- anghelacheioan
- *
- 12 mesaje
- din 06 Nov 2012
- Agila 2001 Z10XE
- Timis
anghelacheioan
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Timis
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2012
- Mesaj Privat
Buna seara!
Zilele trecute veneam spre Timisoara, si chiar la intrarea in oras, la sensul giratoriu spre aeroport, in mers, mi se aprinde in bord "Check engine"-ul. Motorul incepe sa mearga neregulat, iar masina tremura din toate incheieturile. In viteza a 2-a si a 3-a de abia se tura, pedala de acceleratie raspunzand cu intarziere. Ajung in sfarsit acasa, descarc bagajele, ridic capota sa vad ceva, nimik! Intru seara pe net sa ma documentez, cauze multiple, nimic concludent. Dupa cateva zile comand o interfata OP COM 1.45(LIMBA ROMANA). Instalez, pun laptop-ul pe masina sa vad ce are - coduri stocate P0300; P0302- not present. Rateuri aleatorii, rateuri piston 2. Initial am crezut ca de vina e benzina (alimentat de la MOL din Deva). Parca am simtit ceva atunci, dupa alimentare ca motorul nu mai trage ca altadata. Am zis ca este poate de la caldura, afara erau 30-32 grade Celsius, iar clima era pornita. Masina a stat cateva zile nemiscata, fiind in concediu. Incep sa sap pe net, pe forum, = > o vastitate de cauze posibile! Ma apuc dau jos benzina din rezervor cu un tub CristalloExtra (de silicon, de la Dedeman) cu diametru exterior de 9 mm( in TIS 2000 scrie ca nu trebuie sa fie mai mare de 10 mm). Nu se forteaza! Am introdus furtunul pe la busonul de benzina, iar apoi la intrarea in rezervor, pe pipaite, prin strangerea furtunului gros de cauciuc de la intrarea in rezervor am reusit sa introduc tubul in rezervor. Pentru o ghidare mai buna am folosit in varf o bucata teava de cupru lunga de 3-4 cm, cu diametrul de 6mm. De asemenea am uns tubul cu putin ulei de motor pentru o mai buna alunecare in instalatia de combustibil. Dau jos si ultima picatura de benzina (am urcat masina pe un cric, la roata din spate dreapta), ma uit in bidoanele de 5 litri, la lumina, si nu se vedea nici urma de impuritate, apa, rugina, etc., benzina de 95 având chiar o culoare frumoasa, verzuie. Sterg codurile de eroare! Torn 5 litri inapoi in rezervor si ma duc la benzinarie si mai bag 6 litri de benzina de 98, asta daca cifra octanica initiala nu corespundea, prin amestec rezultând o ameliorare a acesteia. Rezultat negativ! Se aprinde iarasi martorul din bord! Dimineata la rece, a doua zi, martorul se stinge, urmand sa se aprinda peste aproximativ 5 km, odata cu incalzirea motorului. Mai caut pe forum si decid sa inspectez bobinele si bujiile. Dau jos platoul de bobine si constat la cea din mijloc(motor Z10XE, deci pistonul 2 - ma inºel?), ca prezenta o fisura minuscula, abia perceptibila, sub mansonul de cauciuc. Mare atentie la indepartarea manºoanelor - operatiunea se face in casa la cald, pentru a nu le deteriora sau crapa! Motorul era cald, deci martorul era aprins. Ma apuc sa infãºor bobina respectiva cu banda de teflon grosime 0,07 mm, iar apoi trag mansonul de cauciuc la loc peste bobina. SURPRIZA! Pornesc din nou motorul si martorul din bord se stinge! Dau o tura cu masina, de nerecunoscut! Am facut cam 7-8 km, masina raspunzand ferm la acceleratii sau deceleratii. La inapoiere acasa martorul se aprinde din nou! Aceleasi simptome. Dau jos platoul de bobine si constat in locasul din chiulasa unde vine bujia de la pistonul 2, in dreptul fisurii de pe bobina mici urme pe aluminiul chiulasei, asemanatoare cu urmele de pe o platina de delcou arsã. Initial nu vazusem aceste urme. Zilele urmatoare voi cauta sa inlocuiesc platoul de bobine pentru a ma convinge ca am avut dreptate, iar scanteia de la bobina s-a "furiºat" pe sub bandajul meu de teflon.
Apropo, poate cineva din Timisoara sa ma ajute cu un platou de bobine pentru teste, eventual in vederea cumpararii? Rog raspuns cat mai urgent.
Revin cu un post dupa remedierea defectiunii, eventual cu poze.
Zilele trecute veneam spre Timisoara, si chiar la intrarea in oras, la sensul giratoriu spre aeroport, in mers, mi se aprinde in bord "Check engine"-ul. Motorul incepe sa mearga neregulat, iar masina tremura din toate incheieturile. In viteza a 2-a si a 3-a de abia se tura, pedala de acceleratie raspunzand cu intarziere. Ajung in sfarsit acasa, descarc bagajele, ridic capota sa vad ceva, nimik! Intru seara pe net sa ma documentez, cauze multiple, nimic concludent. Dupa cateva zile comand o interfata OP COM 1.45(LIMBA ROMANA). Instalez, pun laptop-ul pe masina sa vad ce are - coduri stocate P0300; P0302- not present. Rateuri aleatorii, rateuri piston 2. Initial am crezut ca de vina e benzina (alimentat de la MOL din Deva). Parca am simtit ceva atunci, dupa alimentare ca motorul nu mai trage ca altadata. Am zis ca este poate de la caldura, afara erau 30-32 grade Celsius, iar clima era pornita. Masina a stat cateva zile nemiscata, fiind in concediu. Incep sa sap pe net, pe forum, = > o vastitate de cauze posibile! Ma apuc dau jos benzina din rezervor cu un tub CristalloExtra (de silicon, de la Dedeman) cu diametru exterior de 9 mm( in TIS 2000 scrie ca nu trebuie sa fie mai mare de 10 mm). Nu se forteaza! Am introdus furtunul pe la busonul de benzina, iar apoi la intrarea in rezervor, pe pipaite, prin strangerea furtunului gros de cauciuc de la intrarea in rezervor am reusit sa introduc tubul in rezervor. Pentru o ghidare mai buna am folosit in varf o bucata teava de cupru lunga de 3-4 cm, cu diametrul de 6mm. De asemenea am uns tubul cu putin ulei de motor pentru o mai buna alunecare in instalatia de combustibil. Dau jos si ultima picatura de benzina (am urcat masina pe un cric, la roata din spate dreapta), ma uit in bidoanele de 5 litri, la lumina, si nu se vedea nici urma de impuritate, apa, rugina, etc., benzina de 95 având chiar o culoare frumoasa, verzuie. Sterg codurile de eroare! Torn 5 litri inapoi in rezervor si ma duc la benzinarie si mai bag 6 litri de benzina de 98, asta daca cifra octanica initiala nu corespundea, prin amestec rezultând o ameliorare a acesteia. Rezultat negativ! Se aprinde iarasi martorul din bord! Dimineata la rece, a doua zi, martorul se stinge, urmand sa se aprinda peste aproximativ 5 km, odata cu incalzirea motorului. Mai caut pe forum si decid sa inspectez bobinele si bujiile. Dau jos platoul de bobine si constat la cea din mijloc(motor Z10XE, deci pistonul 2 - ma inºel?), ca prezenta o fisura minuscula, abia perceptibila, sub mansonul de cauciuc. Mare atentie la indepartarea manºoanelor - operatiunea se face in casa la cald, pentru a nu le deteriora sau crapa! Motorul era cald, deci martorul era aprins. Ma apuc sa infãºor bobina respectiva cu banda de teflon grosime 0,07 mm, iar apoi trag mansonul de cauciuc la loc peste bobina. SURPRIZA! Pornesc din nou motorul si martorul din bord se stinge! Dau o tura cu masina, de nerecunoscut! Am facut cam 7-8 km, masina raspunzand ferm la acceleratii sau deceleratii. La inapoiere acasa martorul se aprinde din nou! Aceleasi simptome. Dau jos platoul de bobine si constat in locasul din chiulasa unde vine bujia de la pistonul 2, in dreptul fisurii de pe bobina mici urme pe aluminiul chiulasei, asemanatoare cu urmele de pe o platina de delcou arsã. Initial nu vazusem aceste urme. Zilele urmatoare voi cauta sa inlocuiesc platoul de bobine pentru a ma convinge ca am avut dreptate, iar scanteia de la bobina s-a "furiºat" pe sub bandajul meu de teflon.
Apropo, poate cineva din Timisoara sa ma ajute cu un platou de bobine pentru teste, eventual in vederea cumpararii? Rog raspuns cat mai urgent.
Revin cu un post dupa remedierea defectiunii, eventual cu poze.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,463 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,463
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- anghelacheioan
- *
- 12 mesaje
- din 06 Nov 2012
- Agila 2001 Z10XE
- Timis
anghelacheioan
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Timis
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2012
- Mesaj Privat
- anghelacheioan
- *
- 12 mesaje
- din 06 Nov 2012
- Agila 2001 Z10XE
- Timis
anghelacheioan
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Timis
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2012
- Mesaj Privat
Revin cu post-ul promis si pozele de rigoare.
Pentru scoaterea benzinei din rezervor:
Pentru scoaterea bobinei:
In imaginile de mai jos se poate vedea bobina defecta si solutionarea temporara(a tinut doar 10 minute, pana s-a incalzit din nou bobina)
Ultimele doua imagini le-am facut acasa seara, lãsând siliconul sã se usuce pânã a doua zi. NU A ÞINUT DECÂT 10 MINUTE! Poate daca aº fi folosit o pastã epoxidicã ar fi þinut mai mult.
A doua zi am inlocuit setul de bobine si am ºters codurile de eroare. Maºina merge excelent!
Pentru scoaterea benzinei din rezervor:
Pentru scoaterea bobinei:
In imaginile de mai jos se poate vedea bobina defecta si solutionarea temporara(a tinut doar 10 minute, pana s-a incalzit din nou bobina)
Ultimele doua imagini le-am facut acasa seara, lãsând siliconul sã se usuce pânã a doua zi. NU A ÞINUT DECÂT 10 MINUTE! Poate daca aº fi folosit o pastã epoxidicã ar fi þinut mai mult.
A doua zi am inlocuit setul de bobine si am ºters codurile de eroare. Maºina merge excelent!
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- eduard_pop
- *
- 20 mesaje
- din 28 Aug 2015
- Corsa 2003 Z10XE
- Mures
eduard_pop
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2003 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2015
- Mesaj Privat
Buna ziua.
Imi puteti sa scrieti un mecanic priceput in Tg. Mures sa verifice un pic masina mea? Corsa C z10xe cu acelasi simptome ca la colegu @cdsoul. recent am schimbat distributia, bujiile, bobina, curatat EGR-ADMISIE, baia de ulei, si tot imi apare misfire pe Cilindru 1... deja incep sa ma innebunesc. merge 2-3 zile ca o masina normala fara probleme, si dupa la relanti daca las mai mult de 20-30 s imi apare iarasi misfire...nu stiu deja ce sa fac masina are 83.000km citit din ECU in bord scrie 75.000 mentionez ca masina a stat mai mult de un an la un neamt, dupa ce am cumparat am schimbat ulei care am lasat 2000km, cand am schimbat si distributia am schimbat si atnci ulei. deci nu mai stiu ce sa fac, pe tester (OP COM) nu apar alte ERRORI.
Multumesc frumos
Imi puteti sa scrieti un mecanic priceput in Tg. Mures sa verifice un pic masina mea? Corsa C z10xe cu acelasi simptome ca la colegu @cdsoul. recent am schimbat distributia, bujiile, bobina, curatat EGR-ADMISIE, baia de ulei, si tot imi apare misfire pe Cilindru 1... deja incep sa ma innebunesc. merge 2-3 zile ca o masina normala fara probleme, si dupa la relanti daca las mai mult de 20-30 s imi apare iarasi misfire...nu stiu deja ce sa fac masina are 83.000km citit din ECU in bord scrie 75.000 mentionez ca masina a stat mai mult de un an la un neamt, dupa ce am cumparat am schimbat ulei care am lasat 2000km, cand am schimbat si distributia am schimbat si atnci ulei. deci nu mai stiu ce sa fac, pe tester (OP COM) nu apar alte ERRORI.
