Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • deleted-100538

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2015

  • Mesaj Privat
@gyzmo
Tu ce știi despre acest soft? Ce aduce nou?
Pana acuma am observat ca mașina este mai vioaie, urca în ture mult mai repede.

An intrat pe acel site și am bãgat vinul masinii.

P.S. Cel de la service mi-a zis ca numãrul de pe fata nu e pliat și colturile intra în raza de acțiune a senzorilor. Nu vreau sa gauresc bara cu șuruburi. Ceva idei Very Happy?
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Din pacate nu este cel mentionat de mine, acela era valabil pentru masini din 2009-2010, a ta este 2011, insa face referire tot la filtrul de particule..., este practic o rescriere a softului, care sa vina in intampinarea problemelor aparute ca urmare a temperaturii degajate in timpul procesului de regenerare...
Poate de aceea si masina este putin mai vioaie, insa isi va "reveni" treptat, pe masura ce "trec" cateva regenerari peste filtrul de particule, mai ales daca acestea sunt efectuate in regim urban...
  • FRANKIE82

  • Mesaje scrise: 298
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2015

  • Mesaj Privat
AddyUFS a scris:@gyzmo
Tu ce știi despre acest soft? Ce aduce nou?
Pana acuma am observat ca mașina este mai vioaie, urca în ture mult mai repede.

An intrat pe acel site și am bãgat vinul masinii.

P.S. Cel de la service mi-a zis ca numãrul de pe fata nu e pliat și colturile intra în raza de acțiune a senzorilor. Nu vreau sa gauresc bara cu șuruburi. Ceva idei Very Happy?


La bara fata eu am luat un suport de numere mai grosut si l-am indesat. imi sta numarul curbat in linie cu bara
  • Blackwater

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2011 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor, revin cu aceeasi problema SVS care incepe sa ma agaseze.
Spre finele anului trecut mi-a aparut in bord SVS cu lipsa de putere. Dupa diagnoza, mecanicii de la Opel mi-au zis ca problema nu e de la furtunul de la intercooler desi eu eram convins ca el e cu probleme pentru ca era plin tot de ulei. Mi-am facut programare sa-l schimb. Ciudat e ca fix cu o zi inainte de programare, imi dispare SVS si masina isi revine miraculos si trage iarasi ca in prima zi... Cu toate astea am mers a doua zi si l-am schimbat. Dupa schimbare, 2 saptamini masina zburda fara probleme pana azi cind imi apare SVS din nou in bord in timp ce garam... deci fara turatie mare sau viteza. Totodata se simtea in masina si un miros puternic de gaze. Am iesit din nou la o tura ca sa vad daca SVS vine iar la pachet cu lipsa de putere... am avut dreptate.
Ce sfaturi imi dati, sa merg din nou la ei si sa ii rog sa imi faca o resetare a senzorului ? E destul de clar ca nu am probleme cu turbina caci ea functioneaza bine in momentul in care toate conditiile sunt indeplinite. Nu stiu ce sa investighez mai departe.

Multumesc in avans pentru ajutor.
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
De la regenerarea filtrului de particule...
  • Blackwater

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2011 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Multumesc gyzmo. Deci care ar fi pasul urmator, sa resetez senzorul de presiune ? Sa-l schimb ?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Mai intai efectuezi o diagnoza si apoi...mai vedem...
  • Blackwater

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2011 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Ok, merg cu ea la tester. Multumesc.
Skip ads

  • Blackwater

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2011 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Salutare din nou.
Intre ultima postare si cea de acum s-au petrecut urmatoarele: am schimbat un furtun de la servodirectie, pompa de apa si distributia... Toate bune pana in seara asta cand spre surprinderea mea am iarasi lipsa de putere dar de data aceasta fara SVS sau vre-o alta eroare in bord. Nu stiu ce sa mai cred. Din punct de vedere al senzorilor totul ar trebui sa functioneze normal, nu am nicio eroare in bord. Am inceput sa urc o panta cu 130km\h, pedala la podea, iar in virful pantei am scazut pana la aproape 100km\h. La urmatoarea panta am pus-o pe pilot automat sa vad daca mi-o tine in 130... dar acelasi rezultat.
Ce oare sa-i mai fac ?
  • Alexkent

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Salutare baieti sunt nou pe forum si posesor de Insignia A20DTC (parca Confused) fabricatie 2009, 81Kw 110 Cp.

Masina este SH cumparata din Germania (nu ca ar conta prea tare) in urma cu 3 ani, kilometrajul (in bord) este de 180000 Km. Dupa o lunga serie de probleme cu DPF-ul am recurs la anularea acestuia (DPF OFF).

Momentan ma confront cu urmatoarea problema: SVS in mers regim autostrada la turatii peste 2500 din cand in cand, fara o limitare brusca a puterii. Masina nu intra in limp mode dar se simte o usoara pierdere a puterii, si cum s-ar zice pe romaneste "nu mai trage ca inainte". In repaus, sau mers lejer eroarea dispare dupa ceva vreme.

Am fost la service (nu dau nume ca nu am prea multe cuvinte de lauda) sa imi citeasca codurile de eroare:

P2282 Presiune galerie admis. defect
P003A Reglare presiune de incarcare in afara domeniului permis

Am cautat si pe forum si pe google informatii despre problema in cauza, dar din cate vad codurile mele de eroare au alte interpretari decat ale mele. Informatiile gasite de mine sunt referitoare la furtunul intercooler fisurat, dar simptomele nu se potrivesc. Poate gresesc, sunt departe de a fi expert in masini.

Am verificat (in service) furtunul intercooler si mi s-a spus ca nu ar fi fisurat si ca nu se vad pierderi pe traseul acestuia, presiunea in turbina mi s-a spus ca este ok (din ce am vazut eu pe tester presiunea era cu 10-15 unitati mai mare decat presiunea normala, dar nu ma pricep). Totusi la turatii mari exista o usoara scapare de gaze (vizibila cu ochiul liber) in dreptul turbinei. Baietii ridica din umeri (in mai multe serviceuri considerate decente) si ma sfatuiesc sa "merg sa vedem ce se mai intampla".

Va rog sa ma ajutati daca se poate cu un sfat, as vrea pe cat posibil sa evit reprezentanta ( am auzit numai lucruri "bune" despre cea din Sibiu). Ma ingrozesc cand citesc topicul cu clapetele de la galeria de admisie si se pare ca seria mea de motor se incadreaza in cele afectate.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Alexkent,
Nu stiu unde ai cautat tu explicatia erorilor, insa daca sunt cele de mai jos:
DTC P2282 51: Mass Air Flow (MAF) Sensor Performance
DTC P2282 52: Mass Air Flow (MAF) Sensor Performance
DTC P003A 00: Turbocharger Vane Position Not Learned
atunci alta este problema...

Din ce vad, problema poate fi de la turbina, mai exact trebuie reinvatata pozitia tijei swirl, geometria variabila iti genereaza astfel de erori..., totodata, trebuie verificata si electrovalva de la turbo... Idea
Cauta si remedieaza si pierderile de aer, ele iti genereaza eroarea de la senzorul MAF...
  • Alexkent

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Multumesc gyzmo.

Codurile replicate de mine si mesajul sunt exact ce apare pe testerul lui "nea georgica" mecanicul, am si o fotografie pe telefon dar se vede foarte prost si am evitat sa o uploadez. Tocmai din cauza asta mi s-a parut ciudat ca interpretarea codurilor este diferita fata de ce am gasit online.

Probabil ca testerul in cauza e un rahat si ori interpreteaza gresit codul de eroare, ori afiseaza alte coduri.
Uite aici si poza



Acum sunt chiar confuz si nu stiu cu sa incep.
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Din pacate, conteaza cu ce a efectuat diagnoza...,incearca o diagnoza si la alt..."nea...", poate cine stie... Confused
  • Alexkent

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Am fost la un alt service, din pacate (sau fericire) nu mai aveam eroarea asa ca m-am dus doar cu codul si cu descrierea situatiei. Baiatul mi-a raspuns direct (din cap) ca la codurile de eroare este defect fie senzorul MAF, fie electrovalva exact asa cum ai spus si tu. Are logica avand in vedere ca electrovalva mi-a mai facut ceva probleme in trecut, probleme de care am scapat cu un simplu "self-learn" la EGR. Oricum, multumesc mult gyzmo, era cat pe ce sa ma apuc sa demontez jumatate din motor ca sa ajung la galeria de admisie, actiune pe care "nea gorgica" mi-ar fi taxat-o cu varf si indesat.

Luni dupa-amiaza sunt programat pentru o inspectie, intre timp o sa incerc sa reproduc eroarea in cauza. Pentru scaparea de gaze mi-a zis ca singura solutie ar fi inlocuirea turbinei, dar asta fara o analiza amanuntita a problemei. Oricum, se pare ca am dat peste cineva care este cat-de-cat priceput, am speranta sa scap doar cu inlocuire electrovalvei si/sau a senzorului MAF. Va tin la curent cu situatia.
  • Alexkent

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Update: am schimbat electrovalva, self learn la turbo din soft. Mi s-a spus ca problema e rezolvata. Am mers cativa km si iar am SVS in bord.

Are cineva idee ce-i de facut mai departe?
  • mneadan

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Va salut. Si mie mi-a aparut Service Vehicle Soon, dupa ce m-am conectat cu OP-COM am observat ca problema este la un senzor de Water in Fuel. A mai avut cineva problema asta? Filtrul de combustibil a fost schimbat recent (decembrie) deci banuiesc ca problema este fie la senzorul respectiv sau chiar am pus o motorina mai proasta de la OMV (Insignia 2011, A20DTH, diesel).
  • Alexkent

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Tot ce pot sa-ti spun e ca eu am patit-o de doua ori cu motorina din OMV pe care majoritatea o lauda. Exista si un topic pe tema asta, multi colegi am vazut ca sunt multumiti de OMV, poate calitatea difera de la statie la statie. Incearca sa schimbi motorina si vezi daca mai apare eroarea, daca problema persista ar putea fi senzorul sau filtrul.
  • mneadan

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Merci frumos, sper sa fie doar motorina de data asta și sa nu îmi fi produs alte daune.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Alexkent a scris:Update: am schimbat electrovalva, self learn la turbo din soft. Mi s-a spus ca problema e rezolvata. Am mers cativa km si iar am SVS in bord.

Are cineva idee ce-i de facut mai departe?


...diagnoza..., pentru a vedea exact care este problema si dupa..., mai vedem... Idea
  • stefan_sb

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2009 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Salut ! Am si eu aceasta eroare cu apa in motorina, dar e intermitenta. A inceput anul trecut dupa ce am alimentat de la Rompetrol, loc in care am alimentat timp de mai bine de un an. Am inceput sa schimb benzinariile: Petrom, Mol, iar Rompetrol, insa fara nici un rezultat. Am drenat filtrul in timpul in care inceram motorina de la benzinariile mai sus mentionate, dar tot degeaba. Mentionez ca eroarea a aparut la cateva zile dupa ce am schimbat filtrul si de la benzinarii am incercat la toate, variantea cea mai scumpa de motorina.
In tot acest timp am incercat sa aflu unde este pozitionat acest senzor. Am reusit doar sa aflu ca este undeva in carcasa filtrului de motorina, atat.
Dar intr-o zi am facut plinul de la MOL cu motorina mai scumpa si SURPRIZA.... nu a mai aparut eroarea.
Totul bine si frumos pana cand dupa cateva luni a reaparut la fel cum a si disparut Smile.
Acum e intermitenta. Tind sa cred ca si atunci cand rezervorul nu e plin, datorita faptului ca sunt diferente de temperatura mai mari intre zi si noapte , se formeaza condens in interiorul rezervorului. Acest condens ajunge in filtru unde este detectat de acest senzor.
Deci sfatul meu este sa drenezi filtrul de motorina (are un capacel mai mic in capacul mare de la filru care se desface cu o surubelnita lata si mai groasa) si apoi sa incerci sa ii faci plinul de cateva ori !

Mai am si eu 2-3 luni pana la schimbul filtrului. Sunt curios daca si acesta are vre-o influenta. O sa revin cu un raspuns dupa ce o sa il schimb.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR