Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Vreau sa-mi iau o baterie noua !
Si am gasit un ROMBAT 70 Ah ... super calciu ... etc
Sa-mi iau din asta sau sa-mi iau un Bosh 66Ah ... silver .. ??
Skip ads

  • Gaby

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Bosh.
Dar de preferinta o VARTA !!
Am avut una de 66A care m-a tinut 6 ierni pe masina veche, si cu ea am vandut-o.
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Un pret ceva ??
  • Gaby

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2005

  • Mesaj Privat
http://www.briobit.ro/varta/BATERII%20AUTO.htm
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Varta recomand si eu, nu sunt la curent cu preturile de la Romanika... Rolling Eyes
  • styx

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2005

  • Mesaj Privat
ce influentza are nr. de Ah al bateriei shi aspupra cui?
la mine in manual scrie de 44, pe mashina am de 55 shi lumea vorbeshte de 70?!?!?!
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Oare daca pun o baterie de 70 - 75 A are ceva ??
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Masinile cu clima si/sau Diesel au baterii mai mari. Pune cat ai avut din fabrica, IN NICI UN CAZ mai mica, eventual mai mare cu o "clasa" Exclamation
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
pai am pe ea de 45.
Daca pun de 70 are ceva ?
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Ai motor mic, din garajul tau vad ca nu ai probabil clima, pune 55 maxim, nu are rost mai mult, e si mai scumpa, si mai grea si in cazuri extreme poate sa suprasolicite alternatorul... Ma rog, asteapta si alte opinii... Wink
  • Forbes

  • Mesaje scrise: 188
  • Locatie: BUCALE
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2005

  • Mesaj Privat
sincer as merge chiar pe 70 mai ales ptr iarna, e adevarat ca e bine sa verifici daca iti suporta sistemul .Iar ca firma eu recomand Fulmen mai ales ca are cea mai mare putere la pornire dintre baterii si e si la pret bun.Faza cu puterea la pornire e importanta mai ales iarna...
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Voi ce baterii aveti si cat v-au tinut / tin ?
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,575
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Eu am de 55 Ah, fara clima...nu cre ca se merita sa arunci banii pe ceva mai mare de 60-66 Ah.
  • Forbes

  • Mesaje scrise: 188
  • Locatie: BUCALE
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2005

  • Mesaj Privat
eu am pe masina noua cu a/c de 55ah dar mi se pare putin daca adaug si playerul iar iarna caldura, faruri etc..Oricum o sa vad cum se descurca iarna a asta si la anul iau o decizie.Am pe Nova un Fulmen de 70ah care acum se pregateste de a 3-a iarna si nu da semne de oboseala iar in iernile trecute nu am avut probleme la pornire ..si de e dacie...
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
gata .. mi-am luat un rombat 70A Tornado - super calciu .
In mod sigur cand pornesc motorul se invarte mult mai repede. Very Happy
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Ti-oi fi luat baterie de 70 Ah , da nu te-ai intrebat alternatorul face fata sa o incarce la capacitatea maxima in timp util ?ce este drept , cu o baterie de 70 Ah fata de una de 45 Ah electromotorul invirte mai energic motorul ,dar , sa nu ai in timp probleme cu altenatorul , de regula la o anumita cpacitate a bateriei este montat un alternator pe masura ei , vezi ce a spus mai sus Sorin 666 , scuze daca ceea ce am spus te-a deranjat.
  • wwwcvro

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Dintre Fulmen si Bosch care e mai "buna"?
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
In mod normal alternatorul ar trebui sa o incarce pena la un anumit voltaj.
Adica ar functiona ceva extra. Dar nu cred ca ar functiona intr-un regim mai greu. Oricum alternatorul nu incarca bateria tot timpul.
Oricum, sper sa nu am probleme cu ea.
  • doru_a

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Deva/Hunedoara
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Visse a scris:Ti-oi fi luat baterie de 70 Ah , da nu te-ai intrebat alternatorul face fata sa o incarce la capacitatea maxima in timp util ?ce este drept , cu o baterie de 70 Ah fata de una de 45 Ah electromotorul invirte mai energic motorul ,dar , sa nu ai in timp probleme cu altenatorul , de regula la o anumita cpacitate a bateriei este montat un alternator pe masura ei , vezi ce a spus mai sus Sorin 666 , scuze daca ceea ce am spus te-a deranjat.

In instalatia electrica auto, bateria functioneaza in "regim tampon". Ca sa fiu mai explicit, dau un exemplu. Sa consideram ca gradul de incarcare a unei baterii este de 70% la pornire. Alternatorul va "lucra in sarcina" pana la incarcarea completa a bateriei ( care se realizeaza dupa un anumit nr. de km parcursi). La parcurgerea unui drum mai lung se poate intampla ca bateria sa fie 100% incarcata (full) si din acel moment alternatorul va prelua sarcina consumatorilor. Daca sarcina e mai mare decat poate debita alternatorul, abia atunci se compenseaza de pe baterie. Deci ATENTIE alternatorul este de fapt un motor cu regim de functionare IN SARCINA. Daca un alternator ar functiona in gol s-ar arde .
  • ron

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2004

  • Mesaj Privat
si ce anume s-ar arde? bobinele din el sau carbunii? hai sa fim seriosi...
Skip ads

  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR