Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • SMarkt

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2024

  • Mesaj Privat
Salutare, detin un Opel Astra H 1.4 XEP, masina avea random cyl misfire, am inlocuit bujiile, totul ok - nu mai are erori.
Acum când o pornesc motorul merge neregulat și este zgomotos + trepidații. Daca scot joja cu motorul pornit iese fum constant, daca scot capacul la fel. Masina nu facea asa acum cateva zile. Pe la capacul de umplere ulei a mai curs si niste ulei dar am sesizat ca nu are garnitura din mijloc de pe capac. (Cel galben). Daca obturez furtun gros care iese din capac in dreapta sus, iese si mai mult fum ori pe joja ori pe capac daca este joja pusa. Ceva idei ? In jurul tubului de la clapeta de accelerație pare care este umed, ori ulei ori altceva. Apreciez orice parere / sfat / comentariu.


MODEL: Opel Astra H
MOTOR: 1.4 XEP
Skip ads

  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,486
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Trebuie cel puțin segmentat...
Adică reparat motorul!
  • SMarkt

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2024

  • Mesaj Privat
Update: am desfacut motorul si am gasit urmatoarele:
- garnitura de chiulasa ciupita intre cilindrul 1 si 2
- piston 1 zgariat si indoita marginea de la segmentul de foc
- piston 2 sparta marginea dintre segmenti + o bucata din cap sparta
- cilindrul 1 si 4 au o zgarietura fiecare verticala de sus pana jos
- cilindrul 2 are zgarieturi multiple
- segmentii se miscau liberi doar pe pistonul 4

Urmeaza sa incerc sa il repar, revin cu update.
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,486
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Verifică și cuzineții.
Dacă tot ai desfăcut verifică și schimbă și distribuția.
Skip ads

  • SMarkt

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2024

  • Mesaj Privat
cumva cuzinetii arata impecabil, ce e drept masina are undeva la 160/170mii km, totusi nu stiu din ce cauza s-a intamplat dezastrul asta.
  • ney

  • Mesaje scrise: 985
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Verifica daca mai are clapetii pe admisie, poate aia sa fi intrat in motor
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,497
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
La cât de salată e motorul, acolo au fost corpuri străine aspirate în camera de ardere...și ce ar putea fi altceva decât bucăți din clapetele twinport?!
Iar segmenții gripați, evident, dela mentenanță...și vrâstă.
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,486
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Să NU refolosești nici o garnitură!
Set nou.
Dacă umbli cu silicon, deși nu este nevoie, folosește Victor Reinz, să citești cu atenție instrucțiunile de pe tub!
Înlocuiește și lichidul de răcire!
Skip ads

  • SMarkt

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2024

  • Mesaj Privat
bibu16v a scris:La cât de salată e motorul, acolo au fost corpuri străine aspirate în camera de ardere...și ce ar putea fi altceva decât bucăți din clapetele twinport?!
Iar segmenții gripați, evident, dela mentenanță...și vrâstă.


din fericire clapetele sunt la locul lor, intregi, iar traseul de admisie destul de curat. Ceva corp strain a fost, cine stie oare ce.
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,486
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Verifică cu atenție traseul aerului, fermitatea colierelor și pe viitor grijă mare unde faci reviziile.
  • chilly willy

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 2009 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2024

  • Mesaj Privat
unde ai facut reparatia? (ce service)
  • SMarkt

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2024

  • Mesaj Privat
Reparatia am facut-o eu acasa, nefiind prima experienta de genul - doar ca zgarieturile pe cilindru au fost ceva nou. Am rezolvat cu o scula speciala de honuit cilindrii si o bormasina pe acumulatori, nu au iesit in totalitate dar oricum trebuia pentru segmentii noi deoarece cilindrii erau aproape oglinda.
Piesele folosite:
- 2x pistoane cu biele din dezmembrari
- segmenti Engitech std
- garnitura capac Corteco
- garnitura chiulasa Elring + suruburi noi
- garnituri admisie Elring
- garnitura EGR elring
- garnitura evacuare
- kit distributie complet cu garnitura capac BGA
- garnitura baie ulei BGA
- pompa apa Magneti Marelli
- ulei Castrol + filtru Mann
Singurul lucru care a ramas de schimbat sunt cuzinetii dar o sa fac asta dupa ce fac macar 1000km cu ea, dupa asta o sa mai schimb o data ulei - filtru si cuzinetii de biela. Cei de pe masina aratau impecabil, pe original.
Toate datele de reparatie le-am luat din programul tis2000.
Motorul merge bine, nu mai sunt erori, nu mai zornaie la pornire.
Consider ca am riscat cu aceasta reparatie dar mi-am asumat. Totul a iesit mai bine decat ma asteptam - acum sa vedem cum o sa reziste in timp.
**edit: un motor la care se lucreaza usor desi cam inghesuit dar am vazut si mai rau. Nu va apucati de o asemenea reparatie daca nu stiti despre ce e vorba si nu va documentati bine inainte
Skip ads

  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,486
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Felicitări!
  • serioussam

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Felicitari MAESTREEE!, de unde esti ? Poate facem cei cu z14xep o programare la tine !?
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,486
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
@serioussam dacă socotești ora de manoperă la 70 de lei fără acte, autorizații și alte hangarale și totalizezi vreo 15 spre 20 de ore de manoperă, fără rectificare chiulasă, pentru un RK + costul materialelor și al pieselor bașca o cazare...
Eu am făcut RK la z14xep în toamna lui 2017 și doar piesele au costat 5000 Ron cu tot cu chiulasă. Apoi în primăvara lui 2018 am făcut RK la y17dt și costurile la fel 5000, manoperă nu am socotit că am prestat eu.
Așadar dacă nu ai 2 mâini pe stânga și ai scule și un ajutor ( prieten) poți încerca...
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Pentru asta este acest forum, pentru cei ce nu au doua mâini pe stânga si cauta informatii pertinente ca sa inceapa reparatiile in regie proprie, ei sunt beneficiarii directi a tot ceea ce este impartasit pe-aici (pe forum).

Si eu ma numar printre ei, am cerut si am primit informatii aici pe forum si asa am reusit sa rezolv o mare parte din ce mi-am propus (chiar daca initial pareau ,,de stiinta rachetelor,,).

Toata stima mea celor ce-au rezolvat inaintea mea probleme la masina proprie si au postat aici rezolvarea, respectiv celor ce au impartasit aici pe forum ,,know-how,, valoros din pregatirea lor profesionala.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR