- vergil bora
- **
- 120 mesaje
- din 09 Mai 2010
- Agila 2001 Z10XE
- Mehedinti
vergil bora
- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2010
- Mesaj Privat
- vergil bora
- **
- 120 mesaje
- din 09 Mai 2010
- Agila 2001 Z10XE
- Mehedinti
vergil bora
- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2010
- Mesaj Privat
mariuson
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2016
- Mesaj Privat
Salutare, sunt nou pe aici si totodata nou posesor al unui Insigina 2011, 2.0 CDTI, 130CP. Am citit toate cele 49 pagini ale forumului pe subiectul SVS. Am patit-o si eu... Am luat masina de cateva saptamani, cu toate servicurile facute la Opel in Bucuresti, masina avand 59.400 km la bord cand am luat-o. La inceput am mers destul de relaxat cu ea, nefiind obisnuit cu masina. Mare mi-a fost mirarea cand i-am dat intr-o depasire vreo 3.000 rpm in a 4-a si m-am trezit ca a intrat in limp mode si apoi a intervenit si mesajul cu SVS.
Am oprit motorul, l-am repornit, si mesajul nu a mai aparut, masina tragand foarte bine. Dar cum tot ce e frumos tine putin, am incercat din nou in a 4-a sa ii dau 3000 rpm sa vad daca reapare problema si bineinteles ca a aparut. Acum mesajul apare de fiecare data cand pornesc motorul, ba sa nu mint, cred ca o data nu a aparut... Furtunul de intercooler a fost schimbat in reprezentanta acum jumatate de an, deci, ma gandesc ca nu este furtunul. Cum toata treaba s-a intamplat de ieri, nici la vreun service nu am reusit sa ajung si nici un OPCOM nu am reusit inca sa imi achizitionez.
Mentionez ca masina trage foarte bine daca nu trec de 3000 rpm, iar in viteza a 2a si a 3a pot sa ii dau si 3500 rpm fara sa intre in limp mode. Ieri am venit de la Brasov pana in Sibiu si nu am prea lasat-o din 2800-2900 rpm, am gandeam sa se mai curete oarecum depunerile daca asta o fi cazul... Oare sa fie senzorul? Ce parere aveti?
Am oprit motorul, l-am repornit, si mesajul nu a mai aparut, masina tragand foarte bine. Dar cum tot ce e frumos tine putin, am incercat din nou in a 4-a sa ii dau 3000 rpm sa vad daca reapare problema si bineinteles ca a aparut. Acum mesajul apare de fiecare data cand pornesc motorul, ba sa nu mint, cred ca o data nu a aparut... Furtunul de intercooler a fost schimbat in reprezentanta acum jumatate de an, deci, ma gandesc ca nu este furtunul. Cum toata treaba s-a intamplat de ieri, nici la vreun service nu am reusit sa ajung si nici un OPCOM nu am reusit inca sa imi achizitionez.
Mentionez ca masina trage foarte bine daca nu trec de 3000 rpm, iar in viteza a 2a si a 3a pot sa ii dau si 3500 rpm fara sa intre in limp mode. Ieri am venit de la Brasov pana in Sibiu si nu am prea lasat-o din 2800-2900 rpm, am gandeam sa se mai curete oarecum depunerile daca asta o fi cazul... Oare sa fie senzorul? Ce parere aveti?
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
mariuson
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2016
- Mesaj Privat
panzerfly
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2013
- Mesaj Privat
mariuson
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2016
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
Nu vreau sa intru in polemica...insa la H...doar cu eroare P0234-5a am schimbat turbina cu una noua...degeaba...la fel imi facea, culmea tot in treapta 4. S-a dovedit a fi electrovalva turbo.
Inaine de turbina am schimbat si senzorul MAP...fara rezultat.
P.S.: spun astea in ideea de a incerca sa faci o proba si cu o elecrovalva de la vre.un coleg...este foarte simplu de montat/demomtat. Este cel mai ieftin
Inaine de turbina am schimbat si senzorul MAP...fara rezultat.
P.S.: spun astea in ideea de a incerca sa faci o proba si cu o elecrovalva de la vre.un coleg...este foarte simplu de montat/demomtat. Este cel mai ieftin
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
mariuson
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2016
- Mesaj Privat
mariuson
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2016
- Mesaj Privat
mariuson
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2016
- Mesaj Privat
- ghimpeleotravitor
- *
- 22 mesaje
- din 22 Sep 2010
- Insignia 2011 A20DTL
- Sibiu
ghimpeleotravitor
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2011 A20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2010
- Mesaj Privat
Salut!
Si eu sunt printre norocosii posesori ai avertizarii SVS!
Apare dupa ce trec de 120 km/h, imi limiteaza viteza 2-3 sec apoi masina merge normal, eroare fiind in continuare afisata. Daca opresc si repornesc motorul, nu mai apare.
Maine am programare la Opel Sibiu sa vad din ce cauza si revin cu deltalii...
Opel Insignia ST, 2011, 2.0 CDTI, tip A20DT, 110CP.
@mariuson crezi ca te pot ajuta cu electrovalva? Si daca da, cum?
Si eu sunt printre norocosii posesori ai avertizarii SVS!
Apare dupa ce trec de 120 km/h, imi limiteaza viteza 2-3 sec apoi masina merge normal, eroare fiind in continuare afisata. Daca opresc si repornesc motorul, nu mai apare.
Maine am programare la Opel Sibiu sa vad din ce cauza si revin cu deltalii...
Opel Insignia ST, 2011, 2.0 CDTI, tip A20DT, 110CP.
@mariuson crezi ca te pot ajuta cu electrovalva? Si daca da, cum?
mariuson
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2016
- Mesaj Privat
Deci. Se pare ca la mine s a rezolvat problema. Am schimbat Electrovalva, mers 50km pe autostrada, turat în a 4a la peste 3500 ture și totul ok. Sper sa și tina asa.
@ghimpeleotravitor. Eu zic sa nu te duci la opel. Eu am fost ieri, am dat 102 lei ca sa îmi facã un rahat de test. De genul mi a zis eroarea înregistratã. Pãrerea mea este sa rogi un coleg din Sibiu care are op-com sa facã o scanare sa vezi ce erori ai și pornești de acolo. În principiu poate fi electrovalva, furtun intercooler sau geometria variabila. Sper sa fie și la tine electrovalva, e cel mai ieftin, cam 220 lei.
@ghimpeleotravitor. Eu zic sa nu te duci la opel. Eu am fost ieri, am dat 102 lei ca sa îmi facã un rahat de test. De genul mi a zis eroarea înregistratã. Pãrerea mea este sa rogi un coleg din Sibiu care are op-com sa facã o scanare sa vezi ce erori ai și pornești de acolo. În principiu poate fi electrovalva, furtun intercooler sau geometria variabila. Sper sa fie și la tine electrovalva, e cel mai ieftin, cam 220 lei.
- ghimpeleotravitor
- *
- 22 mesaje
- din 22 Sep 2010
- Insignia 2011 A20DTL
- Sibiu
ghimpeleotravitor
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2011 A20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2010
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- ghimpeleotravitor
- *
- 22 mesaje
- din 22 Sep 2010
- Insignia 2011 A20DTL
- Sibiu
ghimpeleotravitor
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2011 A20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2010
- Mesaj Privat
Mda... cam mult pt un furtun de cauciuc cu insertie textile, care probabil la producator nu valoreaza mai mult de 100 de lei!
In fine am lasat la Opel vreo 1244 de lei pe furtun, stergatoare, 1L de atigel si manopera + teste(vreo 60 de min)...
Stergatoarele, dupa parerea mea, merita banii (130 lei fata si 58 spate), am tot cumparat universale de la Valeo (90 de lei ambele pe fata), si dupa cateva saptamani incep sa lase urme("ceata" cand revin, ffoarte inconfortabil noaptea daca conduci pe ploaie).
In fine am lasat la Opel vreo 1244 de lei pe furtun, stergatoare, 1L de atigel si manopera + teste(vreo 60 de min)...
Stergatoarele, dupa parerea mea, merita banii (130 lei fata si 58 spate), am tot cumparat universale de la Valeo (90 de lei ambele pe fata), si dupa cateva saptamani incep sa lase urme("ceata" cand revin, ffoarte inconfortabil noaptea daca conduci pe ploaie).
mariuson
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2016
- Mesaj Privat
Paulart
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2016
- Mesaj Privat