andras, masina merge rotund la relanti. Fum negru scoate si la rece si la cald. Iar daca o calci brusc pe loc e prapad. Si te adoarme cu mirosul de benzina. Am forjat-o acum vreo 50 de km. Relantiul e perfect, nu misca nici macar un milimetru motorul. Se infige de nu-i adevarat. Dupa forja iar fuga la tester in service si nimic.
Culmea e ca desi te adoarme cu mirosul de benzina de pe esapament nu pare sa consume mai mult.
Mie mi-e greu ca nu prea stiu pe ce sa dau vina pentru ca am schimbat la ea desi nu avea nevoie:
-filtru benzina(Mann) acum vreo 2 luni;
-filtru aer Champion(acum o luna);
-ulei Castrol 10W40. filtru Mann acum 6000 de km;
-bujii 3 seturi noi exact ce recomanda producatorul: NGK un set, unul Bosch si unul Bosch special pentru gaz;
-fise acum 2 luni: Champion. Mai am un set Beru nou. Tot asa face si cu ala;
- EGR Pierburg acum vreo 4 luni;
-sonde lambda Bosch acum vreo 3 luni. Maine montez iar una noua Bosch;
-senzor presiune galerie admisie Facet(montat azi);
-tot esapamentul:catalizator, intermediara, finala Bosal acum vreo 2 luni.
Si probabil mai sunt dar nu imi mai aduc eu aminte. Eu chiar nu stiu ce sa-i mai fac.
Acum in service mi-au zis ca poate a ramas mizerie la lagarele clapetei de acceleratie si sa incerce sa o curete iar. Iti dai seama insa ce dornic sunt sa mai curate pe acolo dupa ce asta a declansat toate problemele.
Poate daca as vopsi-o in violet.