- bpinsignia
- **
- 69 mesaje
- din 22 Apr 2013
- Insignia 2010
- Vaslui
bpinsignia
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Vaslui
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2013
- Mesaj Privat
Azi am fost in service ca nu mi se mai deschidea nici mie porbagajul.
Mi-au curatat piesa respectiva si acum merge din nou.. problema e ca au trebuit sa desfaca aparoape tot portbagajul pentru o amarata de piesa..
Toata interventia a durat vreo doua ore si a costat 100ron (manopera).
Cam asa arata celebra piesa:
Am sa va scriu si ce scria pe eticheta ei:
Type: Touchpad
GM: 13295821
RAFI: 900 300 084/0000
Date/shift: 24/08/09/3
Daca o sa cautati pe google codul GM o sa vedeti mai multe poze si preturi.
Eu am intrebat la revizieopel cat costa aceasta piesa si mi-au zis 400ron si vine cam in 3/4 zile..
Mi-au curatat piesa respectiva si acum merge din nou.. problema e ca au trebuit sa desfaca aparoape tot portbagajul pentru o amarata de piesa..
Toata interventia a durat vreo doua ore si a costat 100ron (manopera).
Cam asa arata celebra piesa:
Am sa va scriu si ce scria pe eticheta ei:
Type: Touchpad
GM: 13295821
RAFI: 900 300 084/0000
Date/shift: 24/08/09/3
Daca o sa cautati pe google codul GM o sa vedeti mai multe poze si preturi.
Eu am intrebat la revizieopel cat costa aceasta piesa si mi-au zis 400ron si vine cam in 3/4 zile..
- deleted-79463
- **
- 326 mesaje
- din 31 Oct 2012
deleted-79463
- Mesaje scrise: 326
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2012
- Mesaj Privat
- bpinsignia
- **
- 69 mesaje
- din 22 Apr 2013
- Insignia 2010
- Vaslui
bpinsignia
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Vaslui
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2013
- Mesaj Privat
A curatat-o cu un spray pe partea din spate, a sters-o bine si cam atat..
Ideal ar fi sa o "imbracam" cum a facut nenea de mai jos:
http://s1310.photobucket.co...e8057ca3.jpg.html
Partea din spate cama sa arata:
Ideal ar fi sa o "imbracam" cum a facut nenea de mai jos:
http://s1310.photobucket.co...e8057ca3.jpg.html
Partea din spate cama sa arata:
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
eu nu am gasit sa comand piesa respectiva decat cu tot cu grila cu semnul opel. ca sa ajungi la el dureaza cateva minute, se scoate masca de pe interiorul portbagajului si se desfac suruburile care tin grila cromata. piesa are locasul ei chiar in sigla opel. pushbutonul e complet sigilat, nu intra apa in el, eu l-am schimbat cu altul folosit la electronicele domestice. e cumva defect de fabricatie, inauntru suprafetele de contact sunt aurite dar au oxidat traseele pana la acele contacte.
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
Astazi am reusit sa repar microcontactul de la haion,operatiunea a durat aprox.15min.
Nu este mare filosofie,trebuie sa fi putin atent si sa ai la indemana sculele potrivite.
Cam asa arata microcontactul desfacut:
Uploaded with ImageShack.us
Daca cineva are nevoie de ajutor in repararea lui sa "strige" si rezolvam problema.
Nu este mare filosofie,trebuie sa fi putin atent si sa ai la indemana sculele potrivite.
Cam asa arata microcontactul desfacut:
Uploaded with ImageShack.us
Daca cineva are nevoie de ajutor in repararea lui sa "strige" si rezolvam problema.
- costi_bmv
- **
- 118 mesaje
- din 08 Feb 2013
- Insignia 2010
- Bucuresti
costi_bmv
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2013
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
Dupa ce il demontezi de pe masina(uite aici:http://www.insignia-enthusiast.org/forums/index.php?showtopic=7310),va trebui sa-l demontezi complet,exact ca in poza pusa de mine mai sus.
Ai grija deoarece pe spatele contactului exista un cauciuc care trebuie indepartat,nu se poate recupera,apoi se scoate microcontactul din suportul de plastic si se desface bucata cu bucata.
Dupa cum se observa sunt doua placute care au pe spate doua dungi galbene care trebuiesc curatate foarte bine cu spray de contacte si cu o carpa curata se sterge foarte bine(la remontare tineti cont de dunga galbena care trebuie sa se suprapuna peste cel doua puncte galbene).
Mai trebuiesc curatate cele doua "puncte galbene",eu am gasit unul oxidat,l-am curatat foarte bine,pana cand a ajuns aceeasi culoare ca si celalalt.
Se remonteaza ,se verifica cu un aparat de masura daca la apasare functioneaza corect.
Se reface izolatia din spatele contactului cu un mastic sau chiar poxilina.
Se remonteaza microcontactul in locasul lui,apoi se fixeaza intreg sistemul pe masina.
Se fac verificari de functionare,apoi se pot remonta aparatorile.
Sper sa va fie de ajutor.
P.S. Trebuie avut grija ,la demontare,la piciorusele de plastic(opritori),pentru a nu-i sparge,sunt foarte subtiri.
Ai grija deoarece pe spatele contactului exista un cauciuc care trebuie indepartat,nu se poate recupera,apoi se scoate microcontactul din suportul de plastic si se desface bucata cu bucata.
Dupa cum se observa sunt doua placute care au pe spate doua dungi galbene care trebuiesc curatate foarte bine cu spray de contacte si cu o carpa curata se sterge foarte bine(la remontare tineti cont de dunga galbena care trebuie sa se suprapuna peste cel doua puncte galbene).
Mai trebuiesc curatate cele doua "puncte galbene",eu am gasit unul oxidat,l-am curatat foarte bine,pana cand a ajuns aceeasi culoare ca si celalalt.
Se remonteaza ,se verifica cu un aparat de masura daca la apasare functioneaza corect.
Se reface izolatia din spatele contactului cu un mastic sau chiar poxilina.
Se remonteaza microcontactul in locasul lui,apoi se fixeaza intreg sistemul pe masina.
Se fac verificari de functionare,apoi se pot remonta aparatorile.
Sper sa va fie de ajutor.
P.S. Trebuie avut grija ,la demontare,la piciorusele de plastic(opritori),pentru a nu-i sparge,sunt foarte subtiri.
- paul_fly
- **
- 233 mesaje
- din 15 Sep 2012
- Insignia 2009 A20DTH
- Alba
paul_fly
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2012
- Mesaj Privat
Si eu am reusit sa repar acel contact
Operatiunea a durat aproximativ 2 ore din cauza ca eram in necunostinta de cauza si nu vazusem poza postata de Gyzmo de aceea am facut si eu un set de poze.
aceeasi problema a fost si la mine unul dintre pini unde face contact acea lamela a fost oxidat
Gyzmo ce e curios la mine era doar o singura lamela
Operatiunea a durat aproximativ 2 ore din cauza ca eram in necunostinta de cauza si nu vazusem poza postata de Gyzmo de aceea am facut si eu un set de poze.
aceeasi problema a fost si la mine unul dintre pini unde face contact acea lamela a fost oxidat
Gyzmo ce e curios la mine era doar o singura lamela
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- paul_fly
- **
- 233 mesaje
- din 15 Sep 2012
- Insignia 2009 A20DTH
- Alba
paul_fly
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2012
- Mesaj Privat
nu erau urme care sa confirme ca a fost desfacut anterior
era pur si simplu capsat in acel gel original, mi-au trebuit 10 minute sa-mi dau seama de unde sa-l desfac
ce-i drept la acea lamela nu am insistat prea mult doar am sters-o putin parea destul de groasa, s-ar putea sa fie doua bucati si sa nu se fi desprins.
oricum mi s-a parut o operatiune banala pentru care chiar nu merita sa mergi intr-un service.
era pur si simplu capsat in acel gel original, mi-au trebuit 10 minute sa-mi dau seama de unde sa-l desfac
ce-i drept la acea lamela nu am insistat prea mult doar am sters-o putin parea destul de groasa, s-ar putea sa fie doua bucati si sa nu se fi desprins.
oricum mi s-a parut o operatiune banala pentru care chiar nu merita sa mergi intr-un service.
- Kissdragos
- **
- 285 mesaje
- din 30 Aug 2012
- Insignia 2010 A20DTC
- Giurgiu
Kissdragos
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Insignia 2010 A20DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2012
- Mesaj Privat
Stiti ca aveam si eu aceeasi problema... Am stat asa cu el o perioada( din lipsa timpului nu am mers la service) si in week-end mi s-a pus pata pe el si l-am desfacut cu surubelnita rabatand bancheta din spate.Dupa ce am deschis portbagajul,am dat capitonajul jos apoi am pus ulei foarte fin la buton acolo si am miscat firele care face legatura.Acum,sincer,merge mai usor ca atunci cand am cumparat masina.
- bpinsignia
- **
- 69 mesaje
- din 22 Apr 2013
- Insignia 2010
- Vaslui
bpinsignia
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Vaslui
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2013
- Mesaj Privat
- Protektor
- **
- 497 mesaje
- din 27 Feb 2011
- Insignia 2011
- Harghita
Protektor
- Mesaje scrise: 497
- Locatie: Harghita
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2011
- Mesaj Privat
- bpinsignia
- **
- 69 mesaje
- din 22 Apr 2013
- Insignia 2010
- Vaslui
bpinsignia
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Vaslui
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2013
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- paul_fly
- **
- 233 mesaje
- din 15 Sep 2012
- Insignia 2009 A20DTH
- Alba
paul_fly
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2012
- Mesaj Privat
Ily_GL
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2013
- Mesaj Privat
Dupa ce am inlocuit butonul, eu am pus o banda adeziva cu etansare din cauciuc ( de exterior ) pe toata buza, iar butonul l-am "imbalsamat" in silicon ( banda de etansare se gaseste de cumparat cam pe la toate magazinele de bricolaj ), varianta cu silicon nu o consider atat de buna, in primul rand ca acesta nu va avea aderenta buna, acesta va fi expusa direct intemperiilor si se va dezlipi treptat de suprafete, raman la parerea mea ( asa cum am aplicat ) ca o banda flexibila de etansare fiind cea mai buna varianta.
- bpinsignia
- **
- 69 mesaje
- din 22 Apr 2013
- Insignia 2010
- Vaslui
bpinsignia
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Vaslui
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2013
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- bpinsignia
- **
- 69 mesaje
- din 22 Apr 2013
- Insignia 2010
- Vaslui
bpinsignia
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Vaslui
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2013
- Mesaj Privat