
- Cristi_C
- ***
- 729 mesaje
- din 11 Jan 2006
- Vectra 2003 z18xe + z12xe
- Timisoara
Cristi_C
- Mesaje scrise: 729
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2003 z18xe + z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2006
- Mesaj Privat
- fiara
- **
- 148 mesaje
- din 17 Aug 2005
- Bucuresti
fiara
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2005
- Mesaj Privat
ANA_V a scris:HA HA,
BINE ATI VENIT IN CLUBUL MOTORULUI Z18XE!!!!
Prima parte se regaseste si la mine, doar ca la mine s-a dus partea de jos, linia toata (vibrochen si stuff).
La opel la noi la fel: 80.000.000 pentru reparat! Doar ca eu am sa cumpar alt motor decat sa dau 80 mil!
BINE ATI VENIT IN CLUBUL MOTORULUI Z18XE!!!!
Prima parte se regaseste si la mine, doar ca la mine s-a dus partea de jos, linia toata (vibrochen si stuff).
La opel la noi la fel: 80.000.000 pentru reparat! Doar ca eu am sa cumpar alt motor decat sa dau 80 mil!
E vreo problema generala cu motorul asta, ca mie imi facea cu
ochiul cand am fost in Germania?
- foca montana
- ***
- 854 mesaje
- din 19 Mai 2005
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
foca montana
- Mesaje scrise: 854
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2005
- Mesaj Privat
stai un pic ca nu inteleg adica tu ai dat si caruta aia de bani ai innebunit juma de an, putei sa o patesti rau din cauza lor, si nu ti-au dat decat un motor pe care de fapt tu l-ai platit?
Sincer le-as fi cerut banii inapoi in afara de segmentu ala, sa-mi faca motorul la loc din banii lor si pe toti cei care au atins masina in service dati in judecata pentru malpraxis ca sa se invete minte bulangii si sa ia exemplu restul de asa zisi mecanici....
Sincer le-as fi cerut banii inapoi in afara de segmentu ala, sa-mi faca motorul la loc din banii lor si pe toti cei care au atins masina in service dati in judecata pentru malpraxis ca sa se invete minte bulangii si sa ia exemplu restul de asa zisi mecanici....
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
CRISTI_ro
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Signum 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2005
- Mesaj Privat
Hmmm...se pare ca nu sunt singurul ....si eu dupa ce am facut poteca la un mare serele bucurestean ...m-am ales in final cu o masina care consuma ca una de 300 de cai si merge ca una de 50 ...si asta datorita incompetentzei celor angajatzi care-si dau corigenta pe masini care au in spate zeci de ani de traditie, inovatii , etc ...iar ei nu stiu altceva decat sa dea cu ciocanu' ...dar ...ma rog ...ce mai conteaza unu'n plus ...cand sereleurile romanesti nu mai fac fatza la atatea vanzari ...
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
sorin666 a scris:Experienta simpla... mergi cu o zi inainte de a baga masina in service... daca vezi chei decalibrate, ciocane de 1 kg peste tot, nici o cheie dinamometrica si mecanici cu basca pe cap, du-te la altii...
Nici o problema Sorine ca sunt p-aici service-uri ultimul racnet (gen Porsche Romania) unde lucreaza aceiasi baieti care folosesc surubelnite electrice pe post de dalta si strang suruburile la chiulase fara cheie dinamometrica...
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
Din pacate, marea majoritate a asa-zisilor mecanici de pe la noi, din "superservice-urile" meseriase, sunt mecanici doar cu numele. Nu stiu altceva decat sa-ti ceara banu' si sa faca treaba cat mai repede si prost.Si aici nu ma refer la un banal schimb de ulei sau placute de frana. Mecanicii buni, nu stau pe salariile patronilor de service, au atelierul lor, mica lor afacere si prezinta mai multa incredere.
Asa cum zicea si Sorin, prefer sa-mi sacrific o parte din timp si sa invat cum se repara masina pe care o posed... si sa incerc s-o repar singur atunci cand e nevoie...iar daca nu stiu ceva,va intreb pe voi si consider ca ajutorul vostru e de 10 ori mai pretios.
Si eu sunt unul patit, nu asa rau ca bertone,si sunt satul de ei.
Testati bine terenul inainte de a merge la un service, oricat de disperati sunteti.
