- andrei_mihail
- OP
- 53 mesaje
- din 15 Aug 2010
- Brasov
andrei_mihail
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2010
- Mesaj Privat
buna seara...am o problema cu un opel astra g caravan 1.6 16v.
-pun contactul toate beculetele se aprind apoi se sting normal pornesc usor ....stau 1-2 sec. si se aprinde beculetul cu bateria....
-daca las bateria peste noapte se descarca(am incarcat-o si dc nu pun bateria pe masina sta beculetul verde muult timp)..dar dc o pun pe masina se descarca..
-nu am mai folosit masina de mult timp de prin inceputul lui decembrie doar am pornito la saptamana,de akm 2 zile nu mai merge servodirectia si eu cred (dupa parerea mea poate nu am mai folosit masina si poate este problema de la ulei)
-acumulatorul este un rombat de 55ah de vreo 5-6 ani.(am incercat si cu o alta baterie de 65ah si la fel)
-eu ma intreb daca nu etse d ela puntea redresoare dar am schimbat-o akm 2-3 ani la reprezentanta opel brasov
multmesc pentru atentie!
CEVA PARERI VA ROG?
-pun contactul toate beculetele se aprind apoi se sting normal pornesc usor ....stau 1-2 sec. si se aprinde beculetul cu bateria....
-daca las bateria peste noapte se descarca(am incarcat-o si dc nu pun bateria pe masina sta beculetul verde muult timp)..dar dc o pun pe masina se descarca..
-nu am mai folosit masina de mult timp de prin inceputul lui decembrie doar am pornito la saptamana,de akm 2 zile nu mai merge servodirectia si eu cred (dupa parerea mea poate nu am mai folosit masina si poate este problema de la ulei)
-acumulatorul este un rombat de 55ah de vreo 5-6 ani.(am incercat si cu o alta baterie de 65ah si la fel)
-eu ma intreb daca nu etse d ela puntea redresoare dar am schimbat-o akm 2-3 ani la reprezentanta opel brasov
multmesc pentru atentie!
CEVA PARERI VA ROG?
suspended-9452- Suspendat
- 2,453 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,453
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
sebyalexa
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 1999 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2010
- Mesaj Privat
alternatorul.ai verificat sub capota?poate ai patit ca mine.mi s'a rupt cureaua de la alternator exact cand ma duceam sa o schimb la mecanic.aceleasi simptome:martor baterie aprins si lipsa servo.la mine sa rezolvat repede dupa ce am schimbat cureaua.totusi,ca si colegul de mai sus,la tine alternatorul nu mai incarca.numai bine
- andrei_mihail
- OP
- 53 mesaje
- din 15 Aug 2010
- Brasov
andrei_mihail
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2010
- Mesaj Privat
- c0st3
- **
- 135 mesaje
- din 26 Dec 2009
- Vectra 2001 Z18xe XE
- Timis
c0st3
- Mesaje scrise: 135
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Z18xe XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2009
- Mesaj Privat
- Gabello
- ****
- 1,149 mesaje
- din 11 Mai 2009
- Astra 2001 y1,7dti
- Giurgiu
Gabello
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2001 y1,7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2009
- Mesaj Privat
mai mult ca sigur nu mai incarca alternatorul, ori nu functioneazaq in parametrii normali. Eu pe masina de serviciu de 7000 km merg cu becul de la baterie aprins, chiar pana in prezent, porneste foarte greu dimineata mai ales cand e frig afara.
Am fost cu ea la un service cu care are contract firma si mi-au spus ca alternatorul nu mai incarca suficient ci doar 13,2 sau ceva de genul. Mi s-a recomandat sa nu merg cu consumatori, insa eu folosesc consumatorii ca si cum nu as avea probleme.
Deci ca o concluzie, alternatorul sau puntea diode, nu e exclus sa fie si cureaua, cei din service mai intai cureaua au verificat-o, apoi puterea cu care incarca..
Noroc.
Am fost cu ea la un service cu care are contract firma si mi-au spus ca alternatorul nu mai incarca suficient ci doar 13,2 sau ceva de genul. Mi s-a recomandat sa nu merg cu consumatori, insa eu folosesc consumatorii ca si cum nu as avea probleme.
Deci ca o concluzie, alternatorul sau puntea diode, nu e exclus sa fie si cureaua, cei din service mai intai cureaua au verificat-o, apoi puterea cu care incarca..
Noroc.