Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • george_eu25

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A1.7 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Va salut.....Am si eu 2-3 probleme si as vrea cateva sfaturi!
Sa incep cu inceputul.Acum vreo 3 luni am spalat motorul.L-am spalat ca la carte acasa.Adica motorul rece,spalat fara presiune si lasat sa se usuce de pe o zi pe alta,fara sa-l pornesc.Dupa ce l-am spalat la o saptamana-doua,am inceput sa am fluctuatii la tensiune.Vedeam fluctuatiile in lumina farurilor si in afisajul de la GID.Initial nu le-am bagat in seama.Apoi cu timpul s-au accentuat pana in masura in care am ajuns sa ma trezesc din cand in cand cu masina moarta (ma refer la baterie).Pe meniul secret imi arata ca incarca cu o tensiune intre 13,6-14,2v,asta variind in functie de cum are "chef".Se mai intampla ca pe GID,la meniul secret unde apare "U" sa apara "None".Deci cred ca are momente cand nu incarca!Bateria e de 72A si e luata in primavara asta,deci clar bateria nu are nici o vina si pana sa spal motorul nu am avut nici o problema!Ma gandesc ca ori e puntea de diode ori releul de incarcare.Oricum ar fii as vrea sa le schimb amandoua daca tot il desfac.
Azi m-am bagat sub masina sa vad daca reusesc sa vad tipul alternatorului dar din pacate fara sa-l desfac nu am cum sa vad asta.Asa ca m-am lasat pagubas pana am un pic de timp....In schimb am observat alte 2 "bube":
Una din ele ar fii ca am radiatorul de la intercooler spart.Era plin de ulei in fata acolo!
Si a doua,la pompa de vacuum de pe alternator era o pata de ulei cam maricica,care sa- intins pe alternator.Dupa o inspectie mai atenta am observat ca in corpul alternatorului e o gaura mica prin care a curs respectivul ulei.
Acum intrebarile,pentru cine are chef sau timp sa ma ajute cu un sfat:
--de unde e acel ulei pe alternator si cum fac sa nu mai curga?
--cum schimb fulia (frey-ul) de la alternator?Nu de alta dar cam scartaie la pornire si daca tot il desfac,macar sa il reconditionez complet!
--cum schimb radiatorul de la intercooler?Bine,ca operatiune nu cred ca e mare filosofie,dar ne mai facand asta nicodata nu prea stiu cum se face si decat sa stric ceva mai bine intreb inainte.Eventual pasii si cum e cu uleiul!
--teava care vine de la filtrul de aer si care intra in turbina e plina mereu de ulei chiar la imbinarea cu turbina.Asta a si fost motivul pentru care m-am decis sa spal motorul.Si in 3 luni vad ca s-a umplut iar de ulei.M-am uitat si la ati prieteni si colegi care au motoare la fel si doar la mine e plin de ulei.Deci nu e chiar ceva normal....
Cam asta e tot! Va cer scuze pentru lunga povestire,dar trebuia explicat de unde a plecat buba!
Si cum o poza face cat o mie de cuvinte,atasez si cateva poze cu problemele care nu-mi dau pace!


Skip ads

  • AndrewBv

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Salut, problema se rezolva relativ usor cu alternatorul. Am avut si eu aceeasi problema doar ca era mai grav. Demontezi alternatorul si se schimba o-ringul si garnitura. Garnitura o ai intre pompa de vacuum si corpul alternatorului, iar o-ringul se afla in corpul alternatorului( inspre partea cu pompa de vacuum). O-ringul trebuie sa fie dublu.
  • AndrewBv

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2009

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...p=1602718#1602718
La pagina doi se vede corpul alternatorului si unde este o-ringul
https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=20
  • george_eu25

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A1.7 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc.....Asta e pentru treaba cu uleiul de pe alternator?
Skip ads

  • costicimpy

  • Mesaje scrise: 326
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
am avut si eu problema cu uleiul la intrare in turbina, dar era de la colier de strangere. eu iti recomand sa-l desfaci si sa verifici jocul ei axial si radial.
aici am descris mai pe larg si foto: https://www.clubopel.com/vie...42&highlight=
  • george_eu25

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A1.7 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2010

  • Mesaj Privat
@costicimpy multumesc de link.....Sambata sper sa am timp sa ma apuc de ea,dar pana atunci vreau sa am toate informatiile!
  • AndrewBv

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2009

  • Mesaj Privat
costicimpy a scris:am avut si eu problema cu uleiul la intrare in turbina, dar era de la colier de strangere. eu iti recomand sa-l desfaci si sa verifici jocul ei axial si radial.
aici am descris mai pe larg si foto: https://www.clubopel.com/vie...42&highlight=

Ce treaba are turbina cu alternatorul?
  • costicimpy

  • Mesaje scrise: 326
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Daca ai sa citesti si sfarsitul postarii colegului ai sa intelegi....
Skip ads

  • AndrewBv

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Inteleg ca ai sau ai avut probleme cu turbo, nu cu alternatorul. Colegu are probleme cu alternatorul. De ce sa verifice jocul axial si radial. al turbinei, cand el pierde ulei pe la o-ringul de etansare din curpul alternatorului.?

EDIT! Acum am vazut! Imi cer scuze!
  • george_eu25

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A1.7 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Hai ca doua le-am rezolvat ,in sensul ca am inteles de unde e problema si stiu de ce trebuie sa ma apuc.
Mai ramane radiatorul de la intercooler si fulia de la alternator......
  • george_eu25

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A1.7 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Nu ma poate ajuta nimeni cu niste indicatii referitor la schimbarea fuliei de la alternator si a radiatorului de la intercooler?
  • costicimpy

  • Mesaje scrise: 326
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
referitor la intercooler eu ti-as recomanda sa l dai jos si sa bagi presiune pe el si in functie de locul in care pierde il inlocuiesti sau il lipesti cu EPOXI METAL de la BISON tine fff bine si oricum nu ai presiuni mari pe el.
Skip ads

  • george_eu25

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A1.7 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc de sfat,dar fiind radiator de ulei oricat de bine as degresa locul unde trebuie lipit,tot nu cred ca o sa se lipeasca ca lumea.M-am gandit sa-l schimb,mai ales ca la dezmembrari e undeva intre 200 si 300lei unul.Asa ca nu e mult.Nu mai dau banii pe unul nou pentru ca pe la anul sper sa trec la o insignia!
Eu speram sa aflu pasii ce trbuie sa-i urmez ca sa-l inlocuiesc!Cum se demonteaza,cum se monteaza cel nou....etc!
  • george_eu25

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A1.7 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Am dat alternatorul jos,am luat piesele si urmeaza sa schimb azi sau maine puntea de diode si releul de incarcare.O alta problema gasita e ca in interiorul alternatorului mai e o garnitura (6204864 asta e codul) care vine cumva pe plasticul din mijlocul puntii de diode.La mine garnitura aia e facut praf,rupta toata!Si s-a gasit sa ma lase chiar de Craciun masina,asa ca pana pe 6 ianuarie nu am cum sa o repar,dar macar sa schimb puntea,releul si fulia pana iau garnitura aia.Faza e ca chiar nu imi dau seama cum se schimba fulia.Am vazut la fulia noua ca pe interior are si un filet.....
Dati-mi niste indicatii cum se schimba nenorocita asta de fulie,va rog!Am cautat tot netul,dar nu sunt indicatii....nimic!
Si inca o treaba....Radiatorul de la intercooler scapa ulei pe la capacele alea de sus si de jos,asta dupa cate vad eu....Merita sa-l lipesc?O sa tina?Sau sa iau altul bun din dezmembrari?Ca 1000lei nu dau pe unul nou!


Si aici se vede ce era sub el,pe celalalt radiator.....


  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,080
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Pai , stii cum merge treaba cu carpeala Smile Daca nu NOU, atunci macar SH dar unu recent fabricat- de pe masina recenta
  • george_eu25

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A1.7 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Perfect de acord cu tine,dar 1000lei pe un radiator mi se pare putin cam mult...
In fine,vad eu ce fac cu el......Eram doar curios sa-mi spuna cineva care a trecut prin asta cat tine si daca merita lipit.
Cu fulia aia vreun sfat,o indicatie.....ceva?
  • george_eu25

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A1.7 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2010

  • Mesaj Privat
M-am apucat de alternator,dar mai am cate o intrebare....
Ce rol are siguranta aia de sub rulment?Ca vad ca e doar semicerc si iese usor....



Si asta e garnitura care am gasit-o rupta si care vine exact acolo....cred! Smile


  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
siguranta aia este de fapt un inel de cauciuc cu rol de protectie
iar garnitura aia nu prea cred ca vei gasi so cumperi
daca tot ai umblat pe la alternator schima si simeringu de la pompa de vacuum
  • george_eu25

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A1.7 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Siguranta aia e de metal (otelita),dar eu nu stiu daca trebuie sa fie asa,adica jumate sau mi s-a rupt mie si trebuie schimbata....
Garnitura aia se gaseste,vezi ca am pus codul ei mai sus....
  • george_eu25

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A1.7 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Am rezolvat....se poate inchide.Multumesc....
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR