Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • A7189

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2021

  • Mesaj Privat
salutare am cumparat si eu insignia 2010, ecoflex si urmataorele coduri , bujiile sunt schimbate dar tot apar erorile
Skip ads

  • IMadok

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2021

  • Mesaj Privat
Salutare. Are cineva idee daca codul P2282-52 Mass Air Flow (MAF) Sensor Performance este de la la furtun sau de la convertorul de presiune?

Pentru celelalte coduri aveti vreo idee?


  • DDaniel590

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2024

  • Mesaj Privat
Buna seara. Am nevoie de ajutor, mi a aparut service pe masina (opel insignia) si cod eroare B1517.
A avut cineva aceasta problema si daca da, cum a rezolvat o?
Multumesc
Contact
daniel.ddggdan73@gmail.com
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,539
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Google zice ca iti moare bateria. Masoar-o la cateva ore dupa ce ai oprit motorul. Daca ai sub 12.4-12.5, cam aia e. Daca e veche, trebuie noua. Daca e noua..posibil sa ai probleme la alternator.
Uite mai multe indicatii aici https://gmtis.ntweb.ru/tis/r.../92175443.RO.html
Skip ads

  • florian.tatu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2022

  • Mesaj Privat
A7189 a scris:salutare am cumparat si eu insignia 2010, ecoflex si urmataorele coduri , bujiile sunt schimbate dar tot apar erorile

Salutare,
Cum ai rezolvat problema cu cele 4 erori? Cred ca s-au rezolvat între timp.
  • florian.tatu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2022

  • Mesaj Privat
Salutare,
Am aceleasi erori ca ale colegului A7189 de ceva timp.
Insignia A, Ecoflex A20DTH 131 CP din 2011.

Alte erori nu sunt si in bord nu s-a aprins nici un martor pana acum.
Toate cele 4 bujii sunt cu senzor de presiune.
Din ce cauza pot fi aceste erori? Mi se pare suspect sa fie senzorul dus la toate.
La 2 sau 3 service-uri auto la care am fost nu mi s-a spus cauza erorilor, decat ca nu e o problema.
  • bruttus

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Salut,erori aparte,tu ai vreo problema care te supara la masina,sau doar consulti ce inseamna acele erori?
  • florian.tatu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2022

  • Mesaj Privat
Salut,
Pana de curand nu am avut probleme, aceste erori fiind de mai bine de un an, dar daca de la service mi s-a spus ca nu e o problema, nu am insistat.
Zilele trecute am fost sa curat DPF-ul si acolo mi s-a spus ca trebuie sa rezolv cu aceste erori, ca orice eroare prezenta nu permite functionarea normala a masinii si de aici se incarca si filtrul mai repede. Fiind doar pe partea de DPF, a spus ca nu stie care este cauza erorilor si nu-si da cu parerea.
In utima luna are ceva vibratii la relanti si ma gandesc sa ii verific injectoarele.
Skip ads

  • bruttus

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Daca injectia merge prost,automat filtrul de particule se incarca mai repede.
Daca injectia merge prost,poate fi din cauza proastei calitati a motorinei,filtru motorina plin de mizerie,apa in motorina,etc.
Inainte sa scoti injectoarele,schimba combustibil si filtru,apoi probeaza citeva zile.
Daca problema persista,verifica si dupa caz repara injectoarele.
  • florian.tatu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2022

  • Mesaj Privat
Pot sa trec direct la verificarea injectoarelor. De 2 ani de cand am masina folosesc doar motorina premium de la OMV si filtrul l-am schimbat luna trecuta si nu era murdar.
Acum sa vad unde gasesc un service ok in Bucuresti sa le verific, ca si aici este o problema. Daca "doctorul" nu este bun, nici diagnosticul / remedierea nu va fi ok.
  • bruttus

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Si cum stii ca nu ti sa incarcat filtrul de particule,si din cauza lui,evacuarea gazelor,fiind slaba,face ca si motorul sa mearga prost?Filtrul de particule,se poate regenera,sau curata afara din masina,si dupa aceea poti trece la injectoare.Oricum ar fi,ambele trebuiesc facute pina la urma,mai ales daca circuli prin Bucuresti,pentru ca in ritmul asta mereu vei avea filtrul de particule plin de cenusa nearsa.
Mecanicii la care ai fost,te-au sfatuit corect,dar,puteau sa te informeze,sa iti faca o regenerare fortata,si sa iti explice din ce cauze se infunda filtrele,si in felul asta,fara sa desfaci vreun surub de la masina,puteai sa iti dai seama daca era chestie doar de filtru de particule,sau daca injectia merge deja destul de precar si in felul acesta,regenerarea filtrului de particule nu isi are rostul.Acuma,depinde ce este mai scump,DPF-ul sau injectia,ma refer la mina de lucru,nu la piesele de schimb.
  • florian.tatu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2022

  • Mesaj Privat
Filtrul de particule l-am curatat zilele trecute (curatare termo-pneumatica). Acum urmeaza injectoarele, sa vad in ce stare sunt si daca trebuie curatate sau reconditionate. Dar in acelasi timp vreau sa aflu de la ce sunt acele erori, o cauza au.
Skip ads

  • bruttus

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Nu am auzit pina acum de asa ceva,termo-neumatica,probabil se refera la ars si suflat,dar cred ca nu prea este eficienta,imi imaginez doar.Eu folosesc masini de ultrasunete,de multe ori chiar taiem carcasa filtrului,ca sa putem curata efectiv un cartus,si nici asa nu iese 100%.
Folosim inclusiv masina dedicata unui astfel de proces,dar la fel,nu sint efective pentru cit costa o astfel de masinarie,doar ultrasunetele dau rezultate bune.


  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Termo-pneumatica.. pentru mine suna bombastic si automat ma duce la gandul ca a fost incalzit si suflat cu presiune.

Rog pentru cine stie mai in detaliu, sa ne scrie aici mai multe despre acest proces si poate ca o sa intelegem si noi mai mult.
  • florian.tatu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2022

  • Mesaj Privat
Salut,
Exact despre asta este vorba: incalzire in cuptor termic, respectiv suflare si aspirare la presiuni ridicate...pe scurt, coacere si suflare.
In prima faza se sufla si aspira cenusa, se baga apoi in cuptor si dupa "coacere" se lasa sa se raceasca si intra iar la suflat si aspirat.
La acest procedeu se taie carcasa filtrului si la final dupa curatare se sudeaza.
In ultimii ani am observat ca se folosesc tot mai des termeni care sa sune mai "stiintific". Rezultatele in general sunt asemanatoare cu cele de la ultrasunete...nimic nu curata 100%.
  • bruttus

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Am sa iti impartasesc din propria experienta @florian.tatu,adevarat ca nimic nu curata 100%,dar nici pe departe se poate compara cu ultrasunetele nici un alt procedeu,si daca studiezi putin mai atent,vei afla ca aceste sisteme de curatare cu ultrasunete,folosite in domeniile cele mai avansate in ziua de azi,inseamna ceva mai mult decit ,,o spalare" .
Alt sistem de curatare foarte putin folosit,din cauza pretului ridicat,dar cu rezultate foarte bune,este cel care foloseste laserul,dar nu poate fi adaptat pentru curatarea in spatii inchise,cum sint celulele cartusurilor din filtrele de particule,in schimb ultrasunetele da,pentru ca acestea,se transmit dealungul pieselor ,si produc implozii microscopice pe suprafetele expuse.
Sa nu ma intelegi gresit,nu fac publicitate ascunsa acestor sisteme,nu vind asa ceva,eu doar folosesc aparatura pentru atelierul meu,si din cite am probat in ultimii ani,nimic nu ma convins ca ultrasunetele.
La inceputuri,am incercat sa construim o masinarie,care sa se comporte la fel ca masina,sa incalzeasca aerul pina la 600 grade,si sa arda depunerile din filtrele de particule.
A fost o mare dezamagire,si o mare pierdere de timp si de bani.Filtrele care erau peste 50% incarcate,se curatau doar la exterior,si 2..3 cm in interiorul cartusului de ceramica.
Probabil ca nu am stiut noi cum sa proiectam masinaria,sau probabil ca ne-am dat seama ce consum energetic aveam nevoie ca sa curatam aceste dpf-uri si ce preturi ar fi trebuit sa cerem clientilor,si din aceasta cauza am renuntat.
Apoi au aparut masinile de curatat cu ultrasunete,la inceput doar publicitate,apoi cei care le fabrica au dezvoltat sistemul suficient de mult incit sa isi atinga scopul propus.
PS:
Si folosim si masini dedicate acestui scop...dar nu cu acelasi efect,si am sa las citeva poze.

Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR