mi_ronic a scris:@scorpio18 ai zis ca: pompa de ulei e antrenata de vibrochen, cu cat se invarte mai repede cu atat se misca si pompa mai repede si face presiune mai mare. Intinzatorul fiind la maxim scapa presiune (ulei) la relanti, la viteze mai mari surplusul de presiune ajusteaza problema (insa lantul tot larg e).
pai asta e ciudat: mie incepe sa mi se aprinda becul la ulei dupa ce se incalzeste motorul si doar in mers. la relanti nu, doar cand e accelerat motorul. nu te contrazic ca nu e distributia, dar ar putea fi si altceva? evit sa merg cu masina decat pt. cazuri de forta majora. am ocazia sa stric motorul daca are momente cand nu are presiune constanta, nu? repet, martorul nu sta aprins, doar palpaie foarte scurt, din cand in cand...
tu esti primul care il aud ca ii palpaie becul cu motorul turat.
si da fara presiune, uleiul nu mai ajunge din baie pe unde ar trebui sa unga si poti face buba.
incearca totusi sa vezi daca mufa de la senzorul de ulei e pusa bine... caci nu-mi explic treaba asta.
cat despre treaba cu incalzitu, uleiul cand e rece e mai vascos.. si probabil nu trece la fel de usor prin zonele unde pierzi presiunea... asta e doar o parere.