Franco86
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Arad
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2013
- Mesaj Privat
Salutare,acuma fac scoala de sofer,si ma gandesc ca ce fel de masina sa-mi iau
nu sunt bogatan,sunt un simplu muncitor asa ca nu vreau,nu permit masina cu fite.
bugetul am cam 3000-4000 de euro
in niciun caz nu vreau logan
important ar fi sa nu costa prea mult taxele pentru ea si nici intretinerea ei.
de asta am gandit la urmatoarele
golf 4 de 1,6 sau de 1,4
opel agila de 1,2
opel astra 1,6
golful mi-ar place,cum se zice VW e mai de masina ca opelul
e mai populara ca celelalte doua
dar e mai scump intretinerea,piesele etc.
opel astra e acelasi categorie cu golful daca stiu bine,dar intretinerea costa mai putin ca la golf
iar de opel agila ce sa zic?arata ca un frigider,nu e o masina cu design frumos,dar cum am citit aici-acolo,consuma putin,intretinerea nu e scumpa ca si comparatie cu VW.
cea ce-mi place e masina mica dar totusi pe interior e destul de spatioasa,in comparatie cu alte masini de 1,2 cum ar fi opel corsa,VW polo,sau ford fiesta
ar mai fi avantaj la opeluri ca de exemplu la 3-4000 de euro pot sa iau un golf de 10-12 ani
in schimb la opeluri la pretul asta pot sa iau una mai tanara pe la 7-8 ani
care varianta ar fi mai buna?
astept pareri sugestii
nu sunt bogatan,sunt un simplu muncitor asa ca nu vreau,nu permit masina cu fite.
bugetul am cam 3000-4000 de euro
in niciun caz nu vreau logan
important ar fi sa nu costa prea mult taxele pentru ea si nici intretinerea ei.
de asta am gandit la urmatoarele
golf 4 de 1,6 sau de 1,4
opel agila de 1,2
opel astra 1,6
golful mi-ar place,cum se zice VW e mai de masina ca opelul
e mai populara ca celelalte doua
dar e mai scump intretinerea,piesele etc.
opel astra e acelasi categorie cu golful daca stiu bine,dar intretinerea costa mai putin ca la golf
iar de opel agila ce sa zic?arata ca un frigider,nu e o masina cu design frumos,dar cum am citit aici-acolo,consuma putin,intretinerea nu e scumpa ca si comparatie cu VW.
cea ce-mi place e masina mica dar totusi pe interior e destul de spatioasa,in comparatie cu alte masini de 1,2 cum ar fi opel corsa,VW polo,sau ford fiesta
ar mai fi avantaj la opeluri ca de exemplu la 3-4000 de euro pot sa iau un golf de 10-12 ani
in schimb la opeluri la pretul asta pot sa iau una mai tanara pe la 7-8 ani
care varianta ar fi mai buna?
astept pareri sugestii
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- me_stelian
- *
- 34 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Bucuresti
me_stelian
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
Va salut!
De ceva vreme incerc sa ma hotarasc asupra unui vehicul... Dupa ceva cautari m-am hotarat (din considerente de spatiu interior/mobilitate citadina) asupra unui Opel Agila. Iata ce am gasit:
http://www.autovit.ro/opel-agila-C28565586.html
Pretul nu e prea mic, pentru 91 000 km?
Va multumesc!
Sa auzim de bine,
Marius
De ceva vreme incerc sa ma hotarasc asupra unui vehicul... Dupa ceva cautari m-am hotarat (din considerente de spatiu interior/mobilitate citadina) asupra unui Opel Agila. Iata ce am gasit:
http://www.autovit.ro/opel-agila-C28565586.html
Pretul nu e prea mic, pentru 91 000 km?
Va multumesc!
Sa auzim de bine,
Marius
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Au scazut mult preturile. Important este daca cei 91 mii se regasesc in cartea service pe bune. Asta inseamna ca anul trecut 2012 sau 2011 sau 2010 pe carte sa se regaseasca acesti km. Calculul este simplu, 9000 km pe an, masina trebuie sa arate impecabil, asperitatile de pe volan, schimbator, pedalier, bord si in general in toata masina pe obiectele de plastic si cauciuc sa fie proeminente. Daca sunt ca si cum avea Savalas chelia...In alta ordine de idei trebuie vazuta de catre un mecanic totusi pentru ca distributia si eu stiu o sonda, doua poate depasi suma de 2000 lei. Dar masina vad ca este in Mures si asta implica un cost suplimentar pentru achizitie care poate sa nu fie dusa pana la capat. Nu are jante, proiectoare, pneurile sunt diferite daca nu ma insel fata cu spate. Trebuie examinat si motorul, cu ce ulei a mers, daca sunt depuneri. Daca nu verificati aspectele acestea ajungeti sa cheltuiti o avere pe ce v-am spus mai devreme. Masina arata in schimb bine, nu are poze cu interiorul.
http://suchen.mobile.de/aut...00000&lang=de
http://suchen.mobile.de/aut...00000&lang=de
- me_stelian
- *
- 34 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Bucuresti
me_stelian
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
@ 2kappa...
Multumesc de lamuriri!
....
Asta mi se pare dubios...Preturile sunt mici afara...dar aici, la banii astia?
Masina e neinmatriculata, deci pot presupune ca a fost adusa special pentru revanzare... Cu tot cu cheltuielile de transport + profitul vanzatorului... pretul de achizitie din Germania ar trebui sa fie mult mai mic...poate sub 1000?
Ar putea fi ceva peshtios la mijloc, sau nu?
Sa auzim de bine,
Marius
Multumesc de lamuriri!
....
Asta mi se pare dubios...Preturile sunt mici afara...dar aici, la banii astia?
Masina e neinmatriculata, deci pot presupune ca a fost adusa special pentru revanzare... Cu tot cu cheltuielile de transport + profitul vanzatorului... pretul de achizitie din Germania ar trebui sa fie mult mai mic...poate sub 1000?
Ar putea fi ceva peshtios la mijloc, sau nu?
Sa auzim de bine,
Marius
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Ludus e aproape de Blaj unde il gasiti pe colegul Cocosai si cred ca va poate ajuta cu un sfat profesionist daca il rugati frumos. Vorbiti cu vanzatorul sa faca un drum si daca este de acord purcedeti.
Adica mai pe scurt, mai bine va intelegeti de la distanta cu colegul (imi cer scuze ca vorbesc in numele dansului) care chiar se pricepe decat sa faceti un drum ca sa nu stiti unde sa cautati nodul la papura. Daca totul este ok abia atunci demarati lucrarea. Eu asa procedez.
Daca aveam drum va ajutam cu cea mai mare placere. Tocmai de Paste ajung in regiune.
Adica mai pe scurt, mai bine va intelegeti de la distanta cu colegul (imi cer scuze ca vorbesc in numele dansului) care chiar se pricepe decat sa faceti un drum ca sa nu stiti unde sa cautati nodul la papura. Daca totul este ok abia atunci demarati lucrarea. Eu asa procedez.
Daca aveam drum va ajutam cu cea mai mare placere. Tocmai de Paste ajung in regiune.
- me_stelian
- *
- 34 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Bucuresti
me_stelian
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
csongi
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Mures
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2007
- Mesaj Privat
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
Atentie, nici cartea service nu mai reprezinta o garantie !
Tot examinarea micilor detalii ( specificate mai sus de @2kappa )
va vor duce pe calea adevarului.
Pana la urma si daca luati in considerare ca trebuie schimbata distributia,
pretul ramane atractiv.
Examinati aspectul interior al tevii de esapament, trebuie sa aiba luciu metalic,
fara funingine sau ulei ars - este oglinda starii de sanatate a motorului.
De asemenea urmariti sa nu aiba coduri de eroare stocate.
Tot important: sa nu fi fost accidentata grav si reparata, ca i-a schimbat o aripa
si un far, nu e mare problema.
Tot examinarea micilor detalii ( specificate mai sus de @2kappa )
va vor duce pe calea adevarului.
Pana la urma si daca luati in considerare ca trebuie schimbata distributia,
pretul ramane atractiv.
Examinati aspectul interior al tevii de esapament, trebuie sa aiba luciu metalic,
fara funingine sau ulei ars - este oglinda starii de sanatate a motorului.
De asemenea urmariti sa nu aiba coduri de eroare stocate.
Tot important: sa nu fi fost accidentata grav si reparata, ca i-a schimbat o aripa
si un far, nu e mare problema.
- iulianbarbu
- *
- 33 mesaje
- din 16 Feb 2013
- Agila 2005 Z13DT
- Arges
iulianbarbu
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2013
- Mesaj Privat
- Ridicati masina pe un elevator si observati cu atentie sa nu existe suduri, rugina suspecta, indoituri etc.
- verificati si ascultati ambreiajul, urmariti ca maneta schimbatorului de viteze sa nu aibe joc foarte mare... doua componente care va vorbesc despre nr. de km.
- urmariti sa ajungeti intr-o dimineata inaintea vanzatorului si sa porneasca motorul in prezenta dvs. Daca porneste bine, fara sa se intrerupa, fara sa se auda vreo bataie...continuati investigatia... daca moare la prima cheie... renuntati din start. Deasemenea verificati nivelul uleiului la rece (si cum spune PL500 teava).
- verificati si ascultati ambreiajul, urmariti ca maneta schimbatorului de viteze sa nu aibe joc foarte mare... doua componente care va vorbesc despre nr. de km.
- urmariti sa ajungeti intr-o dimineata inaintea vanzatorului si sa porneasca motorul in prezenta dvs. Daca porneste bine, fara sa se intrerupa, fara sa se auda vreo bataie...continuati investigatia... daca moare la prima cheie... renuntati din start. Deasemenea verificati nivelul uleiului la rece (si cum spune PL500 teava).
- rodicamaries
- *
- 1 mesaje
- din 11 Feb 2014
- Maramures
rodicamaries
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Maramures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2014
- Mesaj Privat
Suntem posesorii unui Passat 1.6 td din 1992 break, care pana acum ne-a fost de folos, mai ales sotului care lucreaza in domeniul instalatiilor si cara foarte mult cu ea, de la calorifere, tevi, etc . Acuma, mi-as lua o masina pentru familie (urmeaza sa avem al 3-lea copil), nu dispunem nici de o suma mare de bani, undeva la 1500-1600 euro, cam asa. Stiu ca e o suma mica pentru o masina buna, dar ma gandesc la un Agila de 1.2, numai ca prietenii si rudele, majoritatea cu diesel, ma sperie de benzinare, cum ca nu le reglezi consumul etc. Oricum inainte s-o iau o duc la un prieten mecanic s-o studieze. Dar asa ca idee ce ziceti de astea:
https://www.clubopel.com/lin...la-C16395061.html
https://www.clubopel.com/lin...la-C16395061.html
Multumesc anticipat.
https://www.clubopel.com/lin...la-C16395061.html
https://www.clubopel.com/lin...la-C16395061.html
Multumesc anticipat.
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Nu merg link-urile.
Important este sa verificati cel putin 3 aspecte:
1) actele, cartea service sa fie la zi, aspectul interior si exterior (fara lovituri, rugina, componente sterse, frecate, vopsite - sunt aparate speciale)
2) motorul este componenta cea mai scumpa, se verifica obligatoriu si daca vanzatorul doreste: distributia - cateva surubele si se inlatura capacul de deasupra motorului (minim 1000 lei costa inlocuirea distributiei) si starea interiorului (sa nu existe depuneri), compresia, se asculta sa nu exista batai si alte minuni
3) ,,o tura cu masina", o vizualizare ,,pe dedesubt" si un nene care se pricepe sau si mai bine, un nene cunoscut cu service
Depinde si cat de pretentios este cumparatorul. Consumul este de 8 in si 5,5 out. Mai creste daca sunt bagaje si aer conditionat.
Bafta!
Important este sa verificati cel putin 3 aspecte:
1) actele, cartea service sa fie la zi, aspectul interior si exterior (fara lovituri, rugina, componente sterse, frecate, vopsite - sunt aparate speciale)
2) motorul este componenta cea mai scumpa, se verifica obligatoriu si daca vanzatorul doreste: distributia - cateva surubele si se inlatura capacul de deasupra motorului (minim 1000 lei costa inlocuirea distributiei) si starea interiorului (sa nu existe depuneri), compresia, se asculta sa nu exista batai si alte minuni
3) ,,o tura cu masina", o vizualizare ,,pe dedesubt" si un nene care se pricepe sau si mai bine, un nene cunoscut cu service
Depinde si cat de pretentios este cumparatorul. Consumul este de 8 in si 5,5 out. Mai creste daca sunt bagaje si aer conditionat.
Bafta!
- geodan0
- **
- 132 mesaje
- din 09 Sep 2011
- Meriva 2004 z17dth
- Iasi
geodan0
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Iasi
- Masina: Meriva 2004 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2011
- Mesaj Privat
Agila nu este masina de familie doar daca e dupa anul 2005 care are 4+1 locuri celelalte editii mai vechi au bancheta din spate rabatabila la jumatate si e de 4 locuri.Nu este economica in oras dupa cum o lauda unii cu consum de zgarciti ...real in traffic urban ia undeva la 7-8 vara si 9-10 iarna asta daca ai drumuri scurte in oras,daca drumul este mai lung,consumul scade.La exterior am scos undeva sub 5l\100km deci e bun consumul,dar sa nu treci de 100km\h, ca te duce la 6l\100km.Fara discutii motorul de 1.2 e mai vioi,are 75cp in loc de 58cp iar consumul si taxele sunt cam la fel.Ca intretinere este o masina usoara si simpla iar piesele is la pret cu celelalte marci ,daca e tinuta bine,te duce bine aici depinde de sofer si bafta la masina.
- iulianbarbu
- *
- 33 mesaje
- din 16 Feb 2013
- Agila 2005 Z13DT
- Arges
iulianbarbu
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2013
- Mesaj Privat
Pentru 2 adulti si un copil, Agila poate sa reprezinte masina de familie (mai ramane spatiu si la interior). Este foarte spatioasa la interior, dar portbagajul este relativ mic, mai ales atunci cand ai un copil mic (iti intra caruciorul copilului si cam atat). Daca nu faci multe drumuri in afara orasului este OK. Eu am varianta diesel si la un consum de 5,2-5,3 in oras, ma multumeste pe deplin. Intradevar piesele nu sunt mai ieftine ca la alte masini, cred ca la Golf te costa mai putin. Desi este spatioasa, la drum lung pentru cei ce stau in spate nu este foarte confortabila (atunci cand drumurile sunt proaste)... este rigida si sotia care sta in spate cu copilul simte tot.
Personal, am ales-o pentru spatiul interior foarte bun, indiferent ce inaltime ai stai foarte bine in ea, multe spatii mici de depozitare, dar care sunt de folos, o masina economa (repet am varianta diesel), foarte buna pe oras (garda inalta, se parcheaza usor fiind mica), bine realizata si destul de fiabila. Asa cum a specificat si userul de mai sus,iti recomand un model realizat dupa ceade-a doua jumatate a anului 2004, cand s-au adus multiple imbunatatiri.
Personal, am ales-o pentru spatiul interior foarte bun, indiferent ce inaltime ai stai foarte bine in ea, multe spatii mici de depozitare, dar care sunt de folos, o masina economa (repet am varianta diesel), foarte buna pe oras (garda inalta, se parcheaza usor fiind mica), bine realizata si destul de fiabila. Asa cum a specificat si userul de mai sus,iti recomand un model realizat dupa ceade-a doua jumatate a anului 2004, cand s-au adus multiple imbunatatiri.
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Am si eu un cuvant de implementat. De cand ma stiu, in Romania si numai aici, am probleme cu pronuntia AGILA.
Ce masina aveti?
Opel AGILA (PRONUNT AGHILA).
Mereu am acelasi raspuns: AGHILA? Gresiti, poate agila de la agil.
In sprijinul afirmatiilor mele:
varianta english:
http://www.youtube.com/watch?v=gLlXIVdLBZw
sau varianta continentala:
olandeza
http://www.youtube.com/watch?v=QKjC3-aSXb0
sau germana
http://www.youtube.com/watch?v=Eb1_WCyNspA
http://www.forvo.com/search/agila/
http://ro.forvo.com/word/agila/
Nu am auzit pe nimeni sa pronunte CITROEN IN LOC Sitroen sau Mercedes In loc de Mertedes, Humer in loc de Hamer, samd
De obicei se pronunta in limba producatorului.
Ce masina aveti?
Opel AGILA (PRONUNT AGHILA).
Mereu am acelasi raspuns: AGHILA? Gresiti, poate agila de la agil.
In sprijinul afirmatiilor mele:
varianta english:
http://www.youtube.com/watch?v=gLlXIVdLBZw
sau varianta continentala:
olandeza
http://www.youtube.com/watch?v=QKjC3-aSXb0
sau germana
http://www.youtube.com/watch?v=Eb1_WCyNspA
http://www.forvo.com/search/agila/
http://ro.forvo.com/word/agila/
Nu am auzit pe nimeni sa pronunte CITROEN IN LOC Sitroen sau Mercedes In loc de Mertedes, Humer in loc de Hamer, samd
De obicei se pronunta in limba producatorului.
mugur79
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Ilfov
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2006
- Mesaj Privat
Asa am vrut si eu sa aleg...opel astra break, golf break sau agila...am ales agila pt pretul mai mic, km reali si taxele mai mici. Inmatriculate sau neanmatriculate mi-au parut cam scumpe si nu m-au incantat ...astra si golful...ma gandeam ca distributie, ulei, consumabile oricum trebuie, asigurare mai mare, taxe , impozite. Asa ca am gasit agila si la un pret bun si o masina corecta, fara manevre facute la ea, fara km dati inapoi, , cu dotari decente , aer conditionat, abs, proiectoare, etc. Deocamdata sunt multumit astept sa o inscriu si gata. Tin sa mentionez ca acum 7-8 ani am mai avut un opel agila si de aceea mi-a parut o alegere buna si acum.
Mari56x
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2014
- Mesaj Privat
Salutare tuturor, care mai sunteti pe aici, am citit intreg topicul inclusiv postarile de acum 8 ani. Si am observat ca era mult mai multa activitate acum ceva vreme...
Eu momentan sunt in stadiul de studiu de piata si de strangere a banilor. Masina dorita, Agila evident.
Din ce am vazut pana acum in Craiova la mine, se gasesc doar de la 1500-2000 de euro in sus, masinile mai curatele si toate neinmatriculate. Prin parcuri auto nu prea am gasit asa ca verificari incongnito mai greu deocamdata, dar... inca nu am bani pentru o masina, sper ca pana in iarna sa fac vreun imprumut. Preturile vad ca sunt in scadere la ele in comparatie cu cele din anii trecuti, dar si km sunt din ce in ce mai multi.
In prima instanta pe mine m-ar interesa sa fie in stare de functionare, si in urmatorul an pana ma descurc cu banii sa nu necesite reparatii capitale costisitoare. Ca regim de mers, minim 20 de km pe zi, in fiecare zi, numai in oras. Nu stiu daca voi pleca de 3-4 ori pe an cu ea in afara orasului. Cu toate acestea imi surade din ce in ce mai mult o Agilica echipata cu 1.2 cmc ca motor si neaparat AC.
Eu momentan sunt in stadiul de studiu de piata si de strangere a banilor. Masina dorita, Agila evident.
Din ce am vazut pana acum in Craiova la mine, se gasesc doar de la 1500-2000 de euro in sus, masinile mai curatele si toate neinmatriculate. Prin parcuri auto nu prea am gasit asa ca verificari incongnito mai greu deocamdata, dar... inca nu am bani pentru o masina, sper ca pana in iarna sa fac vreun imprumut. Preturile vad ca sunt in scadere la ele in comparatie cu cele din anii trecuti, dar si km sunt din ce in ce mai multi.
In prima instanta pe mine m-ar interesa sa fie in stare de functionare, si in urmatorul an pana ma descurc cu banii sa nu necesite reparatii capitale costisitoare. Ca regim de mers, minim 20 de km pe zi, in fiecare zi, numai in oras. Nu stiu daca voi pleca de 3-4 ori pe an cu ea in afara orasului. Cu toate acestea imi surade din ce in ce mai mult o Agilica echipata cu 1.2 cmc ca motor si neaparat AC.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
In trecut era mai multa miscare la aceasta discutie pentru ca erau putine masini si evident putina informatie, acum este garla.
Ca sfat citeste ce este scris in sectiune ca sa stii cum verifici masina. Un agilist m-a sunat ieri ca masina se opreste, nu porneste etc, cod P0340. Pai ce draci mergi cu tacaneala de distributie cand ai scris clar cate se intampla (distributie sarita si motor afectat).
De km reali sa nu pui baza, dureaza mai mult sa porneasca windows decat sa scrii o noua valoare. Eu cand am cumparat prima in 2005 avea 88,000km facuti de neamt in 2 ani deci ...
Alt sfat, nu imprumuta bani, mai bine strange. Bine, poti imrumuta de la o ruda sau prieten ceva dar cu dobanda putin mai mare decat ii ofera lui banca, un credit te va epuiza .
Ca sfat citeste ce este scris in sectiune ca sa stii cum verifici masina. Un agilist m-a sunat ieri ca masina se opreste, nu porneste etc, cod P0340. Pai ce draci mergi cu tacaneala de distributie cand ai scris clar cate se intampla (distributie sarita si motor afectat).
De km reali sa nu pui baza, dureaza mai mult sa porneasca windows decat sa scrii o noua valoare. Eu cand am cumparat prima in 2005 avea 88,000km facuti de neamt in 2 ani deci ...
Alt sfat, nu imprumuta bani, mai bine strange. Bine, poti imrumuta de la o ruda sau prieten ceva dar cu dobanda putin mai mare decat ii ofera lui banca, un credit te va epuiza .
Mari56x
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2014
- Mesaj Privat
vladuli
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Buzau
- Masina: Agila 2003 Y16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2014
- Mesaj Privat
Buna seara !
Am gasit o Opel Agila, an fabricatie 2003, km bord 36.000, pret 1500 euro net.
Va rog sa ma ajutati sa inteleg cat ma costa tot ceea ce presupune o vanzare-cumparare a unei masini in Germania. Eu lucrez aici, dar nu sunt inca familiarizat cu aceste detalii.
Stiu ca masina apartine unei varstnice, si ca nu a mai fost pornita de cativa ani.
Cam la ce sume sa ma astept, in privinta reviziei tehnice, sau asigurare ?Am stabilit ca eu sa suport costul reviziei tehnice.
Multumesc.
Am gasit o Opel Agila, an fabricatie 2003, km bord 36.000, pret 1500 euro net.
Va rog sa ma ajutati sa inteleg cat ma costa tot ceea ce presupune o vanzare-cumparare a unei masini in Germania. Eu lucrez aici, dar nu sunt inca familiarizat cu aceste detalii.
Stiu ca masina apartine unei varstnice, si ca nu a mai fost pornita de cativa ani.
Cam la ce sume sa ma astept, in privinta reviziei tehnice, sau asigurare ?Am stabilit ca eu sa suport costul reviziei tehnice.
Multumesc.