Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
andras212 a scris:Acum se explica de ce mergea mai bine pe gaz si de ce facea fum negru la funct. pe benzina.

andras, problema e ca furtunele le-am inversat dar problema a ramas.
Am schimbat azi si senzorul presiune admisie, maine o sa schimb si sonda lambda.
Azi am profitat de colegul sandu_race care mi-a pus masina pe tester iar. Acum nu are nici o eroare dar tot scoate fum negru care miroase a benzina. Ulei nu consuma, adica la 6000 de km am completat cu vreo 300 ml ceea ce mie mi se pare rezonabil. Chiar nu stiu ce sa-i mai fac. Crying or Very sad I-as mai schimba si senzorul ala de pe galeria admisie. Apoi solutie desfundat injectoare si Cox. Evil or Very Mad
Skip ads

  • andras212

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2009

  • Mesaj Privat
sal.este foarte curios ca pe test nu arata nici un defect cand inca face fum negru. Daca inteleg bine, scoate fum negru numai la pornire? dupa ce se incalzeste motorul si se opreste suflanta de aer secundar isi revine si merge mai rotund?Ma gandesc la ce am scris mai sus despre aerul secundar.Fa un test simplu:la pornire,cand se aude si suflanta,scoti tubul subtire care merge la supapa de pe galerie ,in fata motorului(ciuperca cum era denumita mai sus)si vezi daca ai vacuum pe el.Dupa cum ti-au montat tuburile acelea te poti astepta la orice.apropo verifica si ordinea fiselor la bujii si aprinderea in general,bujii,bobina.
Cred ca daca era defect senzorul de temp.pe admisie se vedea usor la test,daca iti indica cateva grade(temp.aerului aspirat) cand scoti mufa iti arata temp prestabilita de -40gr.
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
andras, masina merge rotund la relanti. Fum negru scoate si la rece si la cald. Iar daca o calci brusc pe loc e prapad. Si te adoarme cu mirosul de benzina. Am forjat-o acum vreo 50 de km. Relantiul e perfect, nu misca nici macar un milimetru motorul. Se infige de nu-i adevarat. Dupa forja iar fuga la tester in service si nimic. Evil or Very Mad Culmea e ca desi te adoarme cu mirosul de benzina de pe esapament nu pare sa consume mai mult.
Mie mi-e greu ca nu prea stiu pe ce sa dau vina pentru ca am schimbat la ea desi nu avea nevoie:
-filtru benzina(Mann) acum vreo 2 luni;
-filtru aer Champion(acum o luna);
-ulei Castrol 10W40. filtru Mann acum 6000 de km;
-bujii 3 seturi noi exact ce recomanda producatorul: NGK un set, unul Bosch si unul Bosch special pentru gaz;
-fise acum 2 luni: Champion. Mai am un set Beru nou. Tot asa face si cu ala;
- EGR Pierburg acum vreo 4 luni;
-sonde lambda Bosch acum vreo 3 luni. Maine montez iar una noua Bosch;
-senzor presiune galerie admisie Facet(montat azi);
-tot esapamentul:catalizator, intermediara, finala Bosal acum vreo 2 luni.
Si probabil mai sunt dar nu imi mai aduc eu aminte. Eu chiar nu stiu ce sa-i mai fac. Crying or Very sad Acum in service mi-au zis ca poate a ramas mizerie la lagarele clapetei de acceleratie si sa incerce sa o curete iar. Iti dai seama insa ce dornic sunt sa mai curate pe acolo dupa ce asta a declansat toate problemele.
Poate daca as vopsi-o in violet. Rolling Eyes
  • andras212

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2009

  • Mesaj Privat
mda,sa nu fi ramas prin clapeta toata carpa cu care au curatat meseriasii,nu numai ceva mizerie. Evil or Very Mad daca tot face in continuare fum negru imi pare ca motorul nu aspira aer cum trebuie.Poate nu au montat clapeta bine,parca este si un reglaj la cablu,sau poate au deranjat ceva pe la senzorul de pozitie al clapetei?
Skip ads

  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Andras, am pus azi si noua sonda lambda. Vazand ca tot asa scoate fum si iar nici o eroare la tester din cauza nervilor cu timpul si banii cheltuiti am mai dat o fuga pana la Rompetrol, am alimentat si i-am dat 30-40 km numai 5000-6500 rpm. Fara solutie de curatat injectoare ca mi se par o porcarie. Dupa asta nu mai scoate fum negru sau cel putin asa mi se paru. Sa vedem maine.
  • andras212

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2009

  • Mesaj Privat
salut Daniel,deci cum iti mai merge motorul, ai rezolvat problema?
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Andras, tot ca naiba merge. Scoate cand o accelerezi un fum negru de nu-i adevarat. Shocked
De ultima data cand am postat aici masina a mai trecut prin 2 service-uri.
In primul s-au chinuit o zi intreaga si apoi s-au dat batuti. In al doilea rand a fost pentru verificare injectoare si eventual curatare cu ultrasunete.
Nu a fost nevoie.
Pe tester nu mai are nici o eroare. Relanti-ul uneori e usor neregulat si atat la relanti cat mai ales pe accelerare scoate fum negru. Mult. Evil or Very Mad
Chiar nu stiu ce sa-i mai fac. Ma gandeam sa ii mai cumpar maine un senzor temperatura aer admisie. E singura idee pe care o mai am. Wink
  • h0rm0n

  • Mesaje scrise: 3,973
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Y26SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Furtunele sunt la locul lor?
Skip ads

  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Cosmine, furtunele sunt la locul lor. Cum ti-am zis si pe Mes sunt in pana de idei cu ea. Nu zic ca mi-a mancat si nervii, banii si timpul. Evil or Very Mad
  • andras212

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Credeam ca deja ai incercat cu un alt senzor de temperatura pa aerul de admisie.Nu-i o idee rea sa-l schimbi cu altul,macar de proba,poate gasesti unul pe la dezmembrari sa nu mai cheltuiesti alti bani in caz ca nu merge.
Pana-l schimbi poti incerca sa-i scoti mufa in timpul functionarii si in cazul asta ECU isi ia o valoare de -40gr,deci daca-i bun vei vedea o schimbare iar daca nu probabil merge lafel.
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
andras, nu am umblat la senzorul ala pentru ca stiam ca daca nu merge apare la tester ca ECU isi ia -40 grade C. Dar la cum se pricep astia in service-uri Evil or Very Mad . Sincer eu nu stiu cum traiesc. Daca toti am fii atat iscutiti in meseriile noastre ca astia din service-uri s-ar alege praful de tara asta. Dupa ce termin azi cu munca o sa incerc mai tarziu sa ii scot mufa in mers sa vad cum merge.
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Cred ca am rezolvat. Avand un pic de timp liber m-am mai uitat ieri pe la motor. Pe firul ce iese din sonda lambda pe care am inlocuit-o in urma cu cateva zile era funingine. Am desfacut-o de pe masina si apoi am dezmembrat-o. Si surpriza, sonda Bosch originala era crapata Shocked . De acolo funinginea de pe fir. Am montat o noua sonda cumparata de un coleg din Germania si nu mai scoate fum deloc. Maine ma duc la magazin sa imi recuperez banii pe sonda. Evil or Very Mad Si sonda veche era tot Bosch si avea 2-3 luni. Asta spune tot despre calitatea pieselor(facaturile) de la noi. Astazi am reglat si gazul dupa noile date de sonda cea noua si merge impecabil. Nu tremura deloc motorul la relanti, nu scoate pic de fum si se infige. Evil or Very Mad Dupa atatea schimbari acum reactioneaza brutal la calcarea acceleratiei chiar si in a 3-a. Chiar nu mai recunosc motorul.
Multumesc tuturor pentru ajutor.
Skip ads

  • andras212

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2009

  • Mesaj Privat
salut,nu ma asteptam sa fie de la sonda lamda toata problema cu fumul negru,la a mea am deconectat de tot lambda mai demult cand vroiam sa-i provoc o eroare dar fum negru n-am vazut.Oricum,bine ca functioneaza cum trebuie,insfarsit.
Am o rugaminte. Daca poti sa-mi spui la ce pret ai cumparat senzor MAP si set fise BERU.Ma pregatesc si eu sa le schimb.ms.
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Andras, intr-adevar a fost foarte ciudat. Adica am mai scos si eu in alte dati mufa de la sonda lambda si nu scotea masina fum negru. Probabil asta fiind crapata dadea date mult prea false. Iar faptul ca pusesem inca una noua si de firma facea sa o exclud mereu de pe lista suspectilor. Noroc cu funinginea de pe fir. Senzorul presiune admisie a fost 270 RON(Facet). Fisele Beru nu stiu cat sunt ca le-am luat din Germania la 49 de euro. Pe fisele Champion(care sunt pe masina) pe care le-am luat din magazin acum vreo 2 luni am dat 3 milioane si ceva. Nu mai stiu exact cat.
Ce bine ca am rezolvat in sfarsit cu masina. Aveam nevoie si de o benzinara pentru ambuteiajele si gropile din Craiova. O groaza de nervi, bani si timp irositi. Eram hotarat daca nu rezolvam saptamana asta sa iau un Astra J 1.6 cu dotari decente.
Eu iti multumesc pentru ajutor. Wink
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR