- Blackburn21
- **
- 56 mesaje
- din 19 Oct 2015
- Astra 2004 Z14XEP
- Bucuresti
Blackburn21
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2015
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Blackburn21
- **
- 56 mesaje
- din 19 Oct 2015
- Astra 2004 Z14XEP
- Bucuresti
Blackburn21
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2015
- Mesaj Privat
- Blackburn21
- **
- 56 mesaje
- din 19 Oct 2015
- Astra 2004 Z14XEP
- Bucuresti
Blackburn21
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2015
- Mesaj Privat
- bodddy2004
- **
- 155 mesaje
- din 31 Aug 2011
- Astra 2008 Z16XEP
- Bucuresti
bodddy2004
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2011
- Mesaj Privat
Salutare,
Va scriu si eu cu o problema, detinun Opel Astra G 2008, Z16XEP cu GPL BRC si de ceva timp a inceput sa aiba unele probleme la pornire:
1. Pornea normal insa nu tinea relantiul si eventual murea motorul daca nu o acceleram puternic - foarte multe "detonatii"/ pocnituri se auzeau la motor, de parca ar merge in 2. Daca opream motorul si il porneam, totul era in regula.
2. uneori in mers nu mai avea putere in depasire/accelerare. Nu era ceva foarte deranjant, undeva la 70% din putere. Uneori, cu AC pornit, daca ridicam brusc piciorul de pe acceleratie la vieteze mici, nu putea sa tina relantiul constant, oscila foarte foarte mult si eventual murea motorul (doar in treptele de viteza 1 si 2..spre exemplu mergeam prin oras cu AC pornit, in caldura, si cand opream la semafor, incepea sa oscileze foarte foarte tare turometrul pana murea. Fara AC nu avea aceasta problema.
3. dupa ce am curatat clapeta de acceleratie, nu a mai facut asa insa mi s-a intamplat de 2-3 ori in 2 luni sa nu porneasca deloc la prima incercare. Scoteam cheia si apoi incercam iar si pornea din prima.
Dupa ce am schimbat racordul flexibil saptamna trecuta, acum mi-a aparut in timp ce mergeam martorul check-engine permanent (nu se mai stinge) si in urma testului cu pedale, am urmatoarele erori:
P1600, P1550, P1550, P0300, P0303, P0300, P0300, P0301, P0302, P0304.
Acum, dupa ce au a aparut martorul check-engine, masina merge ca noua, nu mai am nici o problema la pornire, nu mai am nici o problema de relanti, are putere, merge rotund, este ca si cum nu ar avea nimic (numai ca sta martorul aprins).
Aveti sugestii?
Multumesc
Va scriu si eu cu o problema, detinun Opel Astra G 2008, Z16XEP cu GPL BRC si de ceva timp a inceput sa aiba unele probleme la pornire:
1. Pornea normal insa nu tinea relantiul si eventual murea motorul daca nu o acceleram puternic - foarte multe "detonatii"/ pocnituri se auzeau la motor, de parca ar merge in 2. Daca opream motorul si il porneam, totul era in regula.
2. uneori in mers nu mai avea putere in depasire/accelerare. Nu era ceva foarte deranjant, undeva la 70% din putere. Uneori, cu AC pornit, daca ridicam brusc piciorul de pe acceleratie la vieteze mici, nu putea sa tina relantiul constant, oscila foarte foarte mult si eventual murea motorul (doar in treptele de viteza 1 si 2..spre exemplu mergeam prin oras cu AC pornit, in caldura, si cand opream la semafor, incepea sa oscileze foarte foarte tare turometrul pana murea. Fara AC nu avea aceasta problema.
3. dupa ce am curatat clapeta de acceleratie, nu a mai facut asa insa mi s-a intamplat de 2-3 ori in 2 luni sa nu porneasca deloc la prima incercare. Scoteam cheia si apoi incercam iar si pornea din prima.
Dupa ce am schimbat racordul flexibil saptamna trecuta, acum mi-a aparut in timp ce mergeam martorul check-engine permanent (nu se mai stinge) si in urma testului cu pedale, am urmatoarele erori:
P1600, P1550, P1550, P0300, P0303, P0300, P0300, P0301, P0302, P0304.
Acum, dupa ce au a aparut martorul check-engine, masina merge ca noua, nu mai am nici o problema la pornire, nu mai am nici o problema de relanti, are putere, merge rotund, este ca si cum nu ar avea nimic (numai ca sta martorul aprins).
Aveti sugestii?
Multumesc
- Radovan_eu
- ****
- 1,311 mesaje
- din 02 Jun 2008
- Vectra 1997 X16XEL
- Iasi
Radovan_eu
- Mesaje scrise: 1,311
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2008
- Mesaj Privat
Buna ziua. Acum doua luni am schimbat distributia, toate garniturile si simeringurile de la supape pe o Agila z1.0xe. Din cauza bugetului, nu s-a rectificat chiuloasa. Dupa toate astea, motorul consuma foarte mult ulei si de cateva zile da eroare P0302 iar cilindrul 2 nu mai functioneaza deloc. Inainte de nefunctionalitatea cilindrului 2, a avut bujia plina de calamina si nu mai functiona, dand tot p0302. Am probat doua bobine, am schimbat si pompa benzina deoarece pornea greu si nu avea presiune. Axele cu came sunt intregi si arata bine vizual. Defectul persista.
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Nu am sa inteleg in vecii vecilor de ce atunci cand dati chiulasa jos nu dati si pistoanele pentru inlocuire segmenti. Mai aveai doar sa dai baia de ulei jos ( si cu ocazia asta curatai sorbul de ulei ) si apoi scoteai si pistoanele.
Este clar ca nu ai compresie absolut dloc pe pistonul 2.
Poate fi de la o supapa care nu inchide sau de la segmenti
Ai doua scenarii....segmenti blocati.....sau cosmarul......segmenti rupti si s-a afectat si blocul motor
Se face test compresie......si pe pistonul 2 dupa ce notezi valoarea gasita torni in capul pistonului o lingura de ulei curat dupa care repeti testul de compresie
Daca valoarea compresiei creste este de la segmenti....daca nu este de la supape
Este clar ca nu ai compresie absolut dloc pe pistonul 2.
Poate fi de la o supapa care nu inchide sau de la segmenti
Ai doua scenarii....segmenti blocati.....sau cosmarul......segmenti rupti si s-a afectat si blocul motor
Se face test compresie......si pe pistonul 2 dupa ce notezi valoarea gasita torni in capul pistonului o lingura de ulei curat dupa care repeti testul de compresie
Daca valoarea compresiei creste este de la segmenti....daca nu este de la supape
- Radovan_eu
- ****
- 1,311 mesaje
- din 02 Jun 2008
- Vectra 1997 X16XEL
- Iasi
Radovan_eu
- Mesaje scrise: 1,311
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2008
- Mesaj Privat
Baia a fost demontata, spalata si curatat sorbul atunci cand am schimbat distributia si garnitura de chiuloasa. Masina este a fratelui si dupa cum spuneam, lipsa banilor a fost motivul pentru care nu s-au facut mai multe.
Toba este relativ curata. Am vazut la cineva o toba cu strat gros de funingine dupa ce i s-a rupt o bujie si a cazut capul in camera de ardere facandu-i sant pe cilindru.
Toba este relativ curata. Am vazut la cineva o toba cu strat gros de funingine dupa ce i s-a rupt o bujie si a cazut capul in camera de ardere facandu-i sant pe cilindru.
- Radovan_eu
- ****
- 1,311 mesaje
- din 02 Jun 2008
- Vectra 1997 X16XEL
- Iasi
Radovan_eu
- Mesaje scrise: 1,311
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2008
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- Radovan_eu
- ****
- 1,311 mesaje
- din 02 Jun 2008
- Vectra 1997 X16XEL
- Iasi
Radovan_eu
- Mesaje scrise: 1,311
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2008
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- Radovan_eu
- ****
- 1,311 mesaje
- din 02 Jun 2008
- Vectra 1997 X16XEL
- Iasi
Radovan_eu
- Mesaje scrise: 1,311
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2008
- Mesaj Privat
- Radovan_eu
- ****
- 1,311 mesaje
- din 02 Jun 2008
- Vectra 1997 X16XEL
- Iasi
Radovan_eu
- Mesaje scrise: 1,311
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Radovan_eu
- ****
- 1,311 mesaje
- din 02 Jun 2008
- Vectra 1997 X16XEL
- Iasi
Radovan_eu
- Mesaje scrise: 1,311
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Vezi sa schimbi surub vibrochen, e si asta de unica folosinta si mai mult ca sigur l-ai pus tot pe ala vechi, tot asa vine in cateva zile ca nu au depozitele din Romania.
De garnitura chiulasa cred ca iti este cla, alta, suruburi chiulasa iar noi.
Daca vrei iti dau link cu motoare distruse de la niste suruburi, de asta neamtul e neamt si romanul vrea ieftin, nu se poate.
De garnitura chiulasa cred ca iti este cla, alta, suruburi chiulasa iar noi.
Daca vrei iti dau link cu motoare distruse de la niste suruburi, de asta neamtul e neamt si romanul vrea ieftin, nu se poate.
- Radovan_eu
- ****
- 1,311 mesaje
- din 02 Jun 2008
- Vectra 1997 X16XEL
- Iasi
Radovan_eu
- Mesaje scrise: 1,311
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Radovan_eu
- ****
- 1,311 mesaje
- din 02 Jun 2008
- Vectra 1997 X16XEL
- Iasi
Radovan_eu
- Mesaje scrise: 1,311
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2008
- Mesaj Privat
Multumesc dar deja am pornit aseara motorul.Am schimbat doar suruburile la chiuloasa si biele. Motorul in relanti se aude si functioneaza bine dar in sarcina, are o bataie ce se accentuiaza odata cu accelerarea. La un moment dat, invartind motorul de la surubul axului cu came de pe admisie, s-a desfacut surubul pinionului pe care l-am strans din nou. Sa se fi miscat oare cititorul senzorului si sa-mi dea aceste batai? Nu are erori in bord.