Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Antara
  • gutab

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Nu am sesizat sa aibe ceva scurgeri. Schimbul de ulei a fost facut normal. Cu consumul normal pentru motor.
Da, sunt multumit de masina. Alerg foarte mult. Imi si place sa conduc. Si este comoda. Si destul de sigura.
Am vazut ca apar la 100km de mers prin oras. Cand opresc motorul porneste ventilatorul. Si il tine cam 5-10 min.
Skip ads

  • bogdangmc

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Antara 2014 Z22D1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Da, nu cred ca e normal sa porneascã ventilatoarele dacã nu face regenerare și asta mai ales ca în aceasta perioada nu e nici cald afara. Și eu am pãțit, în urma cu 3 luni, afara era puțin peste 0 grade, veneam de la un drum de 15 km în afara orașului și când sa bag mașinã în garaj am observat ca mergeau puternic ventilatoarele. Am pus mana la teava de eșapament și nu era încinsa, am deschis capota și nici motorul nu era foarte cald. Am oprit motorul apoi l-am repornit și iar au început ventilatoarele. Am mers apoi vreo 20 km turat și tot mergeau. M-am enervat și am parcat-o. De atunci nu a mai fãcut figura asta, nici mãcar când fãcea regenerare.
Eu consumul îl am pe bord 8,8 dar litrat la pompa, acum iarna e de 8 litri iar vara sub 8 litri. Am doar 10.000 km, cutie manuala și majoritatea km sunt fãcuți afara din oraș.
  • gutab

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Am acelasi consum. Doar ca eu merg mai ponderat. A nu se intelege ca dorm la volan. Dimpotriva. Cand se poate "ma dau la ea".
Am sa verific sapt viitoare cum stau cu filtru.
  • Rumple

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22D1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Giulestina a scris:Masina e in garantie. Am fost la jenantii de la Radacini pentru ca mi-au zis la ultima revizie ca trebuie sa-mi reetanseze baia de ulei (cica erau pete de praf cu ulei umed in zona "superioara") si cu ocazia asta i-am rugat sa asculte si zgomotul de la ralentiu. Au tinut masina 2 zile iar la final au zis haideti ca e gata. Cand am ajuns si am intrebat si cu zgomotu? Ala a zis, care zgomot?
Niste gunoaie....o sa merg in alt service, probabil nici nu s-au sinchisit sa investigheze ceva. Le-am zis clar ca zgomotul incepe sa se auda cand apa de la motor trece de 70 de grade...daca or fi lasat-o pornita in parcare mai multe de 50-60 pe frigu asta nu a ajuns. Tind sa cred totusi ca nu e injectorul ci probleme la EGR...probabil evident legate/inlantuite cu rahatul de filtru de particule si regenerarile din 130 in 130 de km.

Vezi ca am scris eu despre asta si prin cate am trecut. Dupa aprox o luna de lasat masina la ei (Radacini Vitan), mi-au schimbat 2 injectoare (1 si 4).
Daca vrei mai multe detalii, da-mi un PM.
Intre timp mai am 2 probleme: aeroterma (ventilatorul de la instalatia de climatizare) fluiera ingrozitor, iar la turatii mari, te scoate din pepeni. Spalatorul luneta nu mai merge, cand actionez maneta apa tasneste....... in interiorul masinii, in dreptul soferului unde se imbina bordul cu parbrizul. Sad.
Ar mai fi 2 chestii la capitolul "optionale": scaunele se incalzesc la fel in treapta 1 sau 3. Practic dupa 10 min trebuie sa opresc complet incalzirea. Mai am o masina care pe treapta 1 poti conduce mult si bine. Si daca franez cu rotile cabrate, se aude un " troznet".
In rest numai de bine Smile. 27.000 km si 1.5 ani.
Skip ads

  • gutab

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Chiar ca sunt jenanti cei de la Radacini.
A fost un moment cand am vrut sa merg la ei. Dar dupa cate se spun si scriu m-am lasat pagubas.
Raman la Victoria.
  • radu_print

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c25xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2006

  • Mesaj Privat
salutare,
revin si eu cu rugamintea pe care a mai avut-o careva din colegi:
cineva cu o antara automata in bucuresti, cu care as putea face si eu o tura?
Am 2.2 automat de 163 cai, si insignia 2016 2.0 automat, iar diferenta la schimbarea vitezelor intre cele 2 este astronomica....
Antara mi se pare ca patineaza in anumte circumstante....

merci mult
  • gutab

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Eu am Antara de 163 cp automata si nu mi s-a parut ca ar patina. Schimba foarte elegant vitezele. Aproape ca nici nu se simte.
  • radu_print

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c25xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2006

  • Mesaj Privat
pai tocmai ca schimba prea lin Very Happy
nu stiu, am fost azi la service-ul numarul 3, si acelasi raspuns, nu are nimic. Poate sunt eu paranoic, da tot mi-ar placea sa vad o alta antara cum merge Smile
Skip ads

  • gutab

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
😉
Pai tocmai ca schimba foarte frumos. Daca vii in Bv ai ocazia sa vezi/simti.
  • radu_print

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c25xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Super, merci.
Sigur vin, e orasul preferat al sotiei.
Doar te rog sa-mi lasi un numãr de telefon.

Merci
  • Giulestina

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Am incarcat aici http://www.youtube.com/watch?v=eSgT1FqtcEs un filmulet sa vedeti cum se aude la relanti problema mea. Daca va uitati atenti, cand se aude acea bataie se vede cum se zdruncina si putin motorul, practic o simt in toata masina vibratia. Colegul "Rumple" ziceai ca ai avut o problema asemanatoare, tot la fel se auzea ca la mine?
  • Rumple

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22D1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Zgomotul este aboslut IDENTIC. Eu l-am inregistrat pe telefon si am fost cu el la Radacini Vitan. Draguti au facut o diagnoza si nu a iesit nimic. Au zis sa revin cand face din nou. O luna de zile o lasam dimineata si o luam dupa amaiza. Raspunsul a fost acelasi: "nu are nimic".
In cele din urma am "escaladat" la seful de service care mi-a propus sa o mai las la ei sa-i faca un "snapshot". Adica o diagnoza in mers. Aici au descoperit o mica "dezechilibrare" intre injectoare, dar nimic anormal. Mi-au dat-o acasa sa revin cu ea cand mai face. M-am intors a doua zi, a auzit mecanicul zgomotul "live", a pus diagnoza=>nimic.
Cand le-am spus ca plec 2500 km si daca raman cu copilul pe acolo o sa-i pomenesc, au zis ca o sa comande un injector de la Opel si sa-l schimbe pe rand pana cand nu mai face, deci il gasesc pe ala defect prin sondaj. Mi-au zis sa vin in 2 saptamani. Peste 10 zile m-au sunat sa aduc masina sa mai faca o diagnoza pentru ca Opel nu le da injectorul asa "pe nv". Facut, lasat masina (au fost cu ea pana in Otopeni), mi-au livrat-o ca nu au ce sa-i faca. Atunci am avut o discutie mai ne-prietenoasa cu seful de service (dar civilizata, tipul este un om civilizat), in urma careia a zis ca o sa comande totusi 2 injectoare. Asa am ajuns dupa cca 1 luna sa am injectoarele 1 si 4 schimbate. (habar nu am cu ce, sper cu unele noi). Acest lucru este consemnat si in istoricul masinii.
Finalul este urmatorul: cand am plecat cu masina de acolo, parca am plecat cu alta masina, tragea mult mai liniar si zgomotul disparuse. Ce mai, multumit la max. Dupa cca 1 saptamana zgomotul a re-aparut (ceva mai light insa), ce ma deranjeaza insa este ca in momentul in care face acel zgomot (eu l-am asimilat cu un tacanit de culbutori de Dacie), masina are un lag, adica apas pe acceleratie si abia dupa cca 2 sec se si tureaza motorul, si evident "ma baga in scaun". Intrucat nu reusesc sa asimilez acest comportament cu nimic, nici cu o anumita motorina, nici cu temperatura, nici cu ploaia, o las in plata Domnului pana se va opri de tot. Mi-am prelungit Asistenta Rutiera si asta e. Acum nu stiu ce sa zic. Ceva s-a schimbat in bine dupa schimbarea de injectoare, dar fie si restul de 2 sunt "schioape", fie nu era de la injectoare, fie cele puse nu sunt chiar "tzipla". Habar nu am...
Una peste alta nu le pot reprosa celor de la Radacini decat lipsa de "parghii" cu care sa puna un diagnostic corect (ei au schimbat injectoarele pe baza unui feeling), au compensat la bunavointa.
Skip ads

  • Rumple

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22D1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Rumple a scris: ...
Intre timp mai am 2 probleme: aeroterma (ventilatorul de la instalatia de climatizare) fluiera ingrozitor, iar la turatii mari, te scoate din pepeni. Spalatorul luneta nu mai merge, cand actionez maneta apa tasneste....... in interiorul masinii, in dreptul soferului unde se imbina bordul cu parbrizul. Sad...

Spalatorul era un furtunas sarit din mufa lui, s-a rezolvat (contra cost) cu un colier de tip "soricel".
Zgomotul de la aeroterma era de la filtrul de polen imbacsit si care nu mai permitea aerului sa treca prin el, el trecand "pe la colturi", deci de aici fluieratul. Rezolvat cu filtru nou (180 ron incl manopera).
  • Rumple

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22D1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Hai sa va mai zic una: Antara 2.2/163 CP, apare in bord martorul de ulei si cheie. Asta la aprox 3 luni de la revizie si aprox 7.000 km. Verdict: trebuie schimbat uleiul+filtru. Blocaj total. Adica la 3 luni de la schimb de ulei si filtre sa-l schimbe din nou? Raspuns, da pentru ca altfel pierdeti garantia. Uleiul nu mai are proprietatile necesare si trebuie schimbat. Motivul ar fi celebrele regenerari incomplete. Masina e folosita numai in Bucuresti si de catre o doamna care nu are cum sa stea dupa fundul la filtrul lu'peste prajit cand ii vine lui cheful sa se curete. Deci aviz amatorilor.
Off topic: mi-am montat parodia de scut nou. Cum l-am vazut am comandat si unul metalic. 450 ron all inclusive. Astept sa vina. Acel "scut" nou este un cofrag de oua rupt pe mijloc. Poate avea MAXIM rol decorativ. La prima balta va pluti spre nemurire.
  • Giulestina

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Rumple vezi ca ti-am trimis un mesaj pe privat, as vrea sa ne vedem. Cred ca stiu care-i problema, sunt aproape convins ca nu-s injectoarele defecte. Sunt probleme pe partea de electrica la Antara....la toti care au schimbat injectoarele dupa un timp problema le-a revenit. Anumite cabluri se imbiba cu ulei sau anumiti conectori efectiv sunt stricati si din cauza asta apar perturbatii pe partea de electrica. Inca nu sunt convins 100% dar eu pe asta as merge si am sa sap pana rezolv problema cu ajutorul sau fara ajutorul lui Opel. E chiar posibil ca retarzii din service-urile din Romania cand fac lucrari la masina sa le strice chiar ei deoarece nu respecta nici o regula, nu au citit un manual cap-coada in viata lor si vorba aia "strang suruburile dupa ureche" nu cu dinamometru.
  • themanssx

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Mures
  • Masina: Antara 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Bunã. Am un Opel Antara 2.2 163 luat nou din România. 2700km și destule regenerãri însã de fiecare data cu martor aprins. Din ce am citit nu ar trebui sa se aprinda acel martor decât dacã se rateazã mai multe regenerãri. Pina acum nu am sesizat acele regenerãri automate dar amafãcut cele la indicația martorului de pe bord, 2500-3000 rpm în mers 10-15 min. În urban cam la 150km, mixt 3-400. Nu am service în oraș (Mureș). Este nevoie de service? Mulțumesc frumos de ajutor.
Bogdan
  • gutab

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
In mod normal martorul se aprinde atunci cand filtrul este foarte incarcat. Ca urmare a faptului ca nu a putut, din diverse motive, sa daca regenerare.
Sunt 2 variante:
1. Martor stricat.
2. Filtru incarcat la maxim.(inclin spre varianta asta)
Daca nu se stinge martorul ar fi bine de mers la un service. Ai in Sb la iesirea spre Medias si in Bv atat pe calea Harmanului cat si pe Calea Bucuresti. Eu merg la Opel Victoria (Calea Harmanului).