Multumesc frumos
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- eduard_pop
- *
- 20 mesaje
- din 28 Aug 2015
- Corsa 2003 Z10XE
- Mures
eduard_pop
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2003 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2015
- Mesaj Privat
As face, dar deja in mecanici de p..a nu mai am incredere...toata lumea o zis numa prostii si cica mecanic renumiti din oras...am schimbat bobina practic pentru nimic cu 300Lei. (bine ca macar am unu de rezerva) distributia nici nu prea suna, da o zis sa schimbam poate e dus, da nu o dus capu pana acolo sa faca un test de compresie daca tot era desfacut motorul...
Nu cunuoasteti pe cineva prin Mures?, care lucreaza decent, si nu aia are in cap sa te jupueasca pnetru bani, si sa faca munca de cacat...
Nu cunuoasteti pe cineva prin Mures?, care lucreaza decent, si nu aia are in cap sa te jupueasca pnetru bani, si sa faca munca de cacat...
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,463 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,463
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
eduard_pop, in Mures chiar nu stiu. Ar trebui de masurat compresia, eventual bagat presiune si lasat sa vezi in cat timp scade, un endoscop pe usb sa vezi ce este in cilindru si cum arata supapele, de vazut culbutorii. La culbutori trebuie de vazut rola sa nu fie trola...sare, se blocheaza etc.
Uite un culbutor sarit ce a facut pe axul came.
Un compresmetru sau aparat de masurat compresia la benzinare este 90 lei, de uzul ocazional ca cele mai profi ajung la 2-300lei. Deci mai bine iti cumperi tu decat sa dai 50lei la service.
Uite un culbutor sarit ce a facut pe axul came.
Un compresmetru sau aparat de masurat compresia la benzinare este 90 lei, de uzul ocazional ca cele mai profi ajung la 2-300lei. Deci mai bine iti cumperi tu decat sa dai 50lei la service.
- eduard_pop
- *
- 20 mesaje
- din 28 Aug 2015
- Corsa 2003 Z10XE
- Mures
eduard_pop
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2003 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2015
- Mesaj Privat
@dancuciureanu Mersi frumos pentru informati, o sa incep atunci asa cum ai scris si vedem pe sapt. viitoare.
P.S: cand o fost schimbat acum distributia, am stat lanaga mecanic si am vazut ax came, dar nu avea nici macar o zgarietura, si o fost si invartit.Depuneri avea, care nu prea mi-o placut da mecanicu o zis ca dupa 2-3 schimb de ulei ala dispare...apai nu stiu daca e ok sau nu sa ai depuneri? am mai avut un Signum de 3.2 da axele erau curate lacrima.
P.S: cand o fost schimbat acum distributia, am stat lanaga mecanic si am vazut ax came, dar nu avea nici macar o zgarietura, si o fost si invartit.Depuneri avea, care nu prea mi-o placut da mecanicu o zis ca dupa 2-3 schimb de ulei ala dispare...apai nu stiu daca e ok sau nu sa ai depuneri? am mai avut un Signum de 3.2 da axele erau curate lacrima.
- eduard_pop
- *
- 20 mesaje
- din 28 Aug 2015
- Corsa 2003 Z10XE
- Mures
eduard_pop
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2003 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2015
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
Sa o luam metodic, missfire la cilindrul 1 poate sa apara de la:
- compresie
- aprindere
- alimentare benzina
Compresia este ok, insa deoarece spuneti ca missfire apare la ralanti,
as lua in primul rand in calcul alimentarea cu benzina:
- verificare presiune in rampa;
- verificat functionarea injectorului, eventual puteti proceda ca aici:
http://www.youtube.com/watch?v=2JroQdgsM5I
(jeturile sa fie asemanatoare si sa apara succesiv,
de citit si defectul + rezolvarea autorului videoclipului)
- compresie
- aprindere
- alimentare benzina
Compresia este ok, insa deoarece spuneti ca missfire apare la ralanti,
as lua in primul rand in calcul alimentarea cu benzina:
- verificare presiune in rampa;
- verificat functionarea injectorului, eventual puteti proceda ca aici:
http://www.youtube.com/watch?v=2JroQdgsM5I
(jeturile sa fie asemanatoare si sa apara succesiv,
de citit si defectul + rezolvarea autorului videoclipului)
- eduard_pop
- *
- 20 mesaje
- din 28 Aug 2015
- Corsa 2003 Z10XE
- Mures
eduard_pop
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2003 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2015
- Mesaj Privat
Deci revin cu noutate.
Pana la urma azi cu un fost lucrator de la Opel Tg.Mures am facut diag si testat cu tech la EGR, mentionez ca de 4 zile nu am mai avut probleme cu missfire.
Cand o dat test la EGR, si o deschis, inchis cat timp eu am pornit motorul, cu eroarele sterse, dupa 2-3 inchideri, deschideri la supapa, o aparut acelasi eroare Missfire cylinder 1 o zis ca la turatie se deschide, dar la relanti nu inchide destul.
Acuma va intreb, e posibil sa produca EGR Missfire?
Pana la urma azi cu un fost lucrator de la Opel Tg.Mures am facut diag si testat cu tech la EGR, mentionez ca de 4 zile nu am mai avut probleme cu missfire.
Cand o dat test la EGR, si o deschis, inchis cat timp eu am pornit motorul, cu eroarele sterse, dupa 2-3 inchideri, deschideri la supapa, o aparut acelasi eroare Missfire cylinder 1 o zis ca la turatie se deschide, dar la relanti nu inchide destul.
Acuma va intreb, e posibil sa produca EGR Missfire?
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- eduard_pop
- *
- 20 mesaje
- din 28 Aug 2015
- Corsa 2003 Z10XE
- Mures
eduard_pop
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2003 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2015
- Mesaj Privat
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
Intradevar, proasta functionare a EGR-ului poate da missfire, insa pt.
un motor la care functioneaza echilibrat fiecare cilindru in parte , ar
trebui sa apara (cel putin teoretic) p0300 (random or multiple misfire).
Este adevarat ca la testul de compresie cilindrul 1 al al motorului
dvs. a avut 13.5 bari spre deosebire de 14 bari cat aveau ceilalti,
o diferenta totusi mica.
Posibil cu un EGR perfect functional sa scapati de p0301 insa
motorul sa functioneze foarte aproape de limita de reaparitie
acelui cod.
Personal raman la ideea de a cauta totusi ce este in neregula cu
functionarea defectuasa a cilindrului 1.
un motor la care functioneaza echilibrat fiecare cilindru in parte , ar
trebui sa apara (cel putin teoretic) p0300 (random or multiple misfire).
Este adevarat ca la testul de compresie cilindrul 1 al al motorului
dvs. a avut 13.5 bari spre deosebire de 14 bari cat aveau ceilalti,
o diferenta totusi mica.
Posibil cu un EGR perfect functional sa scapati de p0301 insa
motorul sa functioneze foarte aproape de limita de reaparitie
acelui cod.
Personal raman la ideea de a cauta totusi ce este in neregula cu
functionarea defectuasa a cilindrului 1.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,463 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,463
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- eduard_pop
- *
- 20 mesaje
- din 28 Aug 2015
- Corsa 2003 Z10XE
- Mures
eduard_pop
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2003 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2015
- Mesaj Privat
PL500 a scris:Intradevar, proasta functionare a EGR-ului poate da missfire, insa pt.
un motor la care functioneaza echilibrat fiecare cilindru in parte , ar
trebui sa apara (cel putin teoretic) p0300 (random or multiple misfire).
Este adevarat ca la testul de compresie cilindrul 1 al al motorului
dvs. a avut 13.5 bari spre deosebire de 14 bari cat aveau ceilalti,
o diferenta totusi mica.
Posibil cu un EGR perfect functional sa scapati de p0301 insa
motorul sa functioneze foarte aproape de limita de reaparitie
acelui cod.
Personal raman la ideea de a cauta totusi ce este in neregula cu
functionarea defectuasa a cilindrului 1.
un motor la care functioneaza echilibrat fiecare cilindru in parte , ar
trebui sa apara (cel putin teoretic) p0300 (random or multiple misfire).
Este adevarat ca la testul de compresie cilindrul 1 al al motorului
dvs. a avut 13.5 bari spre deosebire de 14 bari cat aveau ceilalti,
o diferenta totusi mica.
Posibil cu un EGR perfect functional sa scapati de p0301 insa
motorul sa functioneze foarte aproape de limita de reaparitie
acelui cod.
Personal raman la ideea de a cauta totusi ce este in neregula cu
functionarea defectuasa a cilindrului 1.
Deci intradevar am uitat sa mentionez ca langa p0301, de fiecare data am avut si p0300.
Acuma ramane sa demontez si sa vad cum o curatat domnu mecanic la service.