Sari direct la Soluție
Soluție | |
CEZAR82
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Timis
- Masina: Combo 2006 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2010
- Mesaj Privat
Sper sa gasesc aici o solutie la problema pe care am intampinat-o.Am un opel vectra c 2006 motor 2.2 benzina 155 cp.La inceputul lunii februarie am facut plinul cu benzina super de la gazprom.Totu bine si frumos pana cand a sosit ziua de facut itp-ul.Au analizat baietii directai,franele,totul ok,insa cand sa ii gaseasca noxele,nu ieseau de nicio culoare.A turat-o si a turat-o si in 2500 si in 3000 si nu 2-3 minute,ci in continuu 10 minute linistit.A aparut cheita in bord,si tot a turat-o,apoi am pus testerul pe ea.Cod eroare P1191 senzor presiune combustibil pe rampa de injectoare.Am sters eroarea,a turat-o iarasi pana cand Slava Domnului a gasit valoarea ok la noxe.Iar a aparut cheita si ducandu-ma o tura cu masina nu avea putere deloc,nu se tura nicium motorul.Am sters din nou eroarea si pana acasa mi-a aparut iarasi.In fine cu chiu cu vai am gasit acest senzor la cineva ce dezmembra acest motor,care il gasesti cu greu la schrot de parca e piesa unicat.Pana sa ma duc la mecanic sa schimb senzorul,mi-a aparut un alt martor in bord,cel de motor,iar masina pana la service mergea sacadat.Am ajuns am pus testerul si a aparut problema piston 4.In fine am schimbat senzorul,am facut o tura cu masina si desigur a aparut aceeasi eroare P1191 si nu si cea cu pistonul.In momentul shimbariii senzorului cand l-am scos de la locasul lui ramasese 2-3 ml de benzina ce era aproape neagra.Am intrebat un tehnician ce a lucrat la reprezentanta opel din timisoara si mi-a explicat ca urmatoarele etape sunt : regulator presiune,pompa benzina,rampa de injectoare,calculatorul masinii.Voi ce parere aveti?Care credeti ca ar fi cauza problemei si solutia de rezolvare.Multumesc anticipat
Această discuție are un răspuns marcat ca Soluție la problema expusă.
Sari direct la Soluție
Sari direct la Soluție
CEZAR82
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Timis
- Masina: Combo 2006 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2010
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
CEZAR82
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Timis
- Masina: Combo 2006 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2010
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
daca alternatoru nu incarca bine poate influenta mersu motorului,sunt patit cu vechea masina,cand incarca OK(14-14,30) cand nu baga decat 13 volti,si de aici toanele motorului,piese schimbate degeaba,rezolvarea a fost inlocuirea puntii redresoare+releu incarcare
dar nu este ceva care se poate aplica exact la toate simptomele/defectele ce apar la toate masinile
la tine poate fi de la benzina,ai zis ca ai vazut o culoare negricioasa la benzina,asta inseamna inlocuirea filtrului pe benzina,si curatarea injectoarelor,rampei,conductelor pompa se curata singura prin presiune care o face
dar nu este ceva care se poate aplica exact la toate simptomele/defectele ce apar la toate masinile
la tine poate fi de la benzina,ai zis ca ai vazut o culoare negricioasa la benzina,asta inseamna inlocuirea filtrului pe benzina,si curatarea injectoarelor,rampei,conductelor pompa se curata singura prin presiune care o face
CEZAR82
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Timis
- Masina: Combo 2006 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2010
- Mesaj Privat
Nu stiu ce sa mai zic si sa fac.Dupa prima aparitie a codului P1191 ce precizeaza presiune slaba pe rampa de injectoare,am schimbat senzorul de presiune.Nu s-a schimbat nimic,dar in plus mi-a aparut eroare si de presiune slaba pe pistonul 4 sau ceva de genul ca si interpretare,si nu mai stiu codul de eroare aparut.In fine l-am sters am facut o tura cu masina si iar a aparut P1191 fara alta eroare insa.Azi am pornit motorul si iar mi-a aparut chech engine si merge de parca sta in 3 pistoane.Am zis ca maine primul lucru schimb filtrul de benzina si bujiile si apoi sa vad cum se comporta.Am comandat si regulatorul si in functie de prima etapa de schimbari,sa vad daca apelez si la schimbarea acestuia.Apoi mai vedem,sper sa nu mai fie nimic,si bineinteles sa scot pompa si sa curat rezervorul si conductele adiacente.Daca mai sunt si alte pareri astept cu placere
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
CEZAR82
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Timis
- Masina: Combo 2006 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2010
- Mesaj Privat
Azi am fost si am pus un regulator de presiune,schimbat bujiile si filtrul de benzina.Nimic nou sub soare.Cand am plecat de la service avea putere,insa cand sa depasesc 2500-3000,trepida motorul foarte tare,si apoi mi s-a aprins check engine.Am repornit motorul,martorul check engine statea aprins,si nici putere in sarcina nu mai aveam.Insa nu mi s-a mai aprins cheita.Ce naiba sa ii mai fac....Unii zic ca ar fi aer prin instalatie,altii sa schimb pompa de inalte
CEZAR82
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Timis
- Masina: Combo 2006 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2010
- Mesaj Privat
- deleted-21201
- **
- 271 mesaje
- din 02 Aug 2008
deleted-21201
- Mesaje scrise: 271
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2008
- Mesaj Privat
CEZAR82
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Timis
- Masina: Combo 2006 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2010
- Mesaj Privat
Pana la urma in unanimitate s-a decis schimbarea pompei de inalta presiune.Ce sa fac mai zic acuma cand piesa de noua costa cel mai ieftin 2100 ron pe original,iar aftermarket am inteles ca nu face nimeni,iar la dezmembrari cand intreb unii zic ca nu au auzit de motorul acesta si altii ca nu au avut niciodata un astfel de motor in parcul lor de masini.Zici ca e piesa de muzeu masina asta,ca nu gasesti piese ptr ea decat de noi facute de GM
- GRGGHN
- **
- 151 mesaje
- din 26 Apr 2008
- Zafira 2005 Z22YH 150CP
- Bucuresti
GRGGHN
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2005 Z22YH 150CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2008
- Mesaj Privat
- FirePcMaster
- **
- 127 mesaje
- din 10 Nov 2008
- Movano 2019 2.3
- Timis
FirePcMaster
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Timis
- Masina: Movano 2019 2.3
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2008
- Mesaj Privat
Addro
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2006 Z22YH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2014
- Mesaj Privat
ABuhus
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2023
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,799 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,799
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Bun venit la CO!
Dacã citești cu atenție, nu în diagonalã, în timp ce bei bere la meci , se precizeazã clar: pompa de înalte.
Dacã citești cu atenție, nu în diagonalã, în timp ce bei bere la meci , se precizeazã clar: pompa de înalte.
CEZAR82 a scris:Pana la urma in unanimitate s-a decis schimbarea pompei de inalta presiune.
GRGGHN a scris:Am avut aceeasi problema, ieri am schimbat pompa de inalta si s-a rezolvat problema.