Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Seinfeld a scris:Kaiser o sa iti arat chiar mai mult de atat . . aproape 100 km facuti cu consum 3 si ceva/100 Smile)
prin oras in weekend scot 6.
Multumiti-le celor de la fiat ca au conceput un motor super, dar putem sa-i "injuram" pe cei de la Opel ca fac masinile extrem de grele. Comparati cu passat, sau cu ce vreti voi din clasa Vectra si veti vedea ca opelul face cele mai grele masini (din curiozitate, vezi Tigra). Pacat, vad ca nici acum nu s-au trezit baietii, Insignia si Astra i fiind chiar mai grele decat predecesoarele.

In aceste conditii motorul nu are nici o vina referitor la consum.

PS:Unde se tine intalnirea?


ca idee :
unde ai vazut tu consum la 1.9 de 0.3 l la relanti. asa cum ai zis in primele posturi...urmeaza-ti sfatul si da o fuga la un service autorizat. poate o sa ai parte de surprize neplacute..
un consum normal la 1.9 cdti la relanti este de 0.7 - 1.2 l cu motorul cald si consumatori opriti. cu clima pornita este de 0.9 - 1.4 l. acest lucru este intrebat, documentat, la difertit dealeri din tara cat si din afara.


p.s. eu am astra tot 1.9 cdti(z19dth) si datorita faptului ca aveam consum de 1.1 la relanti am intrat la idei si am luat.o din loc pe la dealari. tinand cont de faptul ca filtrele sunt schimbate la timp si se foflosesc doar din cele originale, uleiul folosit fiind castrol 0w-30 edge. am zis sa incerc si inafara tarii pt ca masina se afla in garantie. acolo mi.au aratat oamenii cum stau treburile cu consulmul.
in cele din urma auveau dreptate....si a trebuit sa ma obisnuiesc cu ideea asta de consum. numai o precizare, cei din germania mi.au facut o curatare a egr si a clapetei de acceleratie, iar consumul a scazut la 0.9 l la relantiu.
trageti concluziile.....bafta!
siinca ceva....in mare partea din ce am testat numai grupul vw iti arata consum de 0.5 l la relantiu fie ca ai clima pornita fie ca nu. si nu numai....nici macar cand a cauzt turbina nu aparea macar o eroare pe tster. arata ca masina merge perfect.
Skip ads

  • sebi4fc

  • Mesaje scrise: 1,576
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
alladin_allibaba vrei sa zici ca la astia care ne arata consum de 0,3-0,4 l la relanti avem masinile stricate Question
- si din ce stiu eu consumul la relanti cu motoru cald e 0.4-0,7 ( de la 0,3 in cazul meu) nicidecum 0,7 -1,2 cum zici tu mai sus Twisted Evil
- si consumu asta de 0,3 il am doar vara cand apa ajunge la 90C ca acuma pe iarna mai sus de 87 nu urca.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
zic doar un lucru.
poti sa incerci la un dealer sau mai multi...te duci in showroom, te urci in masina diesel cu 1.9 fie ca e vectra, fie ca e astra. ii dai o cheie si te uiti la consum instant. poti sa o ti pornita si 5 minute sa se incalzeasca. daca faci testul acesta te rog sa revi si sa ne zici si noua rezultatele.
eu am incercat la 3 dealeri diferiti: craiova, pitesti si brasov la 2 vectra si 3 astra. la niciuna nu a afisat cosnum mai mic de 0.7 l cu consumatorii opriti.
in urma acestor teste am avenit in discutia asta cu intrebarea: "de unde cosnum de 0.3 - 0.4 la diesel de 1.9 ? "
asta a fost si motivul pt care m.am plimbat cu a mea pe la diversi dealeri din tara si din afara.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
0.5 0.6 cu motor cald toti consumatorii care-i vrei porniti dar fara compresor ac pornit, asta e cel mai des consum. De maxim 10 ori in viata am vazut si eu 0.3 la a mea.

Unii mai au 0.7, 0.8.
Skip ads

  • sebi4fc

  • Mesaje scrise: 1,576
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Eu vara in ficare zi vad 0,3-0,4 apa la 90 daca apa nu e la 90 imi arata 0,4-0,6 am filmuletele prin PC, le caut si le postez sa nu zica lomea ca vb ........
  • Stefan_BC

  • Mesaje scrise: 2,658
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2009

  • Mesaj Privat
la mine consumul la relanti este 0.9 in 99% din timpul de functionare al motorului. daca merg in oras i-mi ia nintre9-11%,in afara daca o fugaresc i-mi ia 7,5 daca merg lejer 5.5 ,daca merg cu remorca 8-8.5
motor z19dt 120 de cai.
Ma ingrijora si pe mine consumul la relanti de 0.9 ,in consecinta am ,,pus-o'' pe tester nici o eroare ,am mers la reprezentanta,unde baietii de acolo au zis ca e un consum normal.Tot timpul consumabilele au fost GM ,revizii facute la timp.Cand aud consum la relanti de 0.4 0.5 tind sa cred ca e o problema,mai exact :probabil ca sunt si BC-uri decalibrate(ori la noi care arata 08-0.9,ori la aceia care arata 0.4 - 0.5)
Dar intrebarea mea este:De ce aia de la reprezentante spun ca acest consum de 0.8-0.9 este normal? Question cu toate ca ei ar avea tot interesul sa-ti schimbe:egr,debitmetru...Singurul raspuns pe care-l ,,gasesc'' la intrebarea mea este ca :orice ai schimba, tot asta e consumul normal 0.8-0.9%.
Poate gresec ... Embarassed Razz


Ultima modificare facuta de Stefan_BC la Lun 23 Jan, 2012 11:45 pm
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
in mare masura ca la @Stefan_BC sta si la mine consumul, cu exceptia celui de oras(cat de mult am mers in bucuresti, nu mi.a aratat mai mult de 9.0 l in conditii de mers atat sportiv cat si normal). singura diferenta este ca am motor z19dth-150 cp
  • Stefan_BC

  • Mesaje scrise: 2,658
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Ma gandesc ca pe un tester se poate vedea cate miligrame de motorina baga injectoarele atunci cand motorul functioneaza ,deci haideti sa facem altfel eu ma voi uita la mine, caci am consumul de 0.9 si poate ne ajuta sa elucidam problema un coleg cu un consum de 0.4;0.5;0.6 asi se uita si el si comparam valorile .
Skip ads

  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Daca ar fi asa decalibrate acele BC-uri atunci de ce la un Vectra C arata la fel inainte de curatare 0,9l/h (facuta bec)galeria de admisie care era destul de murdara,si EGR-ul...a ajuns la un consum tot dupa acel BC decalibrat cum o fi 0.5.....0,6......0,7 max dar in general sta la 0,6 ? Oricum la acele BC-uri nu prea are ce sa se decalibreze pentru ca nu masoara nimic efectiv ci doar calculeaza in baza informatiilor de la ECU referitor la cantitatea injectata in acel moment cat se consuma la unitatea de timp,simplu si precis ....deci problema este ce face acel ECU aiurea,din ce cauza face asta,si informatia reala pe care o da acelui BC (referitor strict la aceste aspecte) Rolling Eyes ? de fapt el spune ca e buba undeva,da nimeni nu-l crede pana cand nu incepe fumul,si lipsa putere.
P.S. O diagnoza in liniste,care ia sigur ceva timp ..spune imediat unde se depaseste o valoare optima iar asta nu e o eroare care aprinde bec si nici nu e stocata ca atare de aceea se cere ceva experienta pentru DJ-ul de la butoane....
  • Stefan_BC

  • Mesaje scrise: 2,658
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2009

  • Mesaj Privat
@MecaNIK uite ce zie colegul
viorelt a scris:nu te mai ingrijora de consum!
eu an cumparat masina de la dealer si imi arata cam la fel-0.8/0.9instant,cons. de oras intre 9-12%,afara 5.5%,cu clima1.2-1.4instant.
asta e masina,consum mai scazut nu se poate.
parca am vazut ca scoate cineva consum pe jumatate fata de masina mea,cred ca indica eronat.

...oare are egr-ul si admisia infundata? masina fiind noua
si mai stiu doi colegi care au deacuma 30000 de km ,masini luate de noi si niciodata nu le a scazut consumul sub 0.9
Eu cand am luat masina avea 60000 de km reali si tot asa indica .
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Cand mi-am stricat maf-ul (a zburat prin praf Laughing ) aveam consum la relanti 0.7 0.8. Dupa inlocuire maf, a revenit la 0.5 0.6
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Stefan_BC a scris:Ma gandesc ca pe un tester se poate vedea cate miligrame de motorina baga injectoarele atunci cand motorul functioneaza ,deci haideti sa facem altfel eu ma voi uita la mine, caci am consumul de 0.9 si poate ne ajuta sa elucidam problema un coleg cu un consum de 0.4;0.5;0.6 asi se uita si el si comparam valorile .
ma bag eu la acest test
am consum instantaneu la mers in gol cu motorul cald de 0,4 sau 0,5 fara ac pornit si 0,8-0,9 sau chiar 1,1 (cand e foarte cald afara) cu AC pornit
masina este dotata cu AC manual (nu are clima automata)
am DRL activat (deci faza scurta + pozitii pornite in permanenta, dar le pot dezactiva), unitatea audio CD30 (fara MP3) pornita cat timp sta motorul pornit
am curatat EGR si clapeta de acceleratie anul trecut prin iunie parca (nu mai retin exact) insa si inainte consumul era la fel

sunt posesor de OP-COM chinezarie deci testul il pot face oricand...


intrebare pentru cei care au consumuri de 0.9:
ce tip de climatizare aveti pe masina
eu am vazut pe 2 masini cu z19dth (150 CP) consumuri de 0,9-1,0 insa acestea aveau clima automata si era oprita...
cand o porneau statea pe la 1,0-1,2 (in contitiile in care la mine pe z19dt gravita pe la 0,9-1,1)
concluzia mea (corecta sau gresita) a fost ca totusi compresorul de AC este in functiune pe masinile cu clima automata chiar daca aceasta e oprita...
probabil din cauza ca la pornirea acestuia sa poata da rece cat mai repede...
nu stiu exact, doar presupun...
Skip ads

  • Stefan_BC

  • Mesaje scrise: 2,658
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Exclamation Idea Rolling Eyes si eu am DRL activat ( faza scurta + pozitii pornite in permanenta), unitatea audio CD30 (cu MP3) in schimb am clima automata.
exact cum spuneai si tu mai sus 0.9 la relanti 1-1.2 cu clima pornita,dar nu cred ca ,compresorul sta pornit chiar daca este dezactivat..dar orice este posibil.dar cred ca testul legat de injectoare ar fi relevant ...
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,068
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Si eu am DRL activat + climatronic. Consumul afisat este de 0.5-0.6 fara clima si 0.9-1.1 cu clima pornita. Compresorul porneste numai daca se activeaza optiunea din meniu Wink
  • sebi4fc

  • Mesaje scrise: 1,576
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Eu am climatronic, deci nu e valabil consumu mai mare la cei cu climatronic.
uite aici 1 film cu consumu 0,3-0,4 l -

Si aici un film cu clima pornita pe auto, setata pe19 grade - consum 0,8l.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
jgyprime a scris:
Stefan_BC a scris:Ma gandesc ca pe un tester se poate vedea cate miligrame de motorina baga injectoarele atunci cand motorul functioneaza ,deci haideti sa facem altfel eu ma voi uita la mine, caci am consumul de 0.9 si poate ne ajuta sa elucidam problema un coleg cu un consum de 0.4;0.5;0.6 asi se uita si el si comparam valorile .
ma bag eu la acest test
am consum instantaneu la mers in gol cu motorul cald de 0,4 sau 0,5 fara ac pornit si 0,8-0,9 sau chiar 1,1 (cand e foarte cald afara) cu AC pornit
masina este dotata cu AC manual (nu are clima automata)
am DRL activat (deci faza scurta + pozitii pornite in permanenta, dar le pot dezactiva), unitatea audio CD30 (fara MP3) pornita cat timp sta motorul pornit
am curatat EGR si clapeta de acceleratie anul trecut prin iunie parca (nu mai retin exact) insa si inainte consumul era la fel

sunt posesor de OP-COM chinezarie deci testul il pot face oricand...


intrebare pentru cei care au consumuri de 0.9:
ce tip de climatizare aveti pe masina
eu am vazut pe 2 masini cu z19dth (150 CP) consumuri de 0,9-1,0 insa acestea aveau clima automata si era oprita...
cand o porneau statea pe la 1,0-1,2 (in contitiile in care la mine pe z19dt gravita pe la 0,9-1,1)
concluzia mea (corecta sau gresita) a fost ca totusi compresorul de AC este in functiune pe masinile cu clima automata chiar daca aceasta e oprita...
probabil din cauza ca la pornirea acestuia sa poata da rece cat mai repede...
nu stiu exact, doar presupun...


eu am z19dth(150 cp) si clima automata. asa cum am mai zis si vad ca si @Stefan_BC si chiar si tu cum iti dai cu pararea, am consum de 0.8 - o.9(mai mereu) fara clima si 1.1(mai mereu) - 1.2 cu clima
  • telim4lulu

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2008

  • Mesaj Privat
La mine , motor 1.9 150cp (z19dth) , la relanti motor cald 0,8l foarte rar in special vara , 0,9-1,0l in conditiile actuale adica de iarna.
Precizez masina are acum 75 de mii km si asa arata de noua cu aceste consumuri . Cu clima pornita vara 1,4l maxim.
  • siner

  • Mesaje scrise: 328
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2009

  • Mesaj Privat
La mine cand este motorul cald (vectra C, 2008, 1,9/150 cai) sta tot la 0,8-0,9 cu clima oprita. La un momentdat impreuna cu Maiandrei cu testerul pus, clima oprita si motorul la 90grade (vara), s-a stabilizat la 0,7.
Pe ultimii 7.000 km am un consum mediu de 8,8l/100 (70% in oras-30% in afara, condus sportiv).
Cu zapada si frigul de afara de azi am undeva la 14%, clima oprita.
Vara cu clima pornita si mers regulamentar (70km/h in localitate si 100km/h in afara, pe dn1) am scos 4,5l/100km.
Revizile le fac la timp, filtre mann, ulei gm, condus sportiv. Masina are acum 117.000km, cumparata in decembrie 2010 cu 61.000 km.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
siner a scris:...
(vectra C, 2008, 1,9/150 cai)
...
Cu zapada si frigul de afara de azi am undeva la 14%, clima oprita.
...
nu stiu ce parere au altii insa mie mi se pare enorm de mult...
e totusi un motor diesel de capacitate medie sa zic asa
pai la un 3.0 v6 la ce consumuri sa ne asteptam? 25 l / 100 km?
  • siner

  • Mesaje scrise: 328
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2009

  • Mesaj Privat
jgyprime a scris:
siner a scris:...
(vectra C, 2008, 1,9/150 cai)
...
Cu zapada si frigul de afara de azi am undeva la 14%, clima oprita.
...
nu stiu ce parere au altii insa mie mi se pare enorm de mult...
e totusi un motor diesel de capacitate medie sa zic asa
pai la un 3.0 v6 la ce consumuri sa ne asteptam? 25 l / 100 km?


Conteaza foarte mult si stilul de condus, traficul etc. Azi am mers exclusiv cu vitezele 1 si 2!La 6,45 cand am plecat de acasa era gheata sub zapada si pana prindeai aderenta trebuia sa opresti....
Masina este verificata periodic la service si tot ce schimb pun de calitate, nu fac rabat.
Probabil ca un v6 in Bucuresti pe vremea asta ajunge la 25/100...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR