Dr.Bobby
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2012
- Mesaj Privat
O sa incerc in prima faza sa curat senzorul MAP, apoi vedem si cu turbina, ma gandesc totusi sa nu exclud nici furtunul intercooler ce poate avea o fisura, un por ce nu se poate observa la momentul asta desi in overbust e cam ciudat sa fie pierderi dupa gandirea mea.
Eroarea ar putea fi generata si de o fisura a furtunului intercooler sau nu are legatura?
Eroarea ar putea fi generata si de o fisura a furtunului intercooler sau nu are legatura?
Dr.Bobby
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2012
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
Dr.Bobby
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2012
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- atlantistm
- **
- 75 mesaje
- din 25 Jan 2009
- Insignia 2009 A20DTJ
- Timis
atlantistm
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2009
- Mesaj Privat
alladin_allibaba a scris:Nu stiu, inda nu cred. Zic asta pentru ca la mine a fost schimbata galeria de evacuare si au fost multe demontate pentru a facilita accesul. Dupa montare ny s.a reinvatat absolut nimic si totul merge perfect
Ce a trebuit demontat pentru inlocuirea galeriei de admisie ?..intreb deoarece luni trebuie si eu sa fac aceasta operatiune...
- atlantistm
- **
- 75 mesaje
- din 25 Jan 2009
- Insignia 2009 A20DTJ
- Timis
atlantistm
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2009
- Mesaj Privat
Revin tot eu cu informatii pentru cine e interesat. Pentru a schimba / demonta galeria de admisie au trebuit facute urmatoarele:
- demontat baterie cu suport cu tot
- demontat clapeta de acceleratie
- desfacut suport cu egr
- scurs antigelul si demontat un furtun de langa galerie
- demontat pompa de injectie .. deci data jos distributia
La mine toata operatiunea a durat 4 ore jumate si cu ocazia asta mi-a curatat clapeta de acceleratie si doua furtune deoarece prezentau depuneri . Am asistat la toata activitatea ... si pot sa spun ca masina trage mult mai bine acum probabil datorita curatarii clapetei de acceleratie si a furtunelor. Manopera 400 lei.
Galeria veche era ok cu toti clapetii la locul lor si fara joc...deci teoretic nu trebuia sa o schimb dar am vrut sa fiu mai linistit
In concluzie eu cred ca se adevereste ceea ce sa discutat pe forum Insignia si anume citez :
,,Astfel, sunt afectate seriile de motor < A20DTH 17459038, din 2008, 2009, scrie clar ca de la motorul cu nr. 17459038 s-au montat galeriile de admisie imbunatatite! "
- demontat baterie cu suport cu tot
- demontat clapeta de acceleratie
- desfacut suport cu egr
- scurs antigelul si demontat un furtun de langa galerie
- demontat pompa de injectie .. deci data jos distributia
La mine toata operatiunea a durat 4 ore jumate si cu ocazia asta mi-a curatat clapeta de acceleratie si doua furtune deoarece prezentau depuneri . Am asistat la toata activitatea ... si pot sa spun ca masina trage mult mai bine acum probabil datorita curatarii clapetei de acceleratie si a furtunelor. Manopera 400 lei.
Galeria veche era ok cu toti clapetii la locul lor si fara joc...deci teoretic nu trebuia sa o schimb dar am vrut sa fiu mai linistit
In concluzie eu cred ca se adevereste ceea ce sa discutat pe forum Insignia si anume citez :
,,Astfel, sunt afectate seriile de motor < A20DTH 17459038, din 2008, 2009, scrie clar ca de la motorul cu nr. 17459038 s-au montat galeriile de admisie imbunatatite! "
- Avram Adrian
- ***
- 654 mesaje
- din 15 Sep 2007
- Insignia 2010
- Bucuresti
Avram Adrian
- Mesaje scrise: 654
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat
- atlantistm
- **
- 75 mesaje
- din 25 Jan 2009
- Insignia 2009 A20DTJ
- Timis
atlantistm
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2009
- Mesaj Privat
- Sorin_im
- **
- 327 mesaje
- din 29 Mai 2015
- Insignia OPC 2009 A28NER
- Timis
Sorin_im
- Mesaje scrise: 327
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia OPC 2009 A28NER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2015
- Mesaj Privat
- vergil bora
- **
- 120 mesaje
- din 09 Mai 2010
- Agila 2001 Z10XE
- Mehedinti
vergil bora
- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2010
- Mesaj Privat
Salut !
Din nou SVS , acum duminica la 2 minute de la pornire in Timisoara catre Dr.Tr.Severin .Binenteles cu limitare , am mers asa cam 100 km pana la Armenis .Aici am turat-o putin a scos fum negru si am oprit-o .Dupa cateva minute la pornire a aparut SVS am dat reset din buton maneta si n-am mai avut limitare .Asta a fost duminica , intre timp am mai mers cu masina dar n-a mai aparut SVS .Ieri am pus tester si aveam 2 coduri
P2282
P0402
Am vazut ca sunt legate de furtun intercooler dar n-am observat nimic suspect la el .
Ce parere aveti ?
Din nou SVS , acum duminica la 2 minute de la pornire in Timisoara catre Dr.Tr.Severin .Binenteles cu limitare , am mers asa cam 100 km pana la Armenis .Aici am turat-o putin a scos fum negru si am oprit-o .Dupa cateva minute la pornire a aparut SVS am dat reset din buton maneta si n-am mai avut limitare .Asta a fost duminica , intre timp am mai mers cu masina dar n-a mai aparut SVS .Ieri am pus tester si aveam 2 coduri
P2282
P0402
Am vazut ca sunt legate de furtun intercooler dar n-am observat nimic suspect la el .
Ce parere aveti ?
- atlantistm
- **
- 75 mesaje
- din 25 Jan 2009
- Insignia 2009 A20DTJ
- Timis
atlantistm
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2009
- Mesaj Privat
Dr.Bobby
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2012
- Mesaj Privat
Va salut, revin si eu cu noutati asa cum am spus in mesajele precedente, asadar dupa ceva munca facuta asa printre picaturi am reusit sa curat senzorul MAP(foarte incarcat), valva EGR(avea ceva funingine dar nu cum ma asteptam), teava EGR (destul de incarcata partea metalica ce intra in admisie), curatata clapeta de acceleratie(nu era iesit din comun de incarcata, era acceptabil). Dupa toate aceste operatiuni evident am asteptat testul de drum, test la care masina s-a comportat foarte bine, fara probleme la turatii de 3500 sau poate chiar mai mult, fara SVS si safe mode-uri, cu o acceleratie usor mai sensibila ca raspuns decat pana atunci, in concluzie pare totul in regula pana acum.
In schimb, dupa ce am pus OPCOM-ul ieri pe masina, doar asa pentru un test de rutina, am gasit eroarea "P03A2 Cylinder 2 Pressure Sensor Circuit High Voltage " scrisa cu rosu si care apare chiar si dupa stergere...din ce am citit se pare ca ar fi bujia de pe cilindrul 2(bujie cu senzor), ideea este ca masina nu pare a avea nici un simptom in sensul asta, nici cu pornirea, nici cu relanti-ul, nici cu puterea, practic totul pare a functiona perfect. In istoricul masinii, in 2014 cand masina avea aproximativ 95.000km apare ca a mai fost schimbata o data aceeasi bujie, este posibil sa se fi ars/defectat asa repede?
Ce parere aveti, ce poate fi facut in sensul asta, se pot verifica/curata bujiile cu senzor sau nu am alta optiune decat sa cumpar alta noua?
Ati mai intalnit eroarea cu codul acesta?
In schimb, dupa ce am pus OPCOM-ul ieri pe masina, doar asa pentru un test de rutina, am gasit eroarea "P03A2 Cylinder 2 Pressure Sensor Circuit High Voltage " scrisa cu rosu si care apare chiar si dupa stergere...din ce am citit se pare ca ar fi bujia de pe cilindrul 2(bujie cu senzor), ideea este ca masina nu pare a avea nici un simptom in sensul asta, nici cu pornirea, nici cu relanti-ul, nici cu puterea, practic totul pare a functiona perfect. In istoricul masinii, in 2014 cand masina avea aproximativ 95.000km apare ca a mai fost schimbata o data aceeasi bujie, este posibil sa se fi ars/defectat asa repede?
Ce parere aveti, ce poate fi facut in sensul asta, se pot verifica/curata bujiile cu senzor sau nu am alta optiune decat sa cumpar alta noua?
Ati mai intalnit eroarea cu codul acesta?
- deleted-100538
- **
- 336 mesaje
- din 23 Mar 2015
deleted-100538
- Mesaje scrise: 336
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2015
- Mesaj Privat
Dr.Bobby
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2012
- Mesaj Privat
Salut AddyUFS, masina o am din martie, adusa din Belgia cu 120.000km si un istoric foarte bun, eu am facut aproximativ 4000 km, e o masina cu care merg zilnic la serviciu, iar in weekend-uri o scot pe drumurile patriei de fiecare data cand am ocazia(acelasi regim l-am avut si cu Astra H-ul 1.7 cdti de dinaintea Insigniei), alte detalii se mai pot vedea si in semnatura.
In privinta dificultatii operatiunilor pot sa zic ca te vei alege cu ceva dureri de spate data fiind pozitia elementelor ce trebuie demontate, nu este foarte greu atat timp cat ai si o trusa completa cu prelungitoare si tot ce trebuie. Mai greu mi s-a parut demontarea clapetei de acceleratie, dar cu rabdare si atentie reusesti fara probleme. M-a ajutat in sensul asta si link-ul de mai jos:
https://www.vxoc.org.uk/foru...ROTTLE-BODY-CLEAN
Nu stiu ce altceva as putea sa-ti mai zic, daca te intereseaza ceva in mod special intreaba-ma si incerc sa-ti raspund in masura in care pot, le invat si eu din mers dar si cu ajutorul colegilor din club opel. Sper doar ca toata munca mea sa nu fi fost in zadar si sa imi reapara SVS-ul in bord care a mancat nervii multor posesori de Insignia.
Pana una alta drumuri bune si mergeti turat, restul le rezolvam noi intr-un fel sau altul!
In privinta dificultatii operatiunilor pot sa zic ca te vei alege cu ceva dureri de spate data fiind pozitia elementelor ce trebuie demontate, nu este foarte greu atat timp cat ai si o trusa completa cu prelungitoare si tot ce trebuie. Mai greu mi s-a parut demontarea clapetei de acceleratie, dar cu rabdare si atentie reusesti fara probleme. M-a ajutat in sensul asta si link-ul de mai jos:
https://www.vxoc.org.uk/foru...ROTTLE-BODY-CLEAN
Nu stiu ce altceva as putea sa-ti mai zic, daca te intereseaza ceva in mod special intreaba-ma si incerc sa-ti raspund in masura in care pot, le invat si eu din mers dar si cu ajutorul colegilor din club opel. Sper doar ca toata munca mea sa nu fi fost in zadar si sa imi reapara SVS-ul in bord care a mancat nervii multor posesori de Insignia.
Pana una alta drumuri bune si mergeti turat, restul le rezolvam noi intr-un fel sau altul!
alex0724
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Gorj
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2016
- Mesaj Privat
Buna ziua! Sunt posesorul unui Opel insignia 162000 de mii de km iar de câteva zile imi apare doar cand pornesc acest mesaj svs in rest imi dispare iar probleme cu turația sau ceva de genul acesta nu am. ÃŽntrebarea mea ar fi daca sa imi fac griji si sa merg la un service cu ea? Sau ce ar trebui sa fac? masina e din 2009
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
alex0724
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Gorj
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2016
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- Sorin_im
- **
- 327 mesaje
- din 29 Mai 2015
- Insignia OPC 2009 A28NER
- Timis
Sorin_im
- Mesaje scrise: 327
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia OPC 2009 A28NER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2015
- Mesaj Privat
alex0724 a scris:Mersi frumos pentru rãspuns am mers mi l.a șters si am schimbat si uleiul iar acum dupã a doua pornire pornește mai greu si am martorul de la ulei aprins in bord am înțeles ca pana se amorseazã filtrele dar asa de mult dureazã? Mulțumesc!
Nu exista asa ceva....mergi la service si verifica, ai o problema undeva