Asa cum zicea si Sorin, prefer sa-mi sacrific o parte din timp si sa invat cum se repara masina pe care o posed... si sa incerc s-o repar singur atunci cand e nevoie...iar daca nu stiu ceva,va intreb pe voi si consider ca ajutorul vostru e de 10 ori mai pretios.
Si eu sunt unul patit, nu asa rau ca bertone,si sunt satul de ei.
Testati bine terenul inainte de a merge la un service, oricat de disperati sunteti.
- bertone
- OP
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
Este vorba de Opelul caramiziu din Buzau , intr-adevar .
Stati o secunda ca e vorba ca "GOLD & PLATIN " DANUBIUS are investitie de 2.500.000 de EUR numai la Galati . Se presupune ca la o asemenea investitie nu e problema de oameni . Ca acolo-s mai prosti , ca acolo-s mai priceputi , etc.
Deasemenea cand zaceam in sant aproape de Urziceni l-am sunat pe seful de service sa-i spun ce s-a intamplat si el ...ofta...si nu m-a mai sunat 3 zile dupa aia .
Dupa ce am platit numai manopera 14.000.000 din aia 80 , adica salariul pe 2 luni la un mecanic care a muncit 2 zile pe ei i-a durut la basca ca mi-a explodat mie masina .
Pe de alta parte zicea cineva ca n-ar fi dat 80 . Pai cand te trezesti cu masina stricata ( iar eu sunt maniac la masini ) ce faci ? te duci si o faci cu piese originale la care sa ai garantie , dar cred ca era mai mic stresul daca cumparam vreun motor de calibra obosit adus din germania sh.
Ia-m zis la asta de la galati ca daca mi se intampla sa-mi sara vreo unghie in astia 2 ani de garantie din cauza masinii o sa plateasca si copii lor dupa mine , pt. ca am fost cam conciliant . Nu mai zic ca mi-au disparut din masina ambipurul , ochelarii si un pix.. Auzi ce fura aia ! Ambipurul..
Nu zic ca in momentul in care trebuia sa-mi puna motorul ma suna directorul si-mi zice ca tre' sa platesc curelele si rolele . In conditiile in care managerul de la GM mi-a zis ca daca se detensioneaza cureaua , normativele recomanda inlocuirea ei . Si astia imi spun sa dau semnatura pe proprie raspundere ca nu vrea curele si role noi .
Pai l-am intrebat pe asta de la GL : le-am detensionat eu in garaj sau mi-a explodat motorul din cauza voastra si au trebuit detensionate ?
El nu si nu .
L-am sunat pe asta de la GM si mi-a zis ca il ia mama naibii cu Glalatiul lui si ca o sa-mi schimbe curelele gratis .
Mai intai imi zice asta de la GL ca ma costa 8.500.000 toata distributi . Dupa 2 sapt imi zice ca 4.500.000 ca pt. anumiti clienti.....imbarligatura de prost gust ( 4 mil era adaosul lor ) . Apoi mi le-a schimbat gratis.
Adica oameni fara nici un pic de bun simt , de corectitudine . Adica e OK, sunt un mecanic prost , dar cand sunt si nesimtit deja devin periculos .
Si asta a fost calea usoara pt. GLOD PLATIN pt. ca a intervenit managerul de la GM , pt. ca altfel i-am explicat in felul urmator lu' asta de la GL :
Mosule te asteapta asa : Luni OPC-ul din Galati , Marti o sa citesti in Evenimentul zuilei , miercuri o sa vina ARR-ul , joi o sa citesti pe toate forumurile de pe net , vineri o sa ai termen la Judecatorie cu mine , sambata o sa fiu la emisiunea de pe OTV , duminica o sa fiu la Realitatea . Pt. ca e un subiect de scandal si pt. ca nu mai am nimic de pierdut . Avand in vedere ca 6000 de EUR cat a costat motorul nu am crede-ma ca n-am nimic de pierdut .
Nu m-a crezut ....
Primul pas a fost sa-i dau in judecata si sa trimit un memoriu de 6 pagini in care la-m facut de cacat ( si daca vreti il atasez pe forum cu pozele motorului care a fatat ) si l-am trimis la GM si spre stiinta la toate reprezentantele de la Arad pana la Constanta ...in afara de ei.
L-au sunat aia din tara si l-au luat la misto " Ce faci bai vezi ca e unul Radu de la Buzau , client al tau , de mi-a trimis faxul asta ..Ce draq ati facut ? "
Asta-i situatia si sper sa nu mai am de a face vreodata in viata mea cu amatorii astia care mi-au mancat juma de an sanatatea .
Stati o secunda ca e vorba ca "GOLD & PLATIN " DANUBIUS are investitie de 2.500.000 de EUR numai la Galati . Se presupune ca la o asemenea investitie nu e problema de oameni . Ca acolo-s mai prosti , ca acolo-s mai priceputi , etc.
Deasemenea cand zaceam in sant aproape de Urziceni l-am sunat pe seful de service sa-i spun ce s-a intamplat si el ...ofta...si nu m-a mai sunat 3 zile dupa aia .
Dupa ce am platit numai manopera 14.000.000 din aia 80 , adica salariul pe 2 luni la un mecanic care a muncit 2 zile pe ei i-a durut la basca ca mi-a explodat mie masina .
Pe de alta parte zicea cineva ca n-ar fi dat 80 . Pai cand te trezesti cu masina stricata ( iar eu sunt maniac la masini ) ce faci ? te duci si o faci cu piese originale la care sa ai garantie , dar cred ca era mai mic stresul daca cumparam vreun motor de calibra obosit adus din germania sh.
Ia-m zis la asta de la galati ca daca mi se intampla sa-mi sara vreo unghie in astia 2 ani de garantie din cauza masinii o sa plateasca si copii lor dupa mine , pt. ca am fost cam conciliant . Nu mai zic ca mi-au disparut din masina ambipurul , ochelarii si un pix.. Auzi ce fura aia ! Ambipurul..
Nu zic ca in momentul in care trebuia sa-mi puna motorul ma suna directorul si-mi zice ca tre' sa platesc curelele si rolele . In conditiile in care managerul de la GM mi-a zis ca daca se detensioneaza cureaua , normativele recomanda inlocuirea ei . Si astia imi spun sa dau semnatura pe proprie raspundere ca nu vrea curele si role noi .
Pai l-am intrebat pe asta de la GL : le-am detensionat eu in garaj sau mi-a explodat motorul din cauza voastra si au trebuit detensionate ?
El nu si nu .
L-am sunat pe asta de la GM si mi-a zis ca il ia mama naibii cu Glalatiul lui si ca o sa-mi schimbe curelele gratis .
Mai intai imi zice asta de la GL ca ma costa 8.500.000 toata distributi . Dupa 2 sapt imi zice ca 4.500.000 ca pt. anumiti clienti.....imbarligatura de prost gust ( 4 mil era adaosul lor ) . Apoi mi le-a schimbat gratis.
Adica oameni fara nici un pic de bun simt , de corectitudine . Adica e OK, sunt un mecanic prost , dar cand sunt si nesimtit deja devin periculos .
Si asta a fost calea usoara pt. GLOD PLATIN pt. ca a intervenit managerul de la GM , pt. ca altfel i-am explicat in felul urmator lu' asta de la GL :
Mosule te asteapta asa : Luni OPC-ul din Galati , Marti o sa citesti in Evenimentul zuilei , miercuri o sa vina ARR-ul , joi o sa citesti pe toate forumurile de pe net , vineri o sa ai termen la Judecatorie cu mine , sambata o sa fiu la emisiunea de pe OTV , duminica o sa fiu la Realitatea . Pt. ca e un subiect de scandal si pt. ca nu mai am nimic de pierdut . Avand in vedere ca 6000 de EUR cat a costat motorul nu am crede-ma ca n-am nimic de pierdut .
Nu m-a crezut ....
Primul pas a fost sa-i dau in judecata si sa trimit un memoriu de 6 pagini in care la-m facut de cacat ( si daca vreti il atasez pe forum cu pozele motorului care a fatat ) si l-am trimis la GM si spre stiinta la toate reprezentantele de la Arad pana la Constanta ...in afara de ei.
L-au sunat aia din tara si l-au luat la misto " Ce faci bai vezi ca e unul Radu de la Buzau , client al tau , de mi-a trimis faxul asta ..Ce draq ati facut ? "
Asta-i situatia si sper sa nu mai am de a face vreodata in viata mea cu amatorii astia care mi-au mancat juma de an sanatatea .
- foca montana
- ***
- 854 mesaje
- din 19 Mai 2005
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
foca montana
- Mesaje scrise: 854
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2005
- Mesaj Privat
- bertone
- OP
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
Parerea mea este sa ne organizam cel putin pe forum , un grup de oameni care sa stie cum trebuie procedat in astfel de cazuri si de care sa stie si ceilalti posesori de opel care vor fi in nefericitul caz mai sus enuntat .
Pentru ca lumea nu-si cunoaste drepturile iar reprezentantele merg pe pricipiu pe care au vrut sa mearga si cu mine " Las' ca ne intelegem noi " .Nu exista " ne intelegem " . Am dat un ban ( ca e 5 mil. , ca e 80 ) si vreau sa fiu respectat pe banii mei .
Inca o intamplare patita de mine cu masina unui prieten Astra DTi si cu aceeasi GOLD & PLATIN :
Sun la astia sa-mi fac o rpogramare pt. distributie si imi spune asta de la Piese ca ma costa 10.500 si ca sa sun la receptie sa ma programeze ca el imi face comanda . Imi da legatura si ascultati proba de convorbire in relatia client - Galati :
Eu : Buna ziua , am vb. la Piese , imi aduc o distributie si vreau o programare in service .
D-ra : Pt. ce zi ?
Eu : Nu stiu , atunci cand imi vor aduce distributia ..Peste 10 zile , 2 sapt., nu stiu. de voi depinde .
D-ra : Adica in ce zi ?
Eu : Nu stiu , nu v-am explicat ca nu depinde de mine.
D-ra : Atunci multa sanatate si cand vei stii ziua atunci mai vorbim.
Si zdrang tel. in nas....
Am ramas masca
Pentru ca lumea nu-si cunoaste drepturile iar reprezentantele merg pe pricipiu pe care au vrut sa mearga si cu mine " Las' ca ne intelegem noi " .Nu exista " ne intelegem " . Am dat un ban ( ca e 5 mil. , ca e 80 ) si vreau sa fiu respectat pe banii mei .
Inca o intamplare patita de mine cu masina unui prieten Astra DTi si cu aceeasi GOLD & PLATIN :
Sun la astia sa-mi fac o rpogramare pt. distributie si imi spune asta de la Piese ca ma costa 10.500 si ca sa sun la receptie sa ma programeze ca el imi face comanda . Imi da legatura si ascultati proba de convorbire in relatia client - Galati :
Eu : Buna ziua , am vb. la Piese , imi aduc o distributie si vreau o programare in service .
D-ra : Pt. ce zi ?
Eu : Nu stiu , atunci cand imi vor aduce distributia ..Peste 10 zile , 2 sapt., nu stiu. de voi depinde .
D-ra : Adica in ce zi ?
Eu : Nu stiu , nu v-am explicat ca nu depinde de mine.
D-ra : Atunci multa sanatate si cand vei stii ziua atunci mai vorbim.
Si zdrang tel. in nas....
Am ramas masca
- b82bog
- **
- 400 mesaje
- din 19 Sep 2005
- Astra Y17DT
- Bucuresti
b82bog
- Mesaje scrise: 400
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2005
- Mesaj Privat
De acord cu bertone..pentru ca te trezesti intr-o ipostaza ca asta si nu stii ce sa faci. service-urile noastre dupa ce ca au oameni incapabili te mai si prostesc ca tu ai gresit nu stiu cum si ca ei sunt "miezu`" . Ca tot s-a vorbit si de Porsche(service):un prieten a avut de-a face cu ei la greu. A trebuit sa schimbe puntea spate la un golf IV si omu s-a gandit ca daca nu la porsche unde sunt cei mai "capabili" atunci unde? Zis si facut...a lasat omu masina la ei 3 saptamani si se prezinta sa o ia....Plateste o cifra astronomica(logic, nu?) si da sa plece cu masina . Nu face 100 metri si...surprise puntea ramane in spate si se trezeste mergand pe 2 roti..Ce a urmat nu va mai spun...a intrat asta in sala de asteptare a lor acolo, ca na nu poti sa stai langa masina sa vezi cum isi bat joc de ea( ei spun ca cica nu tre` sa le vada nimeni tehnica de lucru) unde erau vreo 50 de persoane asteptand sa si ia masinile, si i a facut cum trebuie.... Seful de service a venit imediat (normal cand trebuie sa ascunda asa ceva) si din pacate (zic eu) au cazut la intelegerea ca ii fac masina pe loc, lasandu-l bineinteles sa asiste si el la operatiune...cam asta se petrece pe lanoi. HALAL!!!!!