Eu am 90.000 km si filtru era incarcat 30% acum 2 saptamani cand am fost la revizie.
  • themanssx

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Mures
  • Masina: Antara 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Mulțumesc pentru rãspuns @gutab. Martorul se stinge si reapare cum am spus la 3-400km afara si cam 100urban dar rutina mea este foarte rea pentru acest motor, câte doua drumuri de 1-2-a, rar a treia pina la locul de munca, peste 10 ore același lucuru. Drumul dureazã 5-6 minute dacã nu e aglomerat. De Alte lucruri nu pot sa m-a pling, o,mașina decenta la cât am dat pe ea noua.
Mai am mașini diesel, toate le-am condus ușor subtitrate schimbând la 2000-2500, nicio problema. Înclin sa,cred ce se spunea aici, exista o problema de construcție. Voi chiar duceți turat ?
  • gutab

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Inseamna ca nu apuca sa termine ciclul de curatare. Ai drumuri scurte si cu motor usor subturat. Filtru nu apuca sa se curete. Daca nu are conditii nu face curatarea.
Incearca sa faci un drum Tg Ms - Brasov, mers frumos nu alergat si s-ar putea sa se rezolve de la sine.
  • cmusat2000

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2014

  • Mesaj Privat
themanssx a scris:Bunã. Am un Opel Antara 2.2 163 luat nou din România. 2700km si destule regenerãri însã de fiecare data cu martor aprins. Din ce am citit nu ar trebui sa se aprinda acel martor decât dacã se rateazã mai multe regenerãri. Pina acum nu am sesizat acele regenerãri automate dar amafãcut cele la indicatia martorului de pe bord, 2500-3000 rpm în mers 10-15 min. În urban cam la 150km, mixt 3-400. Nu am service în oras (Mures). Este nevoie de service? Multumesc frumos de ajutor.
Bogdan


Salut manssx,

Nu stiu cat de vechi esti pe forum insa problema regenerarilor am dezbatut-o inca de acum 1 an si ceva, cand activam pe forum in calitate de posesor de Antara.
Problemele tale le-am trait si eu, timp de 4 luni jumate, aceaasi masina 163CP, cutie automata, cand exasperat de DPF regen am vandut masina. Exact la 2700km cat ai tu acuma si dupa 11 regenerari in circa 12 saptamani.
Din pacate la Antara facelift filtrul de particule este foarte sensibil la colmatare si se regenereaza foarte des cu toate neplacerile care le implica. Si eu mergeam mai mult urban pe distante scurte, maxim 10-12 minute, de unde aceasta colmatare accentuata. La mine nu s-a aprins martorul niciodata in cele 11 regenerari, din pacate sa stii ca in ritmul asta vei ajunge foarte repede la curatare fortata la reprezentanta sau schimb total, cu costuri foarte costisitoare. Daca nu ma insel un DPF aftermarket pt Antara e la vreo 800euro, iar original undeva la 1400euro

Pacat de masina, Opel si-a batut joc de masina si implicit de clienti. Intr-un fel este o asumare tacita a problemei DPF prin campania de vanzare din ultimii 2 ani cu super reducere, insa asta nu elimina problema. Problema inlocuirii scutului e asa de dres busuiocul, nu rezolva nimic. Pacat, imi pare rau si acum dupa masina, insa nu puteam sta ca idiotu' sa se regenereze tampenia aia de filtru cand ajungeam acasa, sau in alt loc, sau sa o iau de nebun pe autostrazi si sa-i "dau in mecla" cum recomanda dealerul.

Salutari tutror celorlati membri de pe forum si NO MORE DPF FOREVER.

Toate cele bune.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Antara

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR