Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
sa nu pornesti motorul cat timp faci testul! doar pui contactul
Skip ads

  • h0rm0n

  • Mesaje scrise: 3,973
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Y26SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2007

  • Mesaj Privat
tonytm a scris:sa nu pornesti motorul cat timp faci testul! doar pui contactul

hai zau...
just kiddin'

are dreptate, poate ca am uitat sa mentionez asta ! Arrow
  • apasaciu

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
uuf... nu am apucat sa ma uit nici la mufa nici sa mai caut senzorul Sad am reusit in schimb sa iau numerele rosii si vineri ma duc la rar .. dar sa vedem ca am toba de mijloc gaurita cred , si mai am si geamurile fumurii inclusiv parbzrizul si cred ca nu trec rarul Sad toate sunt 30 % si parbrizul 25% din fabrica .. scrie pe ele ..ca sa nu mai zic ca am gasit ca la anul ala o baga la euro 1 si ma omoara la bani Sad azi ma uit la mufa sa ii fac si un test sa vedem ce zice ...
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
te referi la kadett,pt ca astra e E2..
daca nu ai gasit nimic in mufa inseamna ca nu ai senzor
Skip ads

  • apasaciu

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
@ octav - nu din pacate ma refer la astra Sad uite aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=30413 am mai deschis un post cu ce am gasit pe net Sad in legatura cu cablul ala nu am gasit documentatie ceva sa vad de la ce este ...in schimb am vazut ca nu ajunge nici pana la far ... o sa imi fac putin timp sa ii fac niste poze sa le pun pe forum ...
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
astra mea e din '94, diesel,motor conceput la inceputul anilor '90 si are norma de poluare E2 cu catalizator si sonda...etc
deja asta se stie,dupa ce ai scris tu acolo, inseamna ca am E1?!nu prea cred!


poze cu senzorul



made by ovidium

https://www.clubopel.com/vie...enzor+temperatura
  • apasaciu

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
multumesc mult pt poza .. macar acum stiu dupa ce sa ma uit Very Happy
in legatura cu motorul ... eu nu zic ca ai E1 , in mod sigur ai E2 ca si mine .. numai ca se pare ca dobitocii astia s-ar putea la omologare sa imi scrie ca e E1 conform explicatiilor de pe net Sad
Uite articolul pe care l-am gasit pe net in totalitate :

http://www.totalauto.ro/200...ermania/#more-347
  • apasaciu

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
@hormon - am mufa cu 10 pini .. i-am facut testu cu agrafa si doar initializare .. alt cod nu a dat .. in schimb am scos furtunul ala mic de vacum de la chestia aia de metal rotunda din fata radiatorului Very Happy nu stiu cum se numeste si i-am pus un surub pe furtun cum mi-a zis cineva si deja nu mai tremura cand plec de pe loc .. si da mai putin in nas .. deci cred ca si chestia aia ce o fi are ceva .. acuma sa vedem cand ma intorc de la munte ce naiba sa ii mai fac .. ca nici nu stiu unde sa ma uit Sad

cu rar-ul se pare ca am rezolvat - euro 2 si miercuri iau si actele .. hihiihihh !
Skip ads

  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,539
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Cred ca e corespondentul EGR la tine..dar e pneumatic...este o capsula cu o memrana in ea..probabil membrana e strapunsa si trage aer fals prin ea..si de asta era dat amestecul peste cap...cauta in zona ta un membru cu acelasi motor..sau la dezmembrari.. si fa o proba cu una la fel. Cred ca in actuala configuratie nu iti mai intra gaze recirculate in motor si o sa ai un consum marit de carburant.
  • apasaciu

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
@livcro ... cred ca ai dreptate .. asa mi-a mai spus cineva ca ar fi tot un fel de egr .. dar se pare ca e si egr pe bune in alta parte ... problema e ca inca nu am gasit un manual de x16xel sa ma prind si eu exact de ce vb lumea .. ca de mesterit te mai descurci .. mai nasol e cand nu stii de ce vb ei exact ca si piesa si invers Sad sper sa prind mai rpd unul sau pe cineva sa imi explice cam ce fac piesele respective Very Happy ...oricum la consum inca nu m-a speriat asa rau .. dar sunt perfect constient ca nu e ok ce se intampla acolo Sad
  • ovidiutm

  • Mesaje scrise: 3,502
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Avand in vedere faptul ca la un moment data s-a aprins martorul de bord exista o eroare chiar daca la testul cu agrafa nu ti-a dat nimic.

Aceasi chestie am patit-o si eu si nu puteam citit eroarea, le-am incercat pe toate, inclusiv cu motorul pornit.
In fine eroarea am citit-o pana la urma dupa ce mi s-a aprind din nou martorul (stiam si cum sa provoc aprinderea martorului), am tras pe dreapta, am oprit motorul dar nu am intors cheia pana la capat pe 0... practic am oprit mototul dar am lasat contactul pus. I-am infipt agrafa si... surpriza, mi-a dat codul mult asteptat.

Din pacate, la mine e vorba de cu totul alta eroare si cu totul alte simptome.

P.S. Unele erori nu iti mai apar (adica nu le poti citi) dupa 20 de porniri de motor. Totusi asta nu inseamna ca nu raman stocate!
  • apasaciu

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
hmmm ...as incerca si eu sa o provoc din nou sa dea eroarea .. metoda e f buna cum ai verificatu tu ... sa vad cum provoc buba ... atunci efectiv am vrut sa ii dau un pic cox ..am bagat talpa la fund in a 2-a parca si surpriza Sad ...dar problema e ca deja am facut vreo 600 km de atunci si nu a mai facut nici o problema .. doar standard nu trage mereu ... si am observat ca se accentueaza problema cand folosesc AC . Deja ma obliga sa plec de pe loc uneori ca un incepator turand motorul :(chiar nu stiu ce sa zic .. sper sa termin zilele astea cu actele sa o inmatriculez odata ca ieri am luat de la rar CI si ITp si sa vad cu ce bani raman sa o duc la un service ceva .. macar sa aflu si eu ce se intampla pe sub capota ...
uite o poza cu motorul (am gasit-o pe forum) dar este identic.




@livcro
acolo unde am incercuit incerc sa aflu cum se numeste , cum se poate verifica daca mai este ok si eventual sa o schimb (daca aflu cum se numeste)
Skip ads

  • apasaciu

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
hmmm ... am mai descoperit ceva ..
1. AC-ul nu porneste mereu .. suspectez butonul .... aud de multe ori cum decupleaza releul cand eliberez butonul Sad aveti idee daca desfac consola ca tot am de schimbat becurile de la bricheta si consola de AC ce pot sa ii fac ?
2.ceva mai grav cred : acul de la temp nu ajunge la 90 niciodata ... in mers sta pe albastru .. de-abia in trafic de bucuresti urca spre 90 dar nu ajunge . ma gandesc sa schimb termostatul .. dar in acelasi timp ma gandesc sa nu aiba ceva si indicatorul ... daca termostatul ar fi busit adica ramas pe deschis ...teoretic ar explica temp joasa ...dar ma gandesc oare nu ar putea sa imi influenteze sau sa imi creeze si problemele legate de putere?
  • ovidiutm

  • Mesaje scrise: 3,502
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2007

  • Mesaj Privat
la punctul 2: motorul lucreaza la cald, e normal sa fie cald nicidecum rece. Si eu zic ca e termostatul.
la punctul 1 nu ma bag pentru ca eu am clima numai daca deschid geamurile Smile la mine asa merge.
  • apasaciu

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
buuun .. schimbat vreo 9 becuri prin bord si consola .. acum se aprinde tot Very Happy
reparat buton AC - merge perfect Very Happy
cumparat bujii , placute frane , termostat si tot pachetul de filtre .
urmeaza schimbarile si sa vedem ce se mai intampla.

din pacate am observat ca dimineata cand e mai racoare nu prea vrea sa porneasca la prima cheie .. Sad(
  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,277
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
ala e senzorul de temperatura(defect) cel care duce la ECU!daca nu-ti porneste la rece!
  • apasaciu

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
tot ala care imi da eronat temp de afara ? ca a constant - 20 -30 grade Very Happy
  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,277
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
nu ala.sa o luam cu inceputul.ce zici tu e senzorul de temp exterioara care se afla pozitionat in bara fata pe dedesupt.mai exista alti 2 senzori de temperatura.unul care iti arata temperatura pe ceasurile din bord si unul care comunica cu ecu( calculatorul) masini si ii transmite cat de rece sau cald e motorul ecu reactionand in consecint(mareste amestecul,il micsoreaza,mentine relantiul mai sus o perioada mai lunga sau mai scurta de timp)
  • apasaciu

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
daaaaa.. i-am gasit pe astia doi in seara asta .. si cred ca ala care da semnal spre ceas e bulit .. ca termostatul era ok Sad asta e am unul e rezerva acum ..
deci revenind : schimbat bujii - gasite f slab stranse si cu ulei pe langa Sad
schimbat termostat - degeaba ca era bun

problema noua: carcasa de protectie de la distributie deformata - daca nu o stramb cumva freaca cureaua sau se aude un zgomot metalic culmea Sad

ma gandesc sa iau sonda pt apa sa imi indice si mie temp aia ok - dar nu stiu ce sa fac cu aparatorile de la distributie
  • apasaciu

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
asa .. deci am gasit sub termostat 2 mufe : presupun ca cea de sus este senzorul de temp care este legat la ecu iar cea de jos cu un singur fir cred ca este sonda de temp . Am gasit in autodata ca de vina pentru nenumarate probleme ar fi acest senzor de temp .Ei explicau ca din cauza contactului se buseste si recomandau inlocuirea lui dar si a cablului . S-a lovit cineva de problema asta ? Sa fac si eu ce zic ei ?